Hae Anna.fi-sivustolta

Entiset elämät, onko sitä?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä kuka olin, 29.01.2010.

1. jaa? Vierailija

Kannattaako sitäkään yleistää miten kuolemaan, sairauteen ja ns. perimmäisiin kysymyksiin "pitää" suhtautua.

2. 'wink' Vierailija

No juuri näin.

Eronahan tuossa on se, että koomapotilaan läheinen, "ahaa", olisi voinut kertoa meille muille, auttaako EEH:n energiahoito. Kukaan ei voi seurata avaruusolentojen tai tuntemattomien koirien vointia.

Miksi muuten tarvitaan hoitajia, kun tuo sairaus/sairastaminen on oma valinta? Vai eivätkö energiahoitajat usko ihmisen omaan haluun parantua?

3. kyselijä Vierailija

hmm...tätä tuolla aiemmin ajoin takaa, mutta en kai osannut esittää, eli; jos sairastuminen on tosiaan oma valinta niin mitäpä jos se palveleekin jotain tarkoitusta, eikä siihen muiden pidä mennä silloin sähläämään!?

4. Krysanteemi Vierailija

eiköhän profetoiminen taida olla sama kuin kanavointi ja käsien päällepaneminen sama kuin energiahoito...tietenkään ei tarvita välikäsiä ja jokaisen kuuluukin ottaa itse yhteys Jumalaan, mutta ei se estä uudessa testamentissakaan muiden parantamista ja profetoimista niiden kristittyjen omissa kokouksissa toinen toisilleen.

5. kyselijä Vierailija

Niin kuuluukin ottaa se yhteys itse.....mutta eikö mainitsemissasi kokouksissa ole jo se suostumus ikäänkuin olemassa?

6. ahaa. Vierailija

EEH:lle. Kirjoitit täsmälleen näillä sanoin: Jos ihminen on koomassa, voidaan kysyä sielulta lupa.

No hyvä. Minulle et kuitenkaan millään lailla kertonut, miten sielulta kysytään lupa. Halusit jättää koko asian pois mielestäsi, koska "ei ole puheyhteyttä." Vasta myöhemmin sitten aloit selitellä näitä sielu -juttuja. Jopa eläimiltä ja puilta voidaan sinun mukaasi kysyä lupa hoitamiseen, koska näiden kanssa voidaan keskustella telepaattisesti.

Siis: Miten sielulta kysytään lupa? Kysyykö tämä energiahoitaja sitä? Luulisin sen olevan näin, koska hänellähän se yhteys siihen sieluun on, ei tällaisella tavallisella talliaisella. No miksi sitten et halunnut otttaa tätä asiaa hoitaaksesi, vaan aloit jantella kaikenlaista epäolennaista? Aivan kuin olisit halunnut kiemurrella irti koko asiasta.

Miksi et kertonut heti, että tällaisen ihmisen kanssa voidaan keskustella telepattisesti tai olla yhteydessä hänen sieluunsa, kuinka se nyt onkaan? Olet täällä selitellyt vähän kumpaakin.

En ole Raamatun puolestapuhuja, Raamattu puhukoon itse puolestaan niille, keitä se puhuttelee. Syy, miksi otin Raamatun esiin tässä asiassa, on se, että usein nämä "energiahoitajat" käyttävät Raamattua omiin tarkoitusperiinsä, tämä EEH:kin kirjoitti Jumalasta valon lähteenä ja ilmoitti kanavoivansa tuota lähdettä. Kristinuskon sekoittamien tähän muutenkin sekavaan soppaan ei tunnu minusta oikealta eikä uskottavalta.

7. ahaa. Vierailija

Ja vielä lisään tähän tuolle, joka väitti, että kristinusko on minun satuni, että todella pidänkin itseäni uskossa olevana, mutta en siitä halua numeroa tehdä. Enkä pidä Raamattua ainoana oikeana ja myönnän sen sisältävän kaikenlaista ristiriitaa ja epäloogisuutta. Jollain lailla se kuitenkin minua puhuttelee ja olen kokenut hyvin erikoisen asian elämässäni, mikä sai minut uskomaan, että Jeesus oli oikeassa. Tämä riittää minulle.

Nämä kaikenlaiset kanavoitsijat ja energianvälittäjät ovat minusta jotenkin ahdistavia. Ihan varmasti ihmistä voidaan suggeroida ja ihminen voi jopa parantua jostain vaivasta kun uskoo siihen tarpeeksi, mutta onko parantuminen lopullinen? Lisäksi näihin on tullut mukaan erilaisia elementtejä itämaisista uskonnoista ja rituaaleista. Myönnän toki, että myös kristinuskolla voidaan ihmistä pelotella ja siitä voi aiheutua mielenterveysongelmia, mutta nämä erilaiset huuhaa-uskomukset täysin sekasotkuisine käsityksineen ovat vielä vaarallisempia. Siellä voi jokainen laatia omia lainalaisuuksiaan, kuten olen tullut huomanneeksi.

Minusta yksinkertainen tapa lähettää oma rukouspyyntö tai kiitos Jumalalle, on paljon levollisempi ja helpompi juttu. Taidanpa vain edelleen pitäytyä siinä.

8. minä vaan Vierailija

Niin pitäydyn minäkin, kyselen ja ihmettelen mutta luotan Jumalaan joka on niin paljon minua suurempi, minun ulkopuolellani, vaikka osa...pienen pieni hänestä olenkin!
    Luin huolella läpi molemmat kommenttisi, tuli hyvä olo, kiitos niistä :)

9. EEH Vierailija

Energian lähettäminen on väärä ilmaisu sinällään, omia energioita ei lähetetä. Energiaa välitetään ,kanavoidaan. Ja palautetta tulee luonnollisesti tästä koska energiahoidot tehdään aina yhteistyössä ei seljäntakana.
    Yleistä rakkaus/valoenergiaa kanavoitaessa ei aina tule suoraa palautetta, mutta kiertokautta usein tulee. Esim nyt Japaniin välitettiin todella paljon energiaa ja näkijät näkivät tämän menneen perille, välitilassa olleiden sielujen siirtyneen valoon jne jne. Kukin omalla tavallaan.
    Samoin kuinka energia alkaa siellä työtään tekemään, voidaan lukea esim mediasta myöhemmin, tämä on prosessi.

10. EEH Vierailija

En ole, mutta kommunikoin ihmisen sielun kanssa jokaisessa energiahoidossa. Kaikki tarvittava tieto kyllä tulee ja jos on tärkeämpi tarkoitus olla hoitamatta kyseistä ihmistä niin sitten teemme niin.

11. EEH Vierailija

Kerroin ihan suomenkielellä että telepatia on komminikointi tapa silloin kun ei voi sanallisesti keskustella. Ja energiatasolla kaikki onkin selkeämpää sillä energia ei koskaan "valehtele" se on mitä on ja se luetaan sellaisena kuin se on.
    Sanoin että on joku joka häiritsee, ja se oli se seikka ettei selkeää ns lupaa ollut, että kysyjä halusi valtuuttaa minut, tekemään jollekkin toiselle ihmiselle jotain jota se itse ei ollut pyytänyt, ei ollut siitä tietoinen, eikä voitu edes keskustella siitä. Kukaan vastuunsa tunteva energiahoitaja ei ryhdy tälläiseen! kuten sanottu , rakkaus ei ole kenenkään käsikassara.
    Kaikki nämä muut kooma puheet on taas rönsyilyä, koska tämä läheinenhän ei koomassa ollut ymmärrykseni mukaan, mutta muuten hänen kanssaan ei voitu keskustella.

Jumala on kaiken Valon ja Rakkauden Lähde. Jumalassa ei ole mitään muuta kuin Valoa ja Rakkautta , ja nämäkin ovat ihan sama asia.
    Ensin oli Henki ja Valon henkimailma.
    Sitten luotiin sielut Valon henkimaailmaan Hengestä.
    Ensin oli sielu ja sitten luotiin ihminen .
    Sitten oli kanavointi.
    Ihminen kanavoi sielua.
    Lopulta tuli kirja/kirjoitukset nimeltä Raamattu, joka on ihmisen kanavoimaa tietoa.
    Ihminen kanavoi kaikilta tasoiltaan,erottelukyky on taito millä eroitamme mikä tulee miltäkin tasolta.
    Tälläisia minä mietin aamulla kun heräsin=)

12. 'wink' Vierailija

Odotan mielenkiinnolla näitä mediauutisia.

Miten erotan tämän Japaniin välitetyn energian tekemän työn ihmisten konkreettisesti tekemästä avustustyöstä?

13. EEH Vierailija

Odota esim nk ihmeitä ;) mutta muuten kaikki välitetty energia nivoutuu kaikkeen muuhun, mutta toki sieltä voi nousta esiin joitain ihmeitäkin.
    Eikä se energiatyö ole vielä ohi, jotkut meistä on "siellä" kokoaika, eri tasolla luonnollisesti.

14. ahaa. Vierailija

" kysyjä halusi valtuuttaa minut, tekemään jollekkin toiselle ihmiselle jotain jota se itse ei ollut pyytänyt, ei ollut siitä tietoinen, eikä voitu edes keskustella siitä. Kukaan vastuunsa tunteva energiahoitaja ei ryhdy tälläiseen!"

Edellisessä viestissäsi kerroit, että Japaniin välitettiin todella paljon energiaa.

Pyysikö "Japani" tätä? Toimitteko yhteistyössä Japanin kansan kanssa, sinähän kirjoitit, että energiahoidot tehdään aina yhteistyössä? Pyysittekö jokaiselta ihmiseltä ja sielulta erikseen luvan?

Olin ensin todellakin siinä typerässä luulossa, että hyvää saa tehdä ja hyviä "energioita" välittää kenelle tahansa, aivan kuten kristinuskossakin voidaan siunata ihmisiä, kansoja ja asioita, ilman että siihen täytyy olla lupa asianosaiselta.

Mutta sinun esittämäsi malli pudotti minut maanpinnalle. Kysymys onkin siis vain suggeroinnista, ei mitään sen kummempaa. Ihmisen mieli on monimutkainen ja mielenkiintoinen.

"Ensin oli Henki ja Valon henkimailma.
    Sitten luotiin sielut Valon henkimaailmaan Hengestä.
    Ensin oli sielu ja sitten luotiin ihminen ."

Nämä oli siis niitä aamusi ajatuksia. No hyvä. Jokainen ajattelee omalla tavallaan. Jos uskot tuollaiseen, se kaiketi sopii sinulle. Minä en ole ikinä ennen kuullutkaan tuollaisesta järjestyksestä. Kirjoitit passiivimuodossa, eli ei selvinnyt, kuka sinusta oli se luoja. Se on aina kaikkein helpointa, siinä muodossa saa tekijän jättää huomioimatta.

Toivotan sinulle hyvää päivänjatkoa.

15. 'wink' Vierailija

Minäkin tarvitsisin apua erääseen vaivaani. Auttaisitko minua? Annan luvan. Pyydän sitä itse ja olen tietoinen pyynnöstäni. Jos ei tämä näin annettu lupa riitä, voit keskustella kanssani telepaattisesti.

Tähän ei tarvita edes ihmettä.

16. hyi Vierailija

Miksi täällä harrastetaan tällaista vittuilua?

Jos te tahdotte todisteita hoidoista tai ennustamisesta, siirtykää niille tehtyihin osioihin. Tätä palstaa ei ole tehty energianvälityspalveluiden pummaamiseen.

17. 'wink' Vierailija

Pyysin apua, en todisteita.

Ainoa vittuileva taho taidat nyt olla sinä itse.

18. Mun käsityksen mukaan tämmöiset luonnononnettomuustapauksiin suunnatun energiavälitystyön vaikutukset ilmenevät sen kautta mitä ihmiset saavat aikaan ja kuinka ihmiset selviytyvät tästäkin onnettomuuksien sumasta. Millä kumman tempulla moisen pystyisi erilleen erottelemaan? Tilastotieteelläkö?

19. 'wink' Vierailija

Saattaapi olla.

Minä tosin uskon, että ihmiset tekevät avustustyötä ilman energioiden välitystäkin. Minusta on myös melko itsekeskeistä ottaa kunnia itselleen tällaisista töistä, kun itse istuskelee mukavasti omalla kotisohvallaan (kuten minä nyt) niiden "oikeiden" auttajien tehdessä henkisesti ja ruumiillisesti rankkaa työtä oman turvallisuutensa ja terveytensä vaarantaen.

EEH itse yhdisti energia-avut ja median.

20. hyi Vierailija

Älä kiemurtele. Sinun viestistäsi näkee selvästi millä mielellä sen teit.

21. EEH Vierailija

Tekevät, mutta eivät ilman energiaa. Jos me kaikki olisimme Itsekkäitä ja jättäisimme avun välittämättä (olkoon se apu fyysistä tai energiatasolla tapahtuvaa, sydämen myötätuntoa ja rakkaudellisuutta) niin millaista täällä olisi?

Näitä taphtuu nyt juuri siksi, että myötätunto herää ja herää ajatus myös siitä että olemme yhtä, samaa kansaa kaikki. Ympäri maailman on välitetty apua monilla tasoilla, mikä on hieno asia.
    Kadehditko sinä hädänalaisten auttamista?

22. EEH Vierailija

Mielelläni, harmi vaan ettei täällä voi antaa yhteistietoja. Voimme toki keskustella asiasta.

23. 'wink' Vierailija

Miksi kadehtisin? Ei se ole minulta pois. Kummallisen kytköksen teit.
    Autan itsekin sen verran, kun parhaaksi katson.

Tässä on muuten eräs tapa auttaa, jos ei "pelkkiä" energioita halua lähetellä, vaan auttaa hieman konkreettisemmin:
    Tilinumerot lahjoitusta varten | Punainen Risti - Lahjoitukset

Minä muuten uskon, että hätää kärsivät ottavat itsekin mieluummin tuota konkreettista apua vastaan kaukaisten enrgioiden sijaan. Saatan toki olla väärässäkin.

Mihin tarvitset yhteystietoja? Eiväthän telepatia ja korkeammat voimat yhteystietoja tarvitse?
    Jään odottelemaan.

24. EEH Vierailija

Myös minä otan kongreettisen vastineen hoidoista, niinhän se menee. Puolin ja toisin. Siksi yhteystiedot.
    Tosin sinne Japaniin välitetty tulee toista kauttaan takaisin, koska se oli yleisesti, ei kohdistettua "vain" jollekkin.

25. EEH Vierailija

wink Kanavan puolella voit kysellä energiahoitoja.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri