Entinen miesystävä soittelee, eihän mun tarvitse aina vastata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Juli

Vieras
Me siis seurustelimme aiemmin tänä vuonna parisen kuukautta. Mies oli mua jo aiemmin yrittänyt, mutta vasta tänä vuonna lämpenin. Seurustellessa huomasin, että homma ei toimi ja laitoin suhteen poikki.

Mies kysyi, että voiko kuitenkin kaverina pitää yhteyttä. Mä sanoin, että joo ja ajattelin, että soittaa silloin tällöin.

No mies soittaa vähintää kerran viikossa. Saattaa myös laittaa viestiä, että voiko soittaa.

Mä en oikeasti aina haluaisi puhua hänen kanssaan. Mua ei kiinnosta puhua hänen kanssaan. Mä olen jatkanut elämää eteenpäin eikä mua niin kauheasti kiinnosta lyhytaikaisen miesystävän kuulumiset. Mies on siis ihan mukava ja ok, mutta ei mua kiinnosta liian tiivis yhteydenpito.

Mies tänään yritti soittaa, en vastannut. Neljännellä kerralla vastasin. Miehen äänestä kyllä kuuli heti, että on juonut. No kysyi, että meenkö baariin. Sanoin, että en tiedä (vaikka tiesin meneväni ). No juteltiin muuta ja sitten mies taas kysyi, että meenkö baariin. Sanoin, että en tiedä ja että ei se sulle kuulu.

Onko mun pakko alkaa vähän tylyksi, että mies tajuaa ottaa etäisyyttä? Mulla on sellainen aavistus, että miestä kiinnostaa edelleen joten olisi miehenkin kannalta parempi, että tekisin selväksi ettei mitään suhdetta enää tule.

Sori tylsä ja pitkä sepustus. Olen muuten pienessä sievässä, että jos tekstissä on kirjoitusvirheitä tai epäloogisuuksia, niin kertokaa. :D

Ajattelin, että olisi mukava säilyttää kaveruus tähän mieheen, mutta se ei taida olla mahdollista. :( Siis ihan kaveri, ei mikään sydänystävä. Miehellä vain taitaa olla suuremmat odotukset.

Mutta jotakin ihanaakin tapahtuu puhelimen osalta. Ystävä soitti, että he ovat miehensä kanssa jo baarissa eli mua kaivataan sinne. =) Oli siis alunperin epäselvää lähtevätkö he liikenteeseen.

Etkö tiedä et sun on todellakin ihan pakko vastata. Sakkorangaistuksen uhalla.

Ei helvetti kun täällä on typeriä ihmisiä! :o
Missä vitun pullossa te oikeen olette kasvaneet???

Anna jonkun miespuolisen joskus vastata kun soittaa, minulla oli joskus sama tilanne ja loppui kun kaveri vastasi oikein möräkällä äänellä ja sanoi ettei tarvii enää soitella :D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Anna jonkun miespuolisen joskus vastata kun soittaa, minulla oli joskus sama tilanne ja loppui kun kaveri vastasi oikein möräkällä äänellä ja sanoi ettei tarvii enää soitella :D

No tässä on se, että en välttämättä haluaisi kokonaan välejä poikki vaan kavereina voitaisiin olla. Mutta se taitaa olla mahdotonta niin kauan kun miehellä on tunteita mukana.

Alkaa oikeesti mennä jo hermot!! Mies on laittanut viestin kun olin nukkumassa. Kysyi olenko vapaalla vai töissä Siis mitä v*ttua se sille kuuluu! Eikä ole eka viesti tällä viikolla.

Mä en jaksa enää edes vastata mitään. Mä alan olla niin täynnä nyt sitä tyyppiä. Aioin laittaa viestin takaisin, että en ole sulle tilivelvollinen tai ei asia sulle kuulu.

Yhteistyössä