Hae Anna.fi-sivustolta

Entiset elämät, onko sitä?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä kuka olin, 29.01.2010.

1. 'wink' Vierailija

No niinpä tietenkin.
    En tosin ole lainkaan yllättynyt tästäkään "kääntestä".

2. aym Vierailija

Totta. Jokaisella on mahdollisuus suoraan yhteyteen Luojaan. Totta on myös se, etteivät kaikki kuitenkaan kykene tai osaa ottaa sitä yhteyttä. Esteenä voi olla mm. liika minäkeskeisyys siis egon itsekäs halu eikä se, että nöyrin mielin lähestyy sekä itseään että Luojaa, joka itsekin on.

Mitä tulee energian välittämiseen parantajan kautta, niin siinäkin parantajan tulee olla tietoinen siitä, että ei välitä omasta energiastaan vaan juuri Luojalta. On vain ns. välittäjä. Ja sitäkin nöyrin mielin, ei itsekkäästi niin, että "minä parannan!". Parhaimmat ja nöyrimmät parantajat pyytävätkin sitä Luojan rakastavaa energiaa tulemaan suoraan lähteestä suoraan parannettavalle. Siis siten, ettei se kierrä parantajan kautta, vaan menee suoraan Luojalta potilaalle. Tällaista on mm. juuri rukous toisen puolesta.
    Toisaalta taas, jos parannettava on niin vähäenerginen, ettei kykene siksikään vastaanottamaan omaa energiatasoaan korkeammin värähtelevää energiaa, niin siksikin on usein tapana pyytää sitä Luojan energiaa kiertämään sen parantajan kautta, jolloin se energia ei ole niin voimakasta vastaanottaa enää.
    Mielestäni kuitenkin paras tapa on pyytää se energia suoraan Luojalta potilaalle kaikissa tapauksissa, koska potilas kuitenkin osan osaa siitä vastaanottaa joka tapauksessa. Ja kun potilas tottuu useamman kerran jälkeen, niin hän aina enemmän kykenee vastaanottamaan.

Kun parantaja ei osaa välittää oikein sitä energiaa, niin hän usein väsyy, koska välittää siinä omaa elämänenergiaansa ei sitä Luojalta tulevaa energiaa. Usein tällaisissa väsymystapauksissa käy myös niin, että kanava parantajan ja parannettavan välillä jätetään vielä auki sen parannussession jälkeen ja parantajan energiaa virtaa koko ajan parannettavalle. Tästä mm. johtuu se parantajan väsymys. Ja toisaalta, kun parannettava ei saa oikeanlaista puhdasta energiaa Lähteestä, niin hänkään ei välttämättä parannu. Voi olla ja usein onkin, että parannettava tuntee olonsa tosi hyväksi ja voimaantuneeksi, mutta sekin on vain väliaikaista. Itse parannusta ei välttämättä tapahdu.

3. EEH Vierailija

Lisäsin Kanavan puolelle ohjeen "VALOLÄÄKKEEN" valmistamisesta. Sitä voi jokainen soveltaa niin itselleen kuin läheisilleenkin, lapsille, lemmikeilleeen jne.
    Tuntuu siltä että se on nyt ajankohtainen hyvinkin ja jokaisen omaksuttavissa.

4. EEH Vierailija

Niin parannusta ei tapahdu jos jää riippuvaiseksi ulkopuolelta tulevaan energiaan, se voi olla paljon muutakin kuin pelkkää energiaa. Esim lääkkeet voisi mainita.

Tärkeämpää kuin nöyryys (vaatiiko Jumala nöyryyttä/nöyristelyä? ja miksi "jumala itsekkin" tarvitsisi olla nöyrä?) on kunnioitus, kunnioittaminen, sillä rakkaus ja kunnioittaminen kulkee aina käsikädessä. Jos rakkauteen ei sisälly kunnioittamista sse ei ole rakkautta vaan ihan jotain muuta.

Aluksi on, luonnollisesti, itsensä kunnioittaminen.

5. yam Vierailija

Mielestäni potilaalta ei tarvitse kysyä lupaa ns. henkilökohtaisesti. Ilmeisesti tapa on lähtöisin reikipiireistä, mutta en ole varma, koska itse en ole perhtynyt reikiin. Ehkä tarkoitus tässä on se, ettei kuka tahansa "osaamaton" lähde energioita välittelemään, koska vaarana on juuri se, että välittääkin niitä omia energioitaan eikä energiaa sieltä Luojalta ja tästä seuraa sen parantajan itsensä väsymys.

Mitä tulee siihe, että kysytään lupa sielulta, niin sillä mielestäni tarkoitetaan juuri sitä, että sielu ottaa sen energian vastaan, jos katsoo sen tarpeelliseksi fyysisellekeholle. Sitä siis vain sanotaan esim. näin "pyydän, että "Tiinan" sielu ja ruumis ottavat vastaan tämän Lähteestä välittämäni energian." Jos siis sielu katsoo, että asia on ok, niin tuo välitetty energia tulee "Tiinalle", lähtee siis virtaamaan hänelle. Se on merkki siitä, että sielu ottaa vastaan. Ja toisinpäin, jos sielu ei ota vastaan, niin energiaa ei myöskään "Tiinalle" virtaa. Kokenut, osaava parantaja, joka tuntee energiavirtaukset huomaa tämän kyllä. Sielulta ei siis välttämättä tule suullista vastausta "kyllä" tai "ei". Joskus kyllä saattaa sellainenkin tulla, mutta ei aina.

Asia on samalla lailla, kun on kyse koomapotilaasta tai eläimestä tai ns. normaalikuntoisesta ihmisestä. Eläimet ottavat hyvin vastaan energioita, koska ne ovat paljon avoimempia asian suhteen kuin ihmiset, joilla esteenä on esim. ego. Ihmisillä, joilla siis egon tahto kieltää, ettei energiaa voi saada eikä vastaanottaa, niin myös tapahtuu, vaikka sielu sitä haluaisikin. Koska ego laittaa niin paljon hanttiin, niin vastustus on selvä ja niin voimakas, että sitä on hyvin hankala läpäistä vaikka sielulta lupa olisikin. Siksi vaikka enrgiaa virtaisikin sielun tahdosta potilaalle, niin egon tahto estää sen parantumisen tai se parantuminen on erittäin hidasta. Siksi se, että ihminen kykenee tahtonsa avulla parantamaan itsensä pitää täysin paikkansa.

Parantavia, rakastavia energioita Luojalta on koko ajan tässä meidän ympärillämme. Sen kuin vain vastaanotamme. Koska tässä kuitenkin on myös koko ajan niitä negatiivisia energioita ympärillämme, niin niitäkin pääsee koko ajan ihmiseen, jos hän on antanut niille luvan tulla. Eli asia on ihan valintakysymys tässäkin.

Reikienergia on peräisin sieltä Lähteestä, niin kuin mikä tahansa muukin Universaali rakkausenergia on Lähteestä. Siis periaatteessa aivan sama. Energioissa vain on eri värähtelytasoilla olevia, siis eri voimakkuuksilla värähteleviä energioita. Riippuu ihan siitä parantajan omasta värähtelytasosta, että minkä värähtelytason energiaa hän kykenee vastaanottamaan itse ja välittämään potilaalle. Riippuu myös potilaan omasta värähtelytasosta, että miltä voimakkuudelta/värähtelytasolta hän itse kykenee vastaanottamaan. Rakkausenergiaa on siis eri tasoista sitäkin. Riippuu siis aika monesta eri tekijästä, että miten parantuminen tapahtuu.

Aika suppeasti selitin nuo asiat tässä, mutta toivottavasti saat kiinni pääasiasta.

Kiitos! :)

6. yam Vierailija

Nöyrällä en tarkoita nöyristelyä, eikä nöyrällä mielellä tarkoiteta yleensäkään nöyristelyä ja matelemista Luojan tahdon edessä eikä muutenkaan.
    Nöyristely on egon luoma käsite, jolla yrittää viimeiseen saakka pitää ihmisen vallassaan. Ja ego käsittää nöyryyden juuri tuolla tavalla nöyristelynä jne..

Jokaisen sopii itse mielessään miettiä, millaista on olla oikealla tavalla nöyrä eikä nöyristelijä.

7. ydin Vierailija

No, kun se on sitä ydinenergiaa, ni siitä tottakai puhutaan mediassa ja luet siitä sitten median taholta lehdistä ja kuulet tv:stä! ;)))

8. koekaniini Vierailija

Voisn olla koekaniinina parantajille, lähettäkää sitä parantavaa eneergiaa tänään klo 20 mulle, niin saatte sitten palautetta et miten parannuin. mulla on ainakin yksi fyysinen vaiva joka olis hyvä saada parannettua ja henkistäkin vaivaa on väsymys ja uupumus. noi kun parannatte niin uskon tähän täysin sata lasissa!

siis klo 19 sopii parannella eneergioilla! annan palautetta

9. koekaniini korjaa Vierailija

korjaan
    siis klo 20 sopii panannella energioilla!

10. EEH Vierailija

Kerro millainen on oikealla tavalla nöyrä ? pitääkö tuntea itsensä pieneksi (suuren voiman edessä ?
    Pitääkö kumartaa pää, pitääkö pokkuroida, sivellä ja hivellä puheilla ja käytöksellä ? Pitääkö yrittää olla huomaamaton,ei saa herättää huomiota, ei saa herättää mitään pahennusta, eikä muutakaan erikoista huomiota ? Ei saa kehua itseään, ei saa millään tavalla "korottaa" itseään, ei saa olla ylpeä saavutuksista, ei saa kertoa saavutuksista, tai, mistään mikä olisi ns ylitse ns tavallisen ihmisen kyvyn tai ymmärryksen?

Kuulisin vielä mielelläni vertailua tästä oikeasta nöyryydestä vs kunnioittamiseen, mitä yhteneväisyyksiä niillä on, miten ne eroaa mahdollisesti toisistaan ?

11. Vesimies Vierailija

No täälä on aika paljo jotka luulee vaikka mitä, jos ei laita noita selittelyjä miksi kysyy. Luullaan että ollaan ajamassa nurkkaan vaikka vain on kiinnostunut. Ja kyllä se näkyy ja hyvin äkkiä jos joku ei hallitte sitä mistä kirjoittaa.

12. yam Vierailija

Valitettavasti nyt et ymmärtänyt tai et tahdo ymmärtää aiempaa viestiäni ollenkaan oikein, kun tuollaisia kyselet.

Pohdipa siis vielä ihan itse.

Ysävyydellä :)

13. Vesimies Vierailija

Eikö tämän ihmisen sielulta sitten voi kysyä? Miksi pitää kysyä sukulainen puhumalla ja välittää sulle sitten vastaus? Kun lemmikeiltäkin voi telepatian avulla? Ja puiltakin? Eikö ihmiseltä voi? Sanoithan että sielulta voi? Miksei tässä tapauksessa?

Ja edelleen kyselen koska minua oikeasti kiinnostaa ja koska en ymmärrä ja haluaisin ymmärtää.

14. Naali Vierailija

Jos puhutaan vaikkapa taidosta, se ei ole riippuvainen siitä mitä kirjoittaa - ellei puhuta kirjoitustaidosta. Eikä se näin ollen välttämättä näy siitä mitä tai miten kirjoittaa ellei sitten joku tulkitse asiaa niin tai tahdo tulkita.

Sellaisetkin ihmiset täällä luulevat, jotka eivät usko sitä tekevänsä. Olen huomannut.

Jos ihminen on "vain" kiinnostunut, hän yleensä osaa esittää asian niin, että tulee selväksi, että on "vain" kiinnostunut eikä tule mieleen nurkkaan ajamista. Uskoisin. Täytyypä tutkia tätä asiaa täällä.

No mutta sellaista tänään, lähden poimiman kevättä esiin, kun alkaa hatuttaa ulkoilman kylmä tuuli.

15. Vesimies Vierailija

Mä sain energiahoitoa eräältä nimimerkiltä ilman että mitään yhteistietoja vaihdettiin. Ei hänellä ollut tietoa mun nimestä, osoitteesta, puhelinnumerosta, sähköpostista....

Samalla periaatteellahan kanavan puolella tehdään, ilman mitään yhteystietoja...

16. Vesimies Vierailija

Tää oli hyvä vastaus. Mutta miksei tuossa ahaan tapauksessa voi kysyä sielulta? Niin minä ainakin ymmärsin EEH:n vastauksen. Ahaan olisi pitänyt suullisesti kysyä. Ja joo eli siis reiki on vain yksi koulukunta. Niin arvelinkin. Että energiahoitoa on muutakin kuin reiki.

17. hesasta päivää Vierailija

Oikealla tavalla nöyrä tietäisi nuo. Sulla tökkii nyt tuo nöyryys, pelkkä sanakin jo herättää sussa ärtymystä. Sulla on sen asian kanssa vielä tekemistä. Niinkuin teksteistäs näkyy ja on aina näkynyt.

KONGREETTISESTI!!!

Koita nyt oppia kirjoittamaan tuo sana oikein, ettei sua siitä aina tunnista, Healer.

18. seurapeli Vierailija

EEH puhuu mitä sattuu. Ekaksi sen mielestä piti aina kysyä lupa sairaalta ihmiseltä, sitte ku täällä ketjussa joku toinen sanoi et riittää ku se sairaan sielult kysytää lupa, niin EEH vaihtoi mielensä ja sanoi samaa et hän kysyy aina sielult luva. aiemmi kysyi vain siltä ihmiseltä luvan ja nyt taas aina sielulta. Ota siitä ny sitte selvää!

19. Vesimies Vierailija

Aivan, jotkut sellaisetkin "luulee" toisten tarkoittavan muuta kuin "vain kiinnostunut" jotka eivät sitä huomaa itse tekevänsä ja siitä vielä toisille kaiken hyvän lisäksi saarnaavat.

Ja hauskaa on myös se, että jos X sanoo, jotta "vain tarkoitan", nii Y väittää että etpäs, eli Y väittää tietävänsä paremmin kuin X mitä X haluaa. Tää on mun mielestä ratkihauskaa.

20. Juups Vierailija

EEH puhuu mitä sattuu ja toisinkuin naali väittää niin se näkyy teksteistä jos ei hommaansa osaa. Jos homman osaa siitä pystyy kertomaan ilman ihme "ei kun näin ei kun noin" selityksiä. Eikä hän edes vastaa kaikkeen mitä kysytään. Puhuu kuin poliitikko. Yrittää sumuttaa lukijaa pitkillä selityksillä ja selitysten selityksillä.

21. vitsit Vierailija

EEH = Entisen Elämän Healer ??!!!?? :D :D :D

22. koirankäpälä Vierailija

Sitten on niitä jotka tulkkaavat aina TIETYN NIMIMERKIN (sen johon ovat fiksautuneet) viestit negatiivisesti. Tätä asiaa ei edes tarvitse tutkia.

23. samaa Vierailija

Njoo, mäkin kattelin jo pitkään että vois olla Healeri. Toi nöyryystenttaus oli siihen viimosin varmistus, kävi toisen kimppuun kuin vihanen ampiainen konsanaan.

24. No mutta Vierailija

niinhän se tekee aina.

25. Naali Vierailija

Kyllä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä