Hae Anna.fi-sivustolta

Entiset elämät, onko sitä?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä kuka olin, 29.01.2010.

1. kuka olin Vierailija

Tunnistato itsesi menneiden elämien henkilönä. Kuka olit, miten vaikutit ja miten tunnistat se itsellesi todeksi.

Minua on aina kiehtonut Inkakulttuuri. Usein kuulenkin sanottavan minun olleen edellisessä elämässäni intiaani, koska muistutan ulkonäöltäni intiaania.
    Sympatiseeraan myös juutalaisia, kas vain Kalevi Riikonen kertikin minun elämästäni juutalasinaisena 1900-luvun alkupuolella.
    Irlanti on maa, jossa olen aina halunnut käydä, sen maan luonto tuntuu omalta ja kansallinen manttaliteetti istuu omaani, kuin neä päähän.

Onko reinkarnaatioon uskominen, onko tämän elämän solmukohdat oppeja niistä virheitä joita aikaisemmin olen tehnyt. Voiko totuus olla tarua ihmeellisempi ja kirrätetäänkö sielujamme tuhansia vuosia ennen valoon pääsyä. Mitä mieltä sinä olet?

2. Inke Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    534
    Minä en satavarmasti ole muodostanut käsitystäni uskonko jälleensyntymään vai enkö. Minua potuttaa kun tuttavani ovat entisissä elämissään olleet kuka prinsessa, kuka erittäin viisas mies ja minä kun lehahdan punaiseksi kertoessani olleeni meksikossa maksullisena naisena. Ehkä juuri sen ruokottomuuteni vuoksi minua palautetaan tähän maatasoon vielä tuhat vuotta. Jumalani, kunka olenkaan elänyt. Syvä ja harras huoks...... :(

3. nipsu Vierailija

Minulla on iän kuluessa tullut spontaanisti muistamisia menneistä vähän kerrallaan. En missään tapauksessa ole halunnut tietää, olen arka luonteeltani, ja heränneistä muistikuvista en halua tarkempaa tietoa. Niihin on liittynyt niin paljon kipeitä asioita, köyhyyttä ja kipua. On syy, etten muista ja kun olen valmis kohtaamaan ne asiat, varmaan muistan itsestään kaiken. On myös ollut matkustellessani omissa menneissä paikoissan spontaanisti sellaista sisäistä tietoa, että miten perinteisesti asiat kuuluu tehdä ym. Se on toistuessaan vahvistanut sitä muistamisen ja kuulumisen tunnetta. Itselleni on aika samantekevää yksityiskohdat, koko asia ei kiinnosta minua muuten kuin että tajuan valinnanvapauden arvon tässä elämässä aika vahvasti. Joskus nimittäin sitä vapautta ole juuri ollut, mitä on nyt tässä yhteiskunnassa, tänä historiallisena aikana. Tämänkään asian tajuamiseen ei tarvita uskoa jälleensyntymiseen tai karmaan tms. mutta eipä sellaisia asioita tulisi ajatelleeksi normaalisti varmaan lainkaan.

4. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Menneisyydessä on paljon jota meissä on mukana, ja mitä me olemme nyt on siitä kiinni miten menneisyytemme kannamme tähän päivään soveltaen. Ja totta niin paljon erilaista käsitykseemme mitä nyt olemme mutta siihen vielä aivan varmasti kun tutustumme, sopivaa ja meitä vievä eteenpäin on. :)

5. Setra Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Jotain sellaista on olemassa. En tiedä onko entisiin aikoihin liittämäni muistot varmasti juuri minun muistojani, vai osia jonkun toisen persoonan muistoista, joita sieluni lainaa tähän hetkeen ja aikaan. Toisaalta sen pohtiminen ei ole minulle kauhean tärkeää. Niissä on kuitenkin kaikissa minulle jotain tärkeää. Olipa syy missä tahansa.

Olen aina tiedostanut läheisyyttä intiaanikulttuureihin. Joskus olen herännyt unestani puhuen vieraan kielen sanoja, jotka on myöhemmin paljastunut intiaanikieleksi. Olen lapsena pitänyt itsepintaisesti kiinni joistakin tavoistani, joille ei ole löytynyt selitystä lähiympäristöstäni. Sitten vuosia myöhemmin olenkin voinut löytää yhtymäkohdan johonkin intiaanikulttuuriin.

Minulla taitaa olla muistoja ihan tavallisen ihmisen elämästä. Sotilaana, vaimona, miehenä ja niin edelleen. Kuitenkin kaikille niille näyttää olevan yhteistä jonkinlainen olemisen tietoisuus. Ehkä siksi, kun se on tässä elämässäni sen verran tärkeä teema.

6. Francos Vierailija

Tuolla toisessa ketujussa kerroin omista kokemuksistani, mutta loppupäässä toi ketju on tainnut unohtua ja keskustelu muuttua uskontopainotteiseksi. Lainaan viestini tuolta toisesta ketjusta tähän, sillä en jaksa kirjoittaa sitä uudestaan. Laiskuus, laiskuus..

"Olen laittanut tänne ennenkin viestiä tästä samasta aiheesta, mutta olen juuri alkanut saamaan selvyyttä eräästä edellisestä elämästäni. :)
    Oletteko te saaneet selville jotain entisistä elämistänne? Olisi mukavaa keskustella tästä aiheesta hieman laajemminkin.

Edellisessä elämässäni asuin oletettavasti Skotlannissa. Synnyin 1700-luvun lopussa ja kuolinvuoteni oli melko varmasti vuosi 1822. Kuolin nuorena tapaturmaisesti, ja tunnen edelleenkin outoa surullista katkeruutta sitä kohtaan. Tähän vuoteen minulla on nimittäin selkeimmät ja kaikista kauhistuttavimmat muistot.
    Kuolin luultavasti tulipalossa, ja vieläpä ahtaassa tilassa, sillä nykyelämääni varjostavat selittämätön pelko tulta ja ahtaita paikkoja kohtaan.
    Tämä kuolinpaikkani oli luultavasti jonkinlainen maan alla oleva kellari, sillä muistoihini liittyy voimakas mullan ja maan tuoksu. Lisäksi tälläinen kellareille tyypillinen haju on minulle "tärkeä" nykyelämässäni.

Asuinpaikastani en ole (vielä) saanut tarkempia tietoja, kuin sen että asuin Skotlannissa. Elämääni siellä liittyy myös vahvasti Sutherland ja "ruusuinen kukkula", tiedän ainakin että Sutherland on paikkakunta, mutta en tiedä mitä "ruusuinen kukkula" tarkoittaa. Se kuitenkin tuntuu sen verran tärkeältä, joten sen täytyy liittyä entisen elämäni asuinpaikkaan.

Henkilönä minä en ollut mikään parhain. Muistan itseni "miehenä, joka rakastaa maataan enemmän kuin vaimoaan", tämäkin on tälläinen satunnainen muisto, en aivan konkreettisesti tiedä mitä tällä tarkoitetaan. Olin röyhkeä, vastuuntunnoton ja turhanpäiväinen nuorukainen. Kuitenkin minulla oli voimakas taipumus taiteelliseen luovuuteen, nimenomaan kirjalliselta kannalta. Tuntuukin siltä, että tämä taiteellinen puoli näkyisi yhä nykyelämässäni, sillä rakastan runojen ja pohdiskelevien tekstien ja tarinoiden kirjoittamista. Joku taisi jopa sanoa, että kirjoitustyylissäni on outo vanhahtava sävy, ei siis sellainen perussuomalainen vaan jotenkin erilainen.

Muistan eläneeni yltäkylläisyydessä, en kuitenkaan omien vanhempieni luona, vaan minulla oli läheinen yhteys enooni, joka tosin paheksui minua kaikilla mahdollisilla tavoilla. Nykyisen elämäni isoisä on sanonut, että minulla ja hänellä oli läheinen suhde edellisessä elämässäni ja hän sanoo kasvattaneensa minut omana lapsenaan.
    Paikka jossa asuin, oli kartano. Kaunis ja mielessäni hyvin rakas asuinpaikka, muistan talosta yksityiskohtia, kuten tummat puuparrut valkoisessa katossa. Sängyn, jonka peitteet olivat eläinten pehmeää turkista sekä karheaa "säkkikangasta", en muista miltä ne näyttivät, mutta muistan elävästi miltä ne tuntuivat.

Elämääni liittyi kuitenkin jotain pahaa ja tunnen "monen ihmisen veret käsissäni"

Vaikka olenkin tätä asiaa selvitellyt jonkin verran, tämä vaivaa minua edelleenkin. Tunnen, että minun on pakko lähteä Skotlantiin. Sillä se maa tuntuu minulle kovin rakkaalta. En ole koskaan käynyt Skotlannissa, joten rakkaus tuntematonta maata kohtaan tuntuu hieman omituiselta.

Tässäpä oli minun elämästäni, muistaako kukaan muu eläneensä joskus Skotlannissa 1700-1800 luvuilla? :) Tervehdin teitä mitä nöyrimmin, jos olemme joskus tavanneet siellä.
    Olisiko kenelläkään muuten ideoita, mitä tuo Sutherlandin "ruusuinen kukkula" voisi tarkoittaa? Itse en kyllä saa siihen mitään tolkkua. "

Soikos kenenkään kellot Skotlannin kohdalla? Ehkäpä olemme tavanneet siellä, kuka tietää, kuka tietää..

7. Sienna Vierailija

Olisipa hauska kuulla, mistä olette tietonne saaneet. Joillakin jopa vuosilukuja. Itse sain tiedon edellisestä elämästä unessa, ja se MULLISTI maailmankatsomukseni kokonaan. Te muut kirjoitatte asiasta ikäänkuin se olisi yhtä arkipäiväistä kuin ruoanhaku Siwasta :) Edellinen elämäni tuli unessa esiin selväpiirteisenä, paikkoja ja vaatetusta myöden. Sain myös silloisen mieheni kasvot, muiden talossa asuneiden kasvoja jne. Ei ollut kaikki tieto mitenkään mieltä ylentävää!

Muuan selvännäkijä sijoitti minut toiseenkin paikkaan, päätteli muka ihan vain kuvastani. Miten sen voi siitä muka nähdä :). No, matkustin k.o. maahan, ja olin siellä heti kuin kotonani, kaikki tuntui "omalta", joten ehkäpä sittenkin (?). Oikeasti, en menisi tähän silti uskomaan. Pidetään nyt kuitenkin jalat maassa.

8. Francos Vierailija

Noh, itse ainakin olen nähnyt näitä juuri unissa. Muutaman kerran olen itseregressiota yrittänyt, mutta olen sen verran rauhaton sielu, että keskittyminen on melko vaikeaa ja havahtelen jatkuvasti. Kerran kuitenkin pääsin sen verran pitkälle, että näin mielessäni sumuisen järvimaiseman ja kuolleita puita. Katsoin jalkojani ja minulla oli jaloissani koreat ( melko rumatkin) naisten kengät. Tiedä sitten mistä minä tuon repäisin.. :)

9. Sienna Vierailija

Hyvä. Uniselitys menee mullakin heti läpi, koska oma kokemus asiasta on :). Sen kyllä erottaa "tavallisesta" unesta. Ja se jää mieleen ihan eri tavalla, kuin muut unet. Se ei ole ollenkaan kuin uni, vaan kuin muisto, tapahtuma, jota elää läpi uudelleen. Olen saanut katkelmia kahdesta muustakin unesta, ihan vain yksittäisiä kohtauksia. Molemmat tapahtumat olivat järkyttäviä, joten uskon niiden siksi painuneen syvälle mieleen. Maasta ja aikkaudesta sai vain aavistuksen niissä unissa. Toisessa katsoin itseäni peilistä, oli todella outo fiilis, kun ei siellä olleetkaan omat kasvot :). Tuohon regressioon en oikein jaksa uskoa. Olen levoton myös, enkä jaksa keskittyä. Tai sitten olen vain niin alkutekijöissä henkisellä tiellä ;). Oikeasti, ihmisellä voi olla aika vahva mielikuvitus.

10. nipsu Vierailija

Minulle muistikuvat aukeni aivan yllättäin, keskellä tavallista arkipäivää. Olin väsynyt ja istahdin hetkeksi lepäämään ja boing vaan, yhtäkkiä näin ja muistin tseni toisena. Olin minä, mutta aivan eri näköinen. Ympäristö, kulttuuri ja aikakausi oli toinen. Kyllä se totta puhuen järkytti, koska se oli kokemuksellista ja hyvin henkilökohtaista. En siis nähnyt tai muistanut itseäni ulkoa päin, vaan omana itsenäni ja kaikki tunteet oli mukana. Olin minä, mutta huomasin, että se minä on paljon muuta kuin olin tottunut ajattelemaan. Niin, eikä se kaikki tieto tosiaankaan ollut mieltä ylentävää! :D Jälkeen on tullut sitten uutta tietoa ja muistikuvia sen eka kerran päälle ja jollain tapaa on sopeutunut, alkaa ymmärtää syy-yhteyksiä. Asia on siis arkipäiväistynyt. Tosin näyttäisi tällä hetkellä, että tässä alkaa tulemaan uusia muistoja jostain ihan eri elämästä taas ja siihenkin liittyy tuota yllätyksellisyyden elementtiä ja voimakkaita tunteita.

11. nipsu Vierailija

Itse olin ainakin köyhä kuin kirkonrotta, eikä mikään ole muuttunut muutaman sadan vuoden aikana :(

12. Francos Vierailija

Itse olen huomannut hieman samantapaisia yhtäläisyyksiä, voisikohan näillä olla tekemistä edellisen elämäni kanssa..

Ed. Elämässäni olin melko rikkaasta perheestä - > Tässä elämässä paljon rahahuolia

Olin menestyjä - > Tämän elämän luuseri

Itsekeskeinen ja täysi p*ska ihmisenä, kohtelin kanssaihmisiäni huonosti - > Nykyään minua kohdellaan kurjasti muiden taholta.

Hylkäsin vaimoni ja lapseni - > Isäni hylkäsi minut.

Sattumaa, vai maksankohan tässä edellisen elämäni kalavelkoja?

13. tämänimi Vierailija

olen muutaman kerran kuunnellut äänitettä joka on tarkoitettu kuuntelijan johdattamiseksi muistamaan edellisiä elämiään. Näitä on myöskin löytynyt tai mun mieli on moisia tuottanut. Mielikuvani eivät ole kovinkaan selkeitä tahi visuaalisia, ja saatujen tietojen tsekkaaminen voi olla työlästä. Mahtaako kukaan muu olla kokeillut hypnoosin käyttöä ja minkälaisin tuloksin?

14. Varjotar Killing Whispers

Saadut tykkäykset:
    0
    Minuakin on sanottu hyvin intiaanin näköiseksi. Intiaanihoroskooppini pitää todella vankasti paikkansa minun kohdallani.
    Tiedän ainakin olleeni elossa 1700-1800-luvuilla ja lähimenneisyydessäni tiikeri, koska kaikki pedon ominaisuudet on edelleen erittäin hyvin nähtävissä.

15. leah valoa jokaiseen päivään.

Saadut tykkäykset:
    0
    Edelliset elämät vaikuttaa meissä väh.70%,kaikki se on meissä mukana halusimme tai emme, mietimme sitä tai emme.
    Me olemme edelliset elämämme ja kuin kooste niistä, toki tässä elämässä on taas uusi persoona omine haasteineen.
    Kivut ja surut ym.käymme läpi pikkuhiljaa ja muistamme edellisiä elämiämme ja niitä tunteita mitä silloin koimme, jotkut tunteet nousee pintaan omalla ajallaan jos tarve niitä käsitellä,esim.pelkoja.
    <<Ei olisi mitään järkeä väittää olleensa aina hienosto nainen/mies,sehän on suuri saavutus kokea koko kirjo hullusta/köyhästä/sairaasta/orjasta/kuninkaalliseen/parantajaan ym.kaikkea siltä väliltä..myös eri rodut..eri aikakaudet.

16. tämä nimi Vierailija

Sivusit yhtä aihepiiriä jota olen silloin tällöin laiskasti miettinyt. Mitkä meidän ihmisten luonteen/persoonallisuuden ominaisuuksista tulevat tämän elämän rakenteista ja mitkä menneistä elämistä?

17. leah valoa jokaiseen päivään.

Saadut tykkäykset:
    0
    Se onkin mielenkiintoinen kysymys,
    jokainen saa sen itsessään selville omalla itsetutkiskelulla mutta itsessäni olen tunnistanut tiettyjä tapoja joita noudatan ja käytösmalleja ja miten reagoin asioihin, esim.ihmisiin,ongelmiin,pelkoihin.
    Omalla kohdallani huomaan myös tietyn tavan suhtautua joka päiväisiin toimiini joka on perua edelliseltä persoonaltani mutta muuten olen erillainen temperamentiltani kuin silloin, mutta useista elämistä tulee kuin kooste persoonallisuuksista, koen olevani samanlainen osittain mutta tämän hetkinen persoona on kuitenkin omanlainen ja sopiva tähän elämään.
    Minusta sitä ei pidä miettiä liikaa mutta kukin tavallaan ,itse olen miettinyt ja se on sopinut minulle eli jos nyt joku haluaa miettiä en ala sitä perään katsomaankaan.
    Sanoisinkin, että enemmän se miten reagoimme asioihin on periytynyt menneestä mutta on toki täysin henkilökohtaista ,joku on voinut valita tähän elämään esim,hysteerisen luonteen ilman mitään edellisen elämän pelkoa,uskoisin ,että kukin itsessään tuntee mistä on kyse.

18. Varjotar Killing Whispers

Saadut tykkäykset:
    0
    Minä olen todella vahvasti tiikeri vieläkin. Tiedän, etten kuulu tähän maailmaan, ihmisten keskelle.
    Ihmisyydessäni rakastan luonnettani, tyyliäni ja musiikkia.
    Omaan hyvin erilaisen oikeudentajun ja näkemyksen maailmasta, kuin useat muut.

19. Siriustyttö Vierailija

Francos tässä peräänkuulutti, että kuka olisi elänyt Skotlannissa. Meikä on pyörinyt siellä kahdessa eri elämässä, toinen Shetlannin saarilla, toinen jossain Edinburgin tienoilla, toinen naisena, toinen miehenä. Tunsin silloin nummet kuin omat taskuni. Mystisyys kuului vahvasti elämääni myös silloinkin. Eli 1700-luku siellä suunnassa. Moni läheisistäni inkarnoitunut tänne Suomenmaalle ihan omaan nykyiseen perheeseeni, kummiksi, työkaveriksi. ;-)

Olen saanut tiedon entisistä elämistäni unien kautta, päivätietoisuudessa visioina ja myös parin näkijän vahvistamana. Varsinkin Atlantiksen elämä silloin tuhon aikaan on nyt kovasti pinnalla. Tänne Suomeenhan Finlandiaa, lopun maahan, on kovasti tullut paljon entisiä atlantislaisia. Isot voimakkaat kiteet tuolloin kiehtoivat kovasti ja niiden kanssa toimin. Tuhon alta ehdin juuri ja juuri pois. Egyptissä pari elämää, toinen työläisenä, toinen muissa mystisemmissä hommissa. Nykyinen kissani tullut Egyptistä perääni. Löytyy myös ns. ei niin edustavia elämiä multakin ja kuolintapoja monia mm. mestattu ja noitana poltettu, paetessani ulos pakkaseen kuoliaaksi jäätynyt pieni vauva sylissään jne.

Kaikkihan on tässä ja nyt, koko edellisten elämien kierto meissä. Ja se mitä elämää nyt työstämme ja tavallaan jatkamme kehitystämme, on nyt tavallaan pinnalla, niin kuin minulla tuo Atlantis.

20. *wink* Vierailija

Siriustyttö (ja muutkin)-

Kerrohan nyt ja säästä koko maailma turhalta miettimiseltä mistäpäin lähteä nykyään etsimään sitä kuuluisaa, uponnutta Atlantista? Nykytekniikalla, kun kuvailet esim. pinnanmuotoja, se kenties merenpohjasta nyt löydetään ja olemassaolo voidaan vihdoin todistaa.

Samalla voisit paljastaa muutaman muinaisen Egyptin salaisuuden.

21. cheyenne71 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mistä löytää luotettava näkijä tässä asiassa? En tiedä mitään entisistä elämistäni, mutta itseä miellyttää intiaanien elämäntapa, toisena vahvana tunteena varsinkin toisen maailmansodan aikaiset lentokoneet. Ison moottorin ääni on merkinnyt turvaa jo lapsesta saakka, nautin jos saan vauhdissa luovia eteenpäin, pelkkä lentokoneiden muotoilu miellyttää silmää sanoinkuvaamattomasti.
    Tuo eläimellisyyskin oli mielenkiintoinen ominaisuus jollakin, voisin samaistua jossain määrin valtaisaan hyökkäyshaluun, joskus tekisi vain mieli joku kaapata pyöritykseen ja karjua päälle. Huvittava piirre mutta jotenkin alkukantaisen normaali jos unohtaa oman sivistyksensä.
    Lapsena nähdyillä unilla on ilmeisesti varsinkin merkitystä edellisten elämien muistamisessa... lensin itse useasti pihamme yllä ja missä vain omin voimin, tunnelma oli aina erittäin pahaenteistä.

22. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    17
    "Näkijöitä" ei kannata tässäkään asiassa vaivata. Intuitio on paras tapa, jos sinusta tuntuu, että olet ollut entisessä elämässäsi intiaani, senkun päätät olleesi intiaani. Kannattaa varmasti valita joku rauhaa rakastava, Pohjois-Amerikan intiaaniheimo, ja päättää olleensa heidän jäsenensä.

Ja kun toisen maailmansodan aikaiset lentokoneet sinua miellyttävät, voit päättää olleesi toisen maailmansodan aikainen lentäjä. Kansallisuuden voit senkin päättää itse. Todennäköisesti et ole ollut saksalainen, japanilainen tai venäläinen lentäjä, koska nuo olivat toisen maailmansodan "pahiksia" , mutta voit päättää olleesi britti tai amerikkalainen lentäjä hienossa univormussaan. Ah, kuinka romanttista.

23. niimpä niin Vierailija

Jo viisivuotiaana kerroin äidille että olen elänyt ennekin ja kuolin nuorena kun joku ampui minut. Olen aina pelännyt aseita selittämättömällä tavalla, vaikka en koskaan ole ollut tilanteessa jossa aseet olisivat olleet uhkana.

24. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    MIKÄ OLI ATLANTIS MIKSI SE TUHOTTIIN MIKÄ OLI VARJOJEN SOTA
    HEi Atlanris oli eka maanpäälinemn paratiisi

Sinne valittiin eqyptin skywallkerit valonsoturit sirellöä meidän lisäksi oli >harmaat sirjuksen valonkansa Pegasuksen valonkansa Delfandonvalonkansa eli valaat ja delfiinit ne obat siis oikeati enkeli olentoja ja sitten lopuksi Kun Atlanysksien voima ruvettin käyttämään väärin ja syntyi taivaalleinen varjojensota jolloi maa oli jonlki n aikaaa varjojen väenhallussa pimeyden olentojen jotka kyllöäoli täysin mustia .

Varjojen sodasta varjoje sodanalussa vazrjojen vöäki eli pimeydenolennot valtasivat maan ja atlantiksen käyttivät maata tukikohtana josta hyökätä muita valonkansoja kohti . Tällöin egyptin skywalkerit oli vangittu paitsi ahneet Sithin lordit varjojensodan aikana jossain vaiheessa Valonkansat päättivät vapáuttaa maan pimeyden olentojen vallasta ja he tekivät hyökkäyksen maahan vapauttaen egyptinskywalkerit valonsoturit ja ym tahot vapaaksi. Ja yhdessä valonkansomjen kannssa me vapautimme Atlanmstikdin ja maan pimeyden olentojen vallasta ja ajoimme varjojenjoukot tsakaisin hiilisäkintährtisumuun valonkansojentähtilaluksilla. Tämän jälkeen Atlantiksen jäi vielä jäljelle Sithien joukot ,jotka ensin antautuivart mutta he karkasivat vankilasta joka oli idiootto varma tyrmä . Heitä lährtivät listimään atlantksen Jedisoturit meikäläinen mm se oli sotaa Sithien ja Jedien kesken mutta ,kaikesta huolimatta Sithejä ei óniistuttu tuhomaan ja atlantiksen kurjuuis vain paheni .

Lopupults päätettin tuhota tuo atlantis joka oli muuttunut paratiisista pimeydeksi .

eli atlantkdsinvoima joka perustulivuoriin ja elementtien voimiin js kristallien voimiin .

Päätettiin räjäyttää halitsemattomalla jättitulivuorenpurkauksella .

Eli atlantlksen olemusta arlantksen lämpö ja voima perustui tuloivuorenvoimiin jotka hallittin täydelisesti ympäri atlantista oli tulivuorukanavia jota kautta saatiin voina kaikikiin paikkoihin atlantiksessa.
    Atlantlksen voima keskuksessa oli seotsäsmän tulivuorta joista saatiin voima tuöovuoria halliten.

Atlantis tuhottiin hallitsemattolöa jätti tulovuorenpurkauksella .

Atlantiksen jälkeenlkin yhteis elo jatkui Valonkansaojen kanssa ja asiuimme ympäri galaksiamme tuhansissa planeetoissa.
    No maa oli slti planeetoista rakkain .

monella on kuva että .faaraot olivat elivät eri aikoina ei pidä paikkansa faaroaot ovat pegasuksenvalonkansalaisia kuolrmattomia olentoja . ja kaikki faaraot olivast yhtyäaikaa maanpäällä
    yhyreis elo kesti 10000 v se loppui silloim kun ,daavidin sopimus purkaantui tällöin ihmisikä alennettiin sataan vuoteen 10 000 tuhannen vuoden sijaan. Ja ennen kun valonkansat lähtivät he sanoivat nämä sanat me tulemme silloin takaisin kun ,krsitityt juutalaiset ja islamilaiset elätte sovussa pyhällä maalla . tästä juontaa tämä juutalaisten sanonta .

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI ATLANTIKSEN JEDISOTURI JA AVARUUSLENTÄJÄ

25. cheyenne71 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Ai, erehdyin kirjoittamaan Pellet>Pellenenänäkijät osioon. Mä voisin sitten olla kyllä mieluiten saksalainen lentäjä, es tut mir leid.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri