Entisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaipuu

Vieras
Haluaisin kysyä muidenkin kokemuksia, miten kauan teillä kesti kun pääsitten erosta yli..? Itse seurustelin tämän miehen kanssa vajaa vuoden enkä ole aikaisemmin kokenut sellaista keskusteluyhteyttä kenenkään toisen kanssa, mutta tapasimme ulkomailla ja monimutkaiset elämäntilanteet lopulta veivät eroon, kumpikaan ei uskaltanut täysillä heittäytyä tähän suhteeseen.
Parin aikaisemman eroni jälkeen olen pysynyt sinkkuna, tapaamatta miehiä melko pitkään aikaan ja olen jälkeenpäin osannut olla onnellinen omasta elämästäni ja valinnoistani. Tätä edellistä surin todella rajusti, mutta päätin pakottaa itseni jatkamaan elämääni kun hän sitä ääneen kehotti, pidimme eronkin jälkeen yhteyttä.
Sitten aika pian tapasin uuden, kivan miehen, kaverina ensin ja sitten tuli tunteetkin mukaan. Hän lupasi odottaa että selviän erosta, tuntuu vain että vieläkin kaipaan entistäni ja niitä keskusteluja ym. vaikka ongelmia ja erimielisyyksiä tietysti en. Edelleen pidämme välillä yhteyttä meilillä ja aina se sykähdyttää yhtä paljon.
Mietin kaipaako hän minua kun sanoo kaivanneensa välillä elämäänsä suhdetta, mutta ketään ei ole jne. Milloin tämä loppuu... välillä kuukausienkin taukoja yhteydenpidossa, ei silti muuta asiaa. Rakastan nykyistäni, enkä haluaisi hänestä luopua, mutta rakkaus on ihan erilaista mitä tunsin entistäni kohtaan. Hulluuttako...

Kyllä sitä kipuilua voi kestää vuosia, mut hiipuu ajan myötä. Tärkeää olisi, että lopettaisit yhteydenpidon eksän kanssa. Et pääse hänestä yli, jos on tuoretta vertailumatskua uuteen mieheen. Ihmisistä pitää eritavalla, anna uudelle suhteelle mahdollisuus. Käytä häntä alkuun laastarina, tuskin loukkaat, koska hän tietää kupletin juonen.

Yhteistyössä