Entäs jos 60v synttäreille ei toivota lahjoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sukahu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sukahu

Aktiivinen jäsen
20.07.2007
1 025
0
36
meillä viikonloppuna uskovaisen tuttavamme 60v syntymäpäivät..hän oli laittanut kutsuun että ei toivo lahjoja tai kukkia(voi laittaa pietarin katulapsille lahjoituksen jos haluaa)..pitäiskös tässä tilanteessa viedä sit kortti?ja jotenkin kyllä haluaisin muutenkin häntä muistaa..mikäs olis sopivaa?

ei sitten toivota. Ja olihan siinä toivomus ohjata ne lahjarahat todelliseen tarpeeseen. Vie kortti tee vaikka itse, kokoa muutama vanha valokuva tai mukava tapahtuma menneisyydestä ja rakenna niiden ympärille onnittelut (jos vielä ehdit askartelemaan).
minä itse arvon tässä viisikymppisten kanssa että lähdenkö miehen kanssa sitten maailmalle kun rahaa enkä lahjoja halua enkä tarvitse. ne kakkukahvit voisin kenties tarjota jos teitäisin ettei mitään kukkavaasia tms tule lahjaksi. Tuollainen lahjarahojen ohjaaminen synttärisankarin haluamalle taholla on ihan hyvä idea "aikuisella" ihmisellä

Alkuperäinen kirjoittaja kirpin:
Kunnioittaisin sankarin toivetta ja lahjoittaisin pietarin katulapsille summan rahaa.Kortin voisin sankarille antaa,jossa voisi olla jotenkin "mainittu" toiveen toteutumisen...

Peesi muuten, mutta itse en menisi mainitsemaan lahjoituksesta, vaikka rahaa sinne laittaisinkin.

Yhteistyössä