K
kysyy
Vieras
Tässä miettii äiti jonka lapsilla "äitipuoli".Ex laittoi vaimon vaihtoon odottaessani nuorimmaista (lapsia monta). Uusi puolisko on tosi nuori,mun mielestä ainakin lapsi?(joo, olen katkera) Mutta asiaan.. Joten mitäs sitten jos kuolisin? Kauhulla olen lukenut näitä sivuja ja suhtautumista ex.n ed. liiton lapsiin. Oletteko äitipuolet miettineet mitäs sitten jos se ex-puoliso just esim. kuolisi, ne kauheat kakarat muutaisivat kokonaan TEIDÄN (ei siis puolison "etälasten"!!?)kotiin?
Meillä ex "otti" meidän vanhan asunnon sillä "verukkeella" että se säilyy aina lasten kotina...Pahalta tuntuu kun taitaa olla ihan k...aa
Ja kiitos teille äitipuolet joilla tuntuu olevan järki ja tunteet.Eikä varmaan ole helppoa uusperheissä ym..Mutta jotenkin on tullut sellainen fiilis että todellakin on niitä ILKEITÄ ÄITIPUOLIA!
Meillä ex "otti" meidän vanhan asunnon sillä "verukkeella" että se säilyy aina lasten kotina...Pahalta tuntuu kun taitaa olla ihan k...aa
Ja kiitos teille äitipuolet joilla tuntuu olevan järki ja tunteet.Eikä varmaan ole helppoa uusperheissä ym..Mutta jotenkin on tullut sellainen fiilis että todellakin on niitä ILKEITÄ ÄITIPUOLIA!