Hae Anna.fi-sivustolta

Entiset elämät, onko sitä?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä kuka olin, 29.01.2010.

1. EHH Vierailija

Työn tulos on täydellinen, jos se annetaan olla täydellinen. Ja ollaan valmiita täydellisenn!
    Parantuminen on vapaaehtoista, hoidon vastaanottaminen on vapaaehtoista, ja, hoidonn vaikutuksen pitäminen on vapaaehtoista. Nämä ovat tämän asian ansalangat.
    Mene ja kysy kadulta rapajuopolta haluatko muuttaa elämäsi täysin nyt, tältä seisomalta, pääset elämään normaalia elämää, irti päihdyttävistä aineista ja tämä on tosi.....mitä vastaa hän?

Esim itse olen tehnyt ja teen kanavointeja myös alkosta eroon, mutta eteeni täytyy tulla se ihminen joka on tosissaan, joka tosissaan haluaa tehdä radikaalin päätöksen ja radikaalin muutoksen(on valmis siihen), loppu on helppoa, koska sitten aletaan vaan virrattamaan.

2. ahaa. Vierailija

Tämä vastaus nyt oli täysin arvattavissa. Tuota aina hoetaankin, mutta minä en tarkoittanut mitään tällaista. Ne korkeammat voimat saisivat laittaa energiansa liikkeelle niin että jokainen ihminen haluaisi parantua ja parantuisi samantien. Nips naps. Loppuisi viinat ja huumeet tästä maailmasta, kun ei niitä kukaan kaipaisi.

3. nimenomaan näin Vierailija

Ei mitään lisättävää, juuri näin pitäisi olla ja jos ei ole on pelkkää sanahelinää!

4. kirosana... Vierailija

Mitä täällä kirjoittelet, kentälle siitä, sarkaa riittää!

5. EHH Vierailija

Bring it to me, I`m ready !

6. EEH Vierailija

Energiat on jo laitettu liikkeelle, ja lisää tulee kokoaika, älä siitä huoli.
    Jokaiselle on nips naps mahdollisuus, mutta niinkauan kun ihminen haraa vastaan ei voi auttaa!
    Haluaisitko sinä korkeamman voiman puuttuvan elämääsi yks kaks yllättäen ilman että olisit siinä osallinen mitenkään?

7. ...minä.... Vierailija

Kyllä haluaisin. Jos elämäni tulisi siitä paremmaksi ja minä itse tulisin monin tavoin paremmaksi, ei minulla ole mitään sitä vastaan että korkeampi voima puuttuisi elämääni ja muuttaisi sen ja minut myös.

8. jepjep Vierailija

minäkin haluaisin ja olen jopa pyytänyt. vuosia sitten.

9. Tietysti Vierailija

Odotan muutosta elämässäni!

10. ahaa. Vierailija

Ilman muuta minuun saa korkeat voimat ottaa yhteyttä ja minua hoitaa ihan kysymättä minulta yhtään mitään. Samoin voin luvata perheenjäsenteni puolesta. Kaikki kielteiset riippuvuudet saa poistaa milloin tahansa missä tahansa ja mieluummin nopeasti, ettei tule vahinkoa enää yhtään enempää kenellekään.

11. samat sanat Vierailija

Kuten myös, en pistä yhtään hanttiin!

12. EEH Vierailija

Mietis vielä kenet valtuutat.Valon voimia täytyy pyytää, "pimeän" voimat tulee pyytämättä! Valo kunnioittaa sinun valintaa, "pimeys" ei.

13. ahaa. Vierailija

Mitäs tämä tämmöinen on? Eikös kyse ollut niistä sinun edustamistasi korkeammista voimista? Sinä sitä energeettistä hoitoa kerroit kanavoivasi, kyllä kai sinä tiedät, mistä se voima kauttasi tulee?

Et kai sinä edusta pimeitä voimia? Niistä ei ole täällä puhuttu nyt yhtään mitään.

Kirjoitit tuolla korkeammista voimista. Mitä siis itse asiassa tarkoitit?

Hoitoa täytyy siis "pyytää?" Miksi? Eikö tämä korkeampi voima pysty toimimaan ilman ehtoja? Suomen kansa on liian alkoholisoitunutta, korkeiden voimien olisi pitänyt tämä nähdä, ja puuttua tilanteeseen. Aivan varmasti on myös ollut tuhansia ihmiisä, jotka ovat nimenomaan pyytäneet apua koko Suomen kansalle. Eikö voima voi auttaa koko kansaa kerralla? Minä uskon kyllä Jumalaan ja siihen, että Hän voi vaikka mitä. Hänellä lienee kuitenkin omat tuntemattomat tarkoitusperänsä, kun esim. läheiseni alkoholiongelmaan ei ole apua tullut, vaikka sitä on rukoiltu usein.

Minä valtuutan sinut kanavoimaan energiahoitoa sieltä korkeimmilta valon voimilta kauttasi sekä itselleni että läheisilleni. En tiedä, keneltä tätä pitää pyytää, mutta annan sinulle täydet valtuudet pyytää puolestani. Myönnän, että olen yleensä aika skeptinen tällaiselle, mutta nyt olen kyllä täysin vilpitön. Jos sinä uskot asiaasi täysin aukottomasti, mikäpäs minä olen sitä valeeksi väittämään. Jo tässä on kärsittykin, jos sinun kauttasi tulee muutos niin kuin kirjoitit, nips naps, niin ihme tapahtuu ja kiitos niille valon voimille siitä. Nyt nukkumaan!

14. Kanavointipyynnöt Vierailija

kanavointipalstalle kiitos.

15. EEH Vierailija

Keskustele ensin läheistesi kanssa, kysy haluavatko muutosta, ovatko valmiita siihen. Tässä on nyt joku asia joka häiritsee. Mutta palataan kun on saatu asianomainen myös samalle aaltopituudelle, eli emme toimi "seljäntakana" vaan tietoisesti yhteistyössä aina.

16. Voi taivas Vierailija

Mitä kiertelyä. Minä pyydän samaa ITSELLENI!!! Haluan muutosta, olen valmis siihen. No anna tulla!!!

Onko tämä sama kuin dfc tuolla toisessa ketjussa? Vähän samaa meininkiä. Selostetaan mitä osataan mutta heti aletaan kiemurrella kun joku pyytää hänelle tekemään.

Nyt vain on rauhallisempi kun tunnetut nikit ei häntä hiosta. Auta armias jos ilmestyisi wink tai sivaltaja kyselemään niinkuin täällä jo on rankastikkin kyselty jo palais pinna.

17. ahaa. Vierailija

No niinpä niin. Jokin "häiritsee."

Läheiseni ei kykene enää keskustelemaan. Joten se siitä sitten. Hetken jopa uskoin tähän.

18. rauhoitu. Vierailija

Kuules nyt. Käskemällä ei kukaan ole saanut haluamaansa. Käskijälle vain nauretaan.

Minusta on hyvä ettet sinä saa mitään energiahoitoa. Itse en hoitaisi sinua lainkaan ilmaiseksi, vaan vaatisin sinua maksamaan ja kunnon hinnastosa. Onneksi en olekaan energiahoitaja ettei tarvtise kohdata kaltaisiasi ihmisiä. (Niin ja en ole EEH, koska arvelen, että alat väittämään sitä seuraavaksi. Enkä dfc enkä abc enkä shell enkä union bank)

käytät vain EEH:ta hyväksesi ja kun hän ei suostu vaatimuksiisi, aloitat tuon loan heiton. Tuo kommenttisi muuten kertoo sinusta paljon muutakin. Winkillä ja sivaltajalla ei ole tällä palstalla mitään kunkun roolia, ja ne ihmiset jotka eivät heidän pilliensä mukaan tanssi, ovat hyvin Viisaita Olentoja. Sinun kommenttisi kertoo miksi näin on.

19. 'wink' Vierailija

Kukaan ei tanssi minun pillieni mukaan -en soita pillejä, joiden mukaan tanssia.
    Jos nyt silti sattuisi käymään siten, että joku joskus niin tekisi, se tapahtuisi hänen omasta vapaasta tahdostaan ja minun tahtoni vastaisesti.

20. EEH Vierailija

21. ahaa. Vierailija

Joo ei sinun tarvitse mitään.

Mutta tässä on todellakin nyt jokin asia, joka häiritsee enemmänkin minua kuin sinua. Nimittäin tämä periaate. Olen kuullut, että jopa eläimille on annettu energiahoitoa. Sinänsä en tiedä, onko sellaisella mitään vaikutustakaan, mutta joka tapauksessa: pyytääkö eläin itselleen hoitoa? Äläkä nyt sorru mihinkään tavanomaiseen lööperiin siitä, kuinka eläin todella vaistoaa jotain ja antaa luvan itsensä hoitamiseen. Ehei, tässä on nyt kyse siitä, että tämä "hoitaja" ylipäänsä suostuu edes keskustelemaan hoitamismahdollisuudesta eläimen omistajan kanssa. Kun eläimelta itseltään ei ole ensin kysytty yhtään mitään. En ole kyllä koskaan kuullut, että eläin paranisi jostain sairaudesta tällaisen hoidon tuloksena, mutta kaikkeahan maailmassa yritetään ja tietysti siinä myös raha vaihtaa omistajaa.

Samoin on laita ihmisen kanssa, joka ei kykene huolehtimaan asioistaan. Onko hän siis täysin kaiken tällaisen avun ulkopuolella, kun ei pysty pyytämään apua itse?

Entä koomassa oleva, sairas ihminen? Hänet jättää tämä sinun korkein voimasi siis apunsa ulkopuolelle?

Entä ihminen, joka ei tiedosta olevansa sairas, mutta tarvitsisi kipeästi hoitoa?

Suo anteeksi, mutta minä en käsitä näiden "korkeimpien voimien" logiikkaa. Eikös valon voimien pitäisi olla armollisia ja ymmärtäväisiä? Kuin myös kaikkitietäviä ja kaikennäkeviä. Niidenhän pitäisi nähdä, että tuo ihminen on voimaton ja kyvytön pyytämään itselleen apua.

Alan kallistua nyt sille kannalle, että näissä sinun kanavoinneissasi onkin kyse voimakkaista itsesuggestioista. Tarvitaan vain toinen, omalla tavallaan taitava manipuloija, johon ihminen rajattomasti luottaa, vaikkapa vain pienen hetken ajan. Tähän perustuu hypnoosikin. Ei hypnotisoijakaan voi hypnotisoida ketä tahansa vastaansatulevaa ihmistä, vaan heidän välillään on oltava keskinäinen kanssakäyminen. Hypnoosi ei palvele "korkeimpia voimia," jotka ei missään nimessä sortuisi mihinkään nippelijuttuihin kuten näytöshypnotisoijat tekevät. Siis jos nyt yritän jotenkin käsittää, mitä nämä "voimat" olisivat. Eli kyseessä on loppujen lopuksi pelkkä ihmisen manipuloiminen ja itsesuggestion avulla tapahtuva "tulos" joka ei kuitenkaan merkitse mitään lopullista.

Itsesuggestio on voimakas keino monissa elämän tilanteissa. Esim. urheilijat käyttävät sitä.

22. aym Vierailija

Niinpä, hoidettavalta ihmiseltä ei tarvitse fyysisellä tasolla pyytää mitään lupaa hoitoon. Riittää, kun lupa tulee hoidettavan sielulta. Se tietää onko hoito tarpeen vai ei.

23. EEH Vierailija

Totta, jos ihminen on koomassa, voidaan kysyä sielulta lupa. samoin voidaan eläimen sielulta kysyä, mutta koska "mother nature" pyrkii aina tasapainoon, ei ole odotettavissakaan kieltävää vastausta ja koirakin kuuluu "mother nature" piiriin. Joskus harvoin tulee epäävä vastaus sielulta, silloin hoidettavalla asialla on toinen, tärkeämpi tarkoitus. Ja se jätetään silloin hoitamatta.
    Ihmisen mieli voi evätä kaiken vaikka sielu huutaisi toista, siksi lupa, mukana oleminen.

24. ahaa. Vierailija

Raamatussa ei kirjoiteta yhtään mitään kanavoimisesta.

Jumala on maailmakaikkeuden luoja ja sen ylin voima. Kun ihminen haluaa olla yhteydessa Jumalaan, mitään kanavoitsijoita ei siinä välissä tarvita. Meillä on aina lupa ottaa yhteys suureen Luojaamme ja rukouksin pyytää Häneltä mitä tarvitsemme, ilman yhtäkään henkimaailman hommia harrastavaa maallikkoa.

Meillä on Jeesuksen esimerkin mukaisesti myös lupa rukoilla toistemme puolesta.

Jumala kyllä näkee mikä on oikein ja mikä väärin. Ja vain Hänen tahtonsa toteutuu.

Maailma on kyllä täynnä kaikenlaisia omatekoisia parantajia ja muita vastaavia, mutta Jumala varoittaa meitä eksyttäjistä ja vääristä profeetoista. Yksi merkki lopun ajoista on se, että erilaisia vääriä profeettoja esiintyy tavallista enemmän. Tämä nykyinen aikamme sopisi hyvin olemaankin suuren eksytyksen aikaa.

25. freesia Vierailija

Olen samaa mieltä. Aikoinani tutustuin mm. energiahoitoihin. Puhun toki vain omasta puolestani, mutta minulle tuli jotenkin tyhjä olo koko hommasta. Intoa ja hyvää tahtoa&tarkoitusta riitti, enemmän kuin laajempaa käsityskykyä...minullakin. Väsyin ja palasin tuohon yksinkertaiseen luontevaan malliin josta 'ahaa' hyvin kirjoitit.

Sen opin, että energia todella liikkuu ihmisten välillä, eikä se aina ole sitä puhdasta suoraan - niin, mistä? Kun antautuu luottavaisena toisen hoidettavaksi tai vastaanottamaan kanavointia, silloin on hyvin auki ja haavoittuva, vaikutuksille altis. Minulle tämäkin asia lopulta jäi jotenkin epäselväksi, sillä sanat ovat sanoja ja nimiähän voidaan ilmiöille antaa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri