Hae Anna.fi-sivustolta

Entinen hevoseni unessa

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä vierailija, 11.01.2019.

1. vierailija Vierailija

Näin viime yönä unta että olimme lähteneet sukulaisen syntymäpäiville ja kaikki muut perheestämme olivat sisällä juhlimassa mutta jostain syystä minä olin ulkona jossa oli entinen hevoseni .. Hevonen seurasi minua koko ajan ja tuli todella lähelle koko ajan, välillä pelkäsin sen potkaisevan tai osuvan minuun mutta ilmeisesti hän halusi minua varoa kun jopa hypätessään yhden esteen yli kohti minua kaatui tahallaan jottei törmää...

En ole ikinä nähnyt unta hevosista ja ihmettelenkin mistä tämä tuli.. liittyykö jollain tavalla nykyiseen elämäntilanteeseen
    Ajatuksia?

2. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    748
    Hei! Ennen kuin lähden tulkitsemaan, niin täytyy varmistaa, että oliko se oikea entinen hevosesi, vai vain unessa entinen hevosesi, jota ei ole tosiasiassa ollutkaan.. Jos se oli oikea entinen hevonen, onko se kuollut?

Jos se oli pelkästään unen hevonen, minkä värinen se oli, muistatko?

3. vierailija Vierailija

Ihan oikea hevoseni joka on kuollut muutama vuosi sitten. Ruskea lämminverinen

4. Lily-Rose Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    748
    Okei. Tämä on selvä. Hevosesi kävi ilmoittamassa, että on voimissaan, edelleen lähelläsi, ja suojelee sinua henkimaailmasta käsin.

5. vierailija Vierailija

Meinaatko? Kiitos

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus