Hae Anna.fi-sivustolta

Entiset elämät, onko sitä?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä kuka olin, 29.01.2010.

1. Kissantassu Vierailija

Alunperin kirjoitin näin tuossa vähän aikaisemmin ketjussa: "En tiedä että olisi persoonakohtaista karmaa joka seuraisi juuri omia tekoja. Voi ollakin, en vain tiedä. Voi olla joillain ja joillain ei, en tiedä. Voi olla ettei koko karmaa ole missään, muutoinkin asian voi selittää."
    Eli tarkoitin että karma ei ehkä ole sillä tavalla persoonakohtaista että juuri omien tekojen seuraukset seuraisivat seuraavaan elämäämme.
    Eli tarkoitin tuosta lapsuksesta huolimatta sitä samaa kuin minkä olen jo joskus sanonutkin että kun ja jos valitsemme mihin hetkeen eli syntymäaikaan synnymme tänne maapallolle, siihen vaikuttavia syitä on monia ja voi olla että emme synny sinä päiväyksenä jossa juuri omien aiempien tekojemme seuraukset lilluvat vaan voi olla ettei meillä ole enää entistä karmaa tai että haluamme ottaa jonkun toisen karman vaikkapa siksi että jaksamme sen kantaa ja siinä olemassaolon virrassa on jokin oppiläksy itsellemme ja/tai voimme samalla auttaa jotakuta/joitakuita eli olemme voineet tehdä sielunsopimuksen tehdä niin.

Eli voi olla että muokkaamme ja vaikutamme tänne kollektiivisesti ja myös otamme kollektiivisesti osaa telluksen energioiden muuttamiseen.Mutta koska on niin monta sellaistakin ajatusta että se on henkilökohtaista omien jälkien korjaamista eikä esim vaikka muiden sinnepäin olevien jälkien edes, niin minusta on hyvin mahdollista että vaikutamme monella tavalla, kukin tavallaan.

Mahtoiko selkeyttää yhtään..?

2. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 916
    Ok, joo, jospa on tuommoista ja jospa on henk koht karmaa?

3. sinulle hei Vierailija

Käytöstapoja on hyvä parantaa myöst
    täällä palstalla.

ota opiksi!

4. Ihme lätinää Vierailija

Kissantassu: Kun Hermine kyselee näitä niin se on susta niin ihanaa että! Kuiteski Sivaltaja ja Wink on kysyny ihan tasan samat kysymykset niin silloin sä vedit herneen nenukkiin samantien. Näkee kyllä että sua kiinnostaa enempi se kuka kirjoittaa kuin se että mitä kirjoittaa.

Caris: Ihme jankkausta. Kysytty ja vastattu. Mi8ksi sun pitää sitä yhtä ja samaa kysyä uudestaan?

Vesimies: Typerää jankkausta sultakin. Kyllä sä tajuut mitä tarkotettiin tai jos et tajuu niin mieti edes. Moni kertoo olleensa tyraagisesti kuollu linnanneito mut kukaan ei kerro olleensa mitäänsanomaton vanhuuteen kuollut tavis. Oikeesti, jos et tajuu niin yritä edes. Ei oo vaikeeta. Lopeta toi merttyyrin leikkiminen, on aika lapsellista.

Entisiä elämiä tai ei, mitä väliä? Mitä sillä tiedolla tekee muuta ku pätee kavereille? Nyt on nyt ja nyt on tää elämä, eläkää sitä mieluummin.

5. Hmmm... Vierailija

otapa ymmärrys käteen ja lopeta muille huutelu.

6. Hei taas Vierailija

Healer, tv vanha tuttusi :)

7. Niin ja vielä... Vierailija

Olet Healer jo monessa ketjussa nälvinyt Vesimiehelle, ottaako pattiin kun hän ei vastaa?

8. Ehkä Vierailija

veskari ei vastaa kun hokaa että se on idiootti-Healer?

9. Mene Vierailija

sinä lätisemään leikkikouluun täältä aikuisten ihmisten seasta.

10. Laps pienoinen Vierailija

No kukas noista kolmesta sä oot? Oon muuten mieluummin fiksu nuori kuin typerä aikuinen.

11. Ootko Vierailija

nyt ihan varma että olet fiksu?

12. klementine Vierailija

Muistan yhden keskustelun jossa ainakin 5 kirjoitti olleensa kleopatra (niin pienessä otannassa mitä onkaan kun mitataan koko maapallon mittakaavassa). Kuuluisuudet ovat suosittuja, harva haluaa olla edellisessä elämässä leijonan ruokana(paitsi buddha).

13. Nii-in. Otanta on tosiaan pienen pieni. Melkein olematon. Miten hyppäät tuosta päätelmääsi että harva haluaa olla leijonan ruokana?
    Onko muistot sun mielestä kiinni haluamisesta? Onko ollut leijonan ruokana jos kovasti niin haluu?

14. sinitintti Vierailija

No jos näitä menneet elämät- juttuja tarkastelee, niin siltä vahvasti vaikuttaa. Vai eivätkö ne tavallisena taaplaajana olemiset vain jää mieleen yhtä hyvin kuin aurinkokuninkaan rooli:)

15. punasintti Vierailija

Ehkä kysymys on siitä että sitä ei niin hyvää kokemusta ei haluta kohdata, ehkäpä vielä ei etes siihen kykene kun on niin syvällä omassa elämän suossa ja sonnassa.

16. kohtaantumisongelma Vierailija

Ihmisten lukumäärä on kasvanut niin valtavasti, ettei ruumiit menneinä aikoina väkiluvultaan edes riittäneet edellisiin elämiin. Jos maailman väkiluku oli 1700 -luvulla 790 miljoonaa niin nyt se on 7 miljardia.

17. tietää Vierailija

Unohdit lukuisten syntyneen nyt ensimmäisen kerran maapallolle.Mutta ei ensimmäisen kerran maailmankaikkeuteen.Aijaijaiajaiaj mikä virhe selityksessä!aijaiajai!!

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 916
    Tämä on totta. Ei kaikki entiset elämät oo totta, muttei se todista sitä ettei mikkään olis. Juuri noita kleopatroja sun muita sopiikin epäillä. Toki kyllä joku varmaan on ollu Kleopatrakin jos entisiä elämiä on.

19. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 916
    Kyllä mä oon lukenu ihan tavallisista elämistä, en muista yhtäkään joka olis ollu Kleopatra tai Aurinkokuningas tms. Siis alan kirjallisuudesta. Näillä palstoillahan voi mitä tahansa hörhöjä liikkua jotka voi kuvitella vaikka mitä.

20. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 916
    Mä en ymmärrä. Ruumiit ei riittäneet? Ei kukaa edellisen elämän ruumistansa tänne tuo. (Tai siis mistäs tiedän vaikka joku tois, mut siis että uuden ruumiin mä oon aatellu ihmisten saavan) En vissiin ymmärrä pointtia.

21. littelesister Vierailija

Kun täällä jotkut kirjottaa entisistä elämistään, niin miten he on saaneet niistä tiedon? Onko ne tulleet unessa vai onko he vaan ryhtyneet ajattelemaan asiaa ja sitten sieltä on alkanut tulla mielikuvia? Vai miten? Jotkut ihmiset menee mietiskellessään transsiin ja alkaa puhua vaikka mitä, onko siin käynyt näin? Ja jos, niin onko he nauhoittaneet juttunsa vai onko joku ollut siin kuuntelemassa vai muistaako he transsissa puhumansa asiat sitten normaalitilassa?

Tulee ain sellainen tunne, kun ihmiset vaan heittää ilmaan jonkun tällasen, että "minä oli intiaani entisessä elämässäni ja asuin siellä ja siellä" ja sen jälkeen napsauttaa suunsa kiini eikä yhtään sen enempää valase asiaa, että mistä he tietää tämän, niin jotenkin vaan tuntuu kuin se olisi keksitty juttu. Ja sit jos sitä epäilee niin loukkaannutaan.

Pitää kertoa asiat kunnolla, muuten ei ole ihme jos toiset epäilee tyhjänpuhumiseksi. Kertokaa suoraan mistä se tiedo on tullut ja miten. Eihän se nyt voi muuten olla tiedossa kuin jotain kautta.

22. Kuka on kertonut Vierailija

Voi ollakin kertonut kun niin sanot vaikka minulta on mennyt se ohi. Kirjoita tuo sun juttusi siihen kohtaa missä joku kertoo niin ehkä haluaa kertoa tarkemmin.

23. Sivaltaja Uskonnoton

Saadut tykkäykset:
    18
    Ja "alan" kirjoittajatko sitten eivät ole kuvittelevia hörhöjä?

24. medium sister Vierailija

Tiedon voi saada monella tavalla. Joku osaa parhaiten ottaa sen unen kautta, toinen mielikuvien jne. Lukijan on aina hyvä muistaa, että kokemuksena kertoja ei varmasti yritä todistaa, että 100 % varmasti on näin, vaan kertoa oman kokemuksensa. Vertais"tuki".

Itse olen saanut monella tapaa. Joskus olen heittänyt, jossain täällä keskusteluissa, että minä ainakin muistan pari elämääni ihan tavallisena taviksena. En jaksa enkä viitsi kertoa niistä enempää kun en usko, että epäilijälle on niistä mitään hyötyä (eihän epäilijä mistään vakuutu, siksi on turhaa kertoa mistään muusta kuin että koen muistavani näin. Ja kun ei niitä voi mitenkään todistaa, niin turhahan sitten on muuta kertoa :)). Niistä on ollut hyötyä minulle eikä ehkä koskaan tule olemaan hyötyä toiselle, siksi katson, että noin on hyvä.

Henkilokohtaisesti olen tuttavieni kanssa jutellut enemmänkin aiheesta. On kivempi puhua näistä face to face. Kirjallisesti ihmiset (etenkin täällä) kun tuntuvat ottavan tällaiset asiat vähän liian ryppyotsaisesti.

25. Veskari Vierailija

Sun mielestä luonnollisesti ovat, koska olet skeptikko. Mutta ei toki niihinkään kuin jumalan sanaan kannata uskoa ja luottaa, kuten ei tieteeseenkään, siinäkin löydetään aina uutta. Ja vanhaa kumotaan.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri