Hae Anna.fi-sivustolta

Entiset elämät, onko sitä?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä kuka olin, 29.01.2010.

1. EEH Vierailija

Mikä siinä rakkaudessa niin paljon pelottaa, sekö ettei sitä voi hallita? Mitä te luulette muuta välitettävän kuin rakkautta, eihän Jumalassa, kaikkeuden Lähteessä muuta olekkaan, miten sieltä mitään muuta voitaisiin kanavoida?
    Minä kanavoin Lähteestä, mutta ei sitä pakko ole vastaan ottaa. Samoin en suostu manipuloimaan sillä ketään, ei Rakkaus ole kenenkään ihmisen käsikassara jota ohjaillaan mielen ja egonsa mukaisesti. On vapaaehtoista sairastaa ja on vapaaehtoista parantua, oma on valinta.

2. EEH:lle Vierailija

Ensin haluat, että pitää pyytää lupa siltä ihmiseltä, jolle pyytää hoitoa, ja kun käy ilmi, ettei sellainen onnistu, ei sitten onnistu hoitokaan. Sitten esitätkin, että luvan voi antaa tämän ihmisen sielu, eli ihmiseltä itseltään ei ole pakko kysyäkään mitään, jos hänen sielunsa antaa luvan.

No, mitenkä tältä sielulta se lupa kysytään?

Et sittten pystynyt itse kysymään tämän hoitoa tarvitsevan ihmisen sielulta mitään?

Kyllä te olette yksiä selittelijöitä. Ei ole ihme, että ihmiset ei usko tällaiseen.

Jossain on suuria valon ja rakkauden voimia, jota haluavat pelastaa ihmiskunnan, mutta heidän keinonsa ovat näin olemattomat. Kyllä nykymaailma mahdollistaisi kunnon näytönkin, ei tarvitsisi turvautua näihin seli-seli-selittelijä -välikäsiin, jotka tuhertelevat kaikenlaisten epäolennaisten säännöksiensä kanssa.

3. 'wink' Vierailija

Jokainen siis voi parantua sairauksistaan, jos vain haluaa. Ja jos sairastuu eikä parane, on se oma vika.

Toivon todella, ettet julista tuota kovaan ääneen muualla kuin täällä. Et ainakaan yhdellekään vakavasti sairastuneelle tai hänen läheiselleen.

Oletko sinä koskaan sairas?

4. freesia Vierailija

Tarkoitin nimenomaan sitä, että olen kokeilujen kautta tullut tulokseen ettei kanavoijia ja välittäjiä tarvita, vaan ihan jokaikisellä ihmisellä on suora yhteys. En Luojan rakkautta pelkää ja epäile, mutta en tahdo enkä tarvitse kenenkään toisen ihmisen sekaantumista tähän suoraan linjaan enkä millään halua sekaantua toisen ihmisen Luoja-yhteyteen. Ystävyys ja lähimmäisyys toinen toisillemme on sitten ihan oma juttunsa.

Totta on, että rakkaus ei ole kenenkään käsikassara. Kyllä siitä tosin sellaistakin on yritetty vääntää. Henkilökohtainen suora yhteys Luojaan vähentää riskiä; silloin keskityn vain omaan kasvuuni ja paranemiseeni, tai mikä nyt kulloinkin on käsillä. Minä nimittäin en uskalla ollenkaan vannoa mieleni ja egoni puolesta, mitä temppuja ne milloinkin yrittävät soveltaa!

5. uusmaalainen Vierailija

Raamattu ei ole yksin oikeassa. Se ei ole yli kaikkien muiden menevä auktoriteetti, siinäkin on omat "häiritsevät" asiansa. Kaikki ei Raamatussa keskenään käy yksiin. Olit tähän asti kiinnostava mutta jos oletkin vain Raamatun puolestapuhuja niin harhoissa olet yhtäpaljon kuin kuka tahansa. Krisinusko on sinun satusi.

6. Vesimies Vierailija

Ensinnä sanon, että olen saanut apua energiahoidosta, vaikka kun lähdin siihen mukaan voi sanoa etten uskonut pätkääkään. Mutta aattelin ettei se ota jos ei annakkaan, nimittäin maksua ei pyydetty. Tämän olen sanonut täällä monta kertaa kun joku on kysyny että kellä on kokemuksia.

Tosin tämä hoitaja ei ollutkaan mikään taitojaan kovaan ääneen julistaja eikä selittelijä.

Mutta selittäkää mulle tuo, että kun ahaa pyysi sitä hoitoa läheiselleen joka oli koomassa niin sanottiin jotta ei voida antaa kun ei potilaalta voi kysyä kun on koomassa. No sitten ihmeteltiin miten eläimelle voi antaa kun ei siltä voi kysyä ja sen kohdalta sanottiin jotta sen sielulta voi kysyä. Miksei tuon koomapotilaan sielulta voi kysyä? Jos on vaihtoehdot että annetaan energiahoitoa ja paranee, ei anneta kuolee, ja antaa ei voi kun on koomassa eikä voi kysyä niin sitten vaanko pitää antaa kuolla? Mun mielestä tähän ei kukaan vastannu kun tän sorttista kysyttiin täälä jo.

Sitten kertokaa kun en ole termeistä selvillä niin onko reiki yksi "laji" energiahoitoa vai onko reiki ja energiahoito synonyymit? Jos eivät ole synonyymeja niin pitääkö kaikessa energiahoidossa paikkansa tuo että pitää kysyä ensin vai vain reikipiireissä? Reikipiireissähän sitä nimenomaan painotetaan, vai?

7. joanna Vierailija

minulta ei taas tässä tilanteessa kysytty mitään. jäin kuitenkin miettimään kirjoittamaasti wink.

joskus ei voi valita esim sitä, kuinka paljon ja minkälaisia kärsimyksiä kohtaa. jos aina yrittää olla hieman liiankin vahva vastoinkäymisten edessä, eikä jaksaisi. varmasti silloin sairastuu.

onhan minullakin vaivani, vikani ja sairauteni. yritteliäisyyttä kyllä minulla riittää. joskus vain hetkeksi väsyy yrittämään. silloin saattaisi kaivata elämältä jotain positiivista vastinetta tekemiselleen. joskus vain oma ajattelurauha antaa tarvittavia voimia ja tsemppiä.

..ja nyt minusta tuntuu (osin omien unikuvieni perusteella), että saan kuulla lähiaikoina jotain ei niin positiivisia uutisia... tai sitten kaikki vain kääntyykin parhain päin.

8. EEH Vierailija

Olen puhunut avoimesti näistä siellä missä milloinkin olen, ja niin tekevät muutkin valon välittäjät. Ja hoitotilanteissa varsinkin tulee puhuttua, tietenkin.

Vastauksena kysymykseen, en muista koska olisin ollut sairas, ainakaan kahteen vuoteen ei ole mitään ollut edes flunssaa.

9. EEH Vierailija

Voithan sinä minua teititellä, mutta tarpeen se ei ole.
    Ja kun luet vielä kerran tarkemmin kirjoitetun, huomaat että läheiseltä ei voinut kysyä koska ei ollut puheyhteyttä, koomasta ei siis juuri siinä kohtaa mitään puhuttu. Ja jos ei ole puheyhteyttä, ei voi lupiakaan kysellä saati muuten keskustella.
    Reiki on energian kanavointia siinä kuin muukin kanavointi.Reiki on siis energiahoitoa ;)
    Lupa kysytään siksi koska jokaisella on valinnanvapaus. Tämä on muuten universaali laki, koskee myös maan ulkopulisia.

10. 'wink' Vierailija

Silti koiran sielulta ja humuiltakin voidan kysyä lupa. Millainen puheyhteys sinulla on ko. tahoihin?

Juttusi muuttuu koko ajan. Miksi?

11. höppöhöpö Vierailija

Ei hänen juttunsa ole muuttunut. Sinä van et osaa lukea kokonaisuuksia, vaan jäät nussimaan pilkkuja ja yksittäisiä sanoja.

12. EEH Vierailija

Mikä on humut ? Telepaattinen yhteys , korkeampi telepaattinen yhteys, oletko koskaan kuullut tälläisestä ? Koska koira ei puhu ei voi koiran kanssa "puhua" mutta muuten kyllä energian välityksellä kommunikoida voi. Ja sielulta kysytään sitten toisella tasolla telepaattisesti.
    Tietoa telepatiasta on saatavilla, minä en sitä ala selostamaan.

Maailma muuttuu , me sen mukana, mikäs siinä nyt on epäselvää?

13. pulipuli Vierailija

Ne lienevät niitä, joita aiemmassasi kutsut "ulkopulisiksi" :D

14. freesia Vierailija

Minua kiinnostaisi, mistä tiedät saamasi vastauksen toiselta telepaattisesti välittyneeksi eikä oman mielesi tuotokseksi? Itse en osannut reikiaikoinani tietää onko "mutu" telepatiaa vai oman mieleni mukaista tuotosta.

15. EEH Vierailija

=D,,,,,,,,,,,,,,,

16. 'wink' Vierailija

Miksi koomapotilaan kanssa tarvitaan puheyhteys, mutta Maan ulkopuolisten ja koirien kanssa voi kommunikoida "korkeamman telepaattisen yhteyden" avulla?

17. --- Vierailija

Tämä menee varmasti yli winkin hilseen, mutta oma kissani pyytää hyvin selvästi energiahoitoa aika ajoin. Hänellä on oma tapansa pyytää eikä sitä voi sekoittaa muihin kissan elkeisiin. Kissan kanssa oli myös helppo tehdä pienimuotoinen kokeellinen testi. Vaikea on sanoa auttaako se kissalla mihinkään, mutta hän ainakin pitää siitä.

18. EEH Vierailija

Sen vain "tietää" tietää.
    Se on kuin tietokone lähettää joskus ping singaalin ja jos ei ole yhteyttä, ei vastaa ns. Eli jos lähetän energiaa/"kysymyksen" oletko valmis energahoitoon, tulee kyllä tai ei vastaus lähinnä kieltämisen tai myöntämisen tunteena/energiana.
    Mieli usein epäröi ja kyseenalaistaa mutta kun kuuntelee pelkkää energiaa saa luotettavan vastauksen nopeasti. Luota siis energiaan(sisäinen intuitio) enemmän kuin mieleesi .Ja näitä telepaattisia kysymyksiä siis voidaan kysyä eri tasoilla.

19. EEH Vierailija

Miksi tuollaista kysyt? Koomapotilashan ei voi puhua. Itseasiassa kaikkien kanssa voi kommunikoida telepaattisesti, jopa puiden kanssa ;)

20. kyselijä Vierailija

Nämä kysymäsi asiat ja lainaamasi kommentti ovat juuri niitä asioita minkä takia tästä palstasta tulee niin hirveän paha olo!
    Minä kyllä selviän, mutta entä kaikki ne täältä hädissään vastauksia hakevat ihmiset.....tuntuu todella, ettei näillä kirjoittajilla ole omakohtaista kokemusta, syvältä läpikäyvää, omasta tai läheisen vakavasta sairaudesta!
    Ja jos onkin, sairaus ei ole heitä todella koskettanut ja asettanut oikeasti perimmäisten kysymysten äärelle!
    Sairauden, elämän ja kuoleman problematiikka on jotain sellaista, johon ihmisen pitää sutautua hyvin nöyrästi, kysyen...hiljentyen! Ne vastaukset ovat meiltä kätkettyjä.
    Pidän hyvin edesvastuuttomana ihmisen syyllistämistä, asettumista sellaiseen asemaan, jossa monet kirjoittajat täällä ovat.

21. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    Mutta entäs se sielu? Jos ei ihmisen kanssa ole puheyhteyttä, niin eikö sen sielun kanssa voi olla? Siis sillä nimenomaan sillä hoitajalla? Kun eihän eläimeltäkään puhumalla ihmisten kielellä voi kysyä että "haluatko että sulle annetaan energiahoitoa?" Miten se kysyminen tapahtuu siltä eläimen sielulta?

Reiki on energian kanavointia juu ymmärrän, mutta onko kaikki energiankanavointi reikiä? Eli siis onko energiahoitoja muitakin kuin se reiki?

Ja kyselen koska olen oikeasti kiinnostunut. Varsinkin tuosta miksei sellaiselta ihmiseltä jonka kanssa ei ole puheyhteyttä ei sitten voi sielulta kysyä? Mitä sielulta kysyminen tarkoittaa, miten se tapahtuu?

En teititellyt sua vaan tarkoitin että joku muukin/jotkut muutkin saa vastata. Kuka vain tietää.

22. kyselijä Vierailija

Oletko saanut telepaattisesti tai muuten, vastauksen energian lähettämisen onnistumisesta? Siis mistä milloinkin tiedät onko lähettämäsi energia mennyt perille taholle joka ei sitä tietoisesti tiedä saaneensa?

23. kyselijä Vierailija

Oletko auttanut yhtään koomapotilasta?
    Mistä tiedät mitä hänen sielunsa haluaa, haluaako tulla sinun mittakaavallasi "autetuksi"?
    Jospa sille on kyseisen sielun kannalta jokin merkitys, että keho vielä täällä viipyilee....
    Et ole aito
    , sen verran minulla on intuitiota ja telepaattista herkkyytä, vai väitätkö, etten minä puolestani juuri nyt näkisi sinun sieluusi?

24. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 865
    Telepatiasta puhui joku että sen avulla voi. Mutta eikö sen avulla voi juuri kysyä sellaiselta ihmiseltä johon ei ole puheyhteyttä? Miksi sanoa sitten että henkilön x pitää kysyä omaiseltaan henkilö y saako antaa energiahoitoa, miksei se hoitaja voi kysyä telepaattisesti?

Mitä sitten jos se omainen olis koomassa? Siltä ei voi normaalisti kysyä. Eikö silloin hoitaja voi kysyä sielulta lupaa, jos ei, miksei? Ja sielulta luvan kysyminenkö on tätä juuri telepatiaa? Tai siis sen avulla?

Ja edelleen kysyn koska olen kiinnostunut ja haluaisin vastaukset näihin keneltä vaan joka tietää. En siis epäuskoisena halua ajaa ketään nurkkaan siksi en kysy.

Eikä kai ketään sellaista joka tietää voi nurkkaan ajaakkaan, vain sellaisen joka ei tiedä mutta leikkii tietävänsä.

25. naali Vierailija

Kuule. Ei sellaistakaan voi täällä nurkkaan ajaa, kun kukaan ei voi netin kautta tietää tietääkö joku vai ei. ihmiset, jotka kuvittelevat tällaista paljastavat vain oman itsensä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri