Entäs kun kummi ei pidä yhteyttä =( (tosta yhestä alotuksesta..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen yrittänyt laitella viestiä että tulis käymään,ei mitää vastausta..synttäreillekkään ei ole tullut,ei korttiakaan laittanut =( tosi kurjaa se on näinki päin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen yrittänyt laitella viestiä että tulis käymään,ei mitää vastausta..synttäreillekkään ei ole tullut,ei korttiakaan laittanut =( tosi kurjaa se on näinki päin.

joo no tässä nyt vähän samanlainen tilanne.yhteyttä ei kuulu vaikka ite oon yrittänyt soitella ja pyytää käymään.ei tullut synttäreille eikä ole ilmotellu mitään sen jälkeenkään.laitoin kuitenkin synttärikuvia menemään josko sitten kuuluis jotain.

Minkä ikäinen odottaa kummia synttäreille?
Mulle kummit läheisiä ihmisiä, mutta varsinaisilla synttäreillä käyneet vain pyöreinä vuosina.
Ei minusta aikuinen ihminen enää kummia sillai tarvii...

Alkuperäinen kirjoittaja 30+:
Mulle kummit läheisiä ihmisiä, mutta varsinaisilla synttäreillä käyneet vain pyöreinä vuosina.

Siis lapsen kummi,ei oma ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 30+:

Siis lapsen kummi,ei oma ;)

Ai joo, sori väärinkäsitys :D

Meidän lapsne yksi kummi on sellainen, että eipä paljon ristiäisten jälkeen häntä näkynyt :( Käymään ollaan pyydetty, joulukortit laitettu mutta ei... Lapsi joskus hänestä kyselee, mutta sanon vain että onneksi sulla on muita kummeja!

Yhteistyössä