Entäs onko 2300e/kk huono palkka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono palkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono palkka

Vieras
Oon tällä hetkellä osittaisella hoitovapaalla, teen 30tuntista viikkoa ja palkka ainoastaan 1800e/kk ja käteen jää hiukan yli 1400e. Vuoden alusta olis tarkotus siirtyä joka 8-16 vuoroihin, jolloin tienaisin n 2300e brutto tai jos teen vuoroja nousis palkaa n 2800e/kk.
Vuorotöitä tehnyt aiemmin paljonkin, mutta en enää jaksais millään valvoa öitä, meillä noi yövuorot 12 tuntia.
Onko toi 2300e palkka päivätöistä mielestänne huono? Vai siirtyiskö takan vuoroihin ja palkaa nousis tosta vielä sen 500e.
Työ fyysisesti kevyttä, esim tänään teen poikkeuksellisesti 19 tunnin vuoron ja oon tuijotellut telkkaria monta tuntia ja netissä pyörinyt liki 10tuntia.

2.300 on ihan ok palkka. Veroprosentti ei pääse tuon kokoista palkkaa hirveästi rokottamaan, joten mukavasti jää käteenkin (varmaan yhtä paljon kuin mun kolmen tonnin palkasta jää mulle, huoh).

Oon tällä hetkellä osittaisella hoitovapaalla, teen 30tuntista viikkoa ja palkka ainoastaan 1800e/kk ja käteen jää hiukan yli 1400e. Vuoden alusta olis tarkotus siirtyä joka 8-16 vuoroihin, jolloin tienaisin n 2300e brutto tai jos teen vuoroja nousis palkaa n 2800e/kk.
Vuorotöitä tehnyt aiemmin paljonkin, mutta en enää jaksais millään valvoa öitä, meillä noi yövuorot 12 tuntia.
Onko toi 2300e palkka päivätöistä mielestänne huono? Vai siirtyiskö takan vuoroihin ja palkaa nousis tosta vielä sen 500e.
Työ fyysisesti kevyttä, esim tänään teen poikkeuksellisesti 19 tunnin vuoron ja oon tuijotellut telkkaria monta tuntia ja netissä pyörinyt liki 10tuntia.

Oon siis tehnyt tietysti töitäkin tossa välissä...

[QUOTE="utelias";21984154]Ei minusta huono palkka toi 2300€. Ihan uteliaisuutta kysyn millä alalla olet kun pystyt netissä pyörimään ja telkkaria kattomaan kesken työpäivän?[/QUOTE]

Mä saan vähän enemmän kuin ap, olen yksityisellä (1 henkilöllä) sh:na ja muuna käytännön apuna. Lottovoitto taitaa tosin tämä olla, puolet munkin ajasta käytännössä on pelkkää olemista.

[QUOTE="utelias";21984154]Ei minusta huono palkka toi 2300€. Ihan uteliaisuutta kysyn millä alalla olet kun pystyt netissä pyörimään ja telkkaria kattomaan kesken työpäivän?[/QUOTE]

en viitsi paljastaa, jos sattuis vaikka joku tuttu tai jopa työkaveri palstailemaan täällä ni taatusti arvais kuka oon.........................sen verra voin paljastaa, että miesvaltasella alalla ja valtion leivissä.

ettäs joku kehtaa tulla tänne leveilemään palkallaan ja helpoilla hommillaan! toiset painaa niska limassa huonommalla palkalla. ryömikää omaan koloonne olemaan lesoja älkääkä tulko tänne kerjäämään kehuja

ettäs joku kehtaa tulla tänne leveilemään palkallaan ja helpoilla hommillaan! toiset painaa niska limassa huonommalla palkalla. ryömikää omaan koloonne olemaan lesoja älkääkä tulko tänne kerjäämään kehuja

ei toi palkka tosiaankaan oo mun mielestä lähellekkään hyvää. Taitaa jäädä keskipalkan alapuolelle, ainakin jos teen pelkkää päivää. Toi 2800e olis kohtuullisen hyvä, mutta noi yövalvomiset ei enää kiinnostas.

Minä lähihoitajana saan kuussa KÄTEEN n. 1800egeä... Ja oon ihan tyytyväinen... Tietysti enenmmänhän sais tulla ;) Vuorotyötä tietysti teen, et riippuu ihan miten saa lisiä, mut yleensä lisät on sen 300-400euroa...

Yhteistyössä