Epärealistinen tasokuvittelu=pettymyyyyyys!

  • Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti
no
Samaa mieltä! Aina vittuilemassa, haastamassa riitaa ja yrittämässä pomotella palstalaisia. Ei vaan raukka-parka tajua, ettei ole mitään mahiksia.
:) tuli mieleeni nikistäsi pohjoinen huhuu-lintu, joka sai nimensä siitä kun se laskeutui kylmään veteen ja munat ottivat ensimmäiseksi kiinni veteen, niin lintu aina parkaisi huhuu huhuu
 
Viimeksi muokattu:
tasokkuus
Olen kirjoittanut aiemminkin aloituksen tasoajattelusta. En jaksa kaivaa sitä esiin, joten kirjoitan ajatuksiani uudelleen.

Jos haluat vakiintua ja sitoutua, etsi oman tasoisesi kumppani. Ja sitä ennen kävele peilin eteen nähdäksesi, mikä sinun tasosi on. Peilin ulottuvuuksia on useita, huomioi tämä. Jos haluat vauvan, tee samoin. Ja, jos sittenkään ei onnistu, kerro minulle, katsotaan yhdessä tasosi. Minä vannon ja vakuutan, että löydät oman tasoisesi kumppanin, joka haluaa elää kanssasi jakaen samat arvot ja unelmat.

Älä yritä olla tasokkaampi kuin olet. Se ei johda kuin pettymyksiin.

Samaa tasoa pitää olla.

Mensassa ollaan sitä mieltä kuulemma, että tasokasta keskustelua syntyy vain toisen saman tasoisen kanssa. Siksi kai heillä on omat sosiaaliset mediansa sinkku-sivustot mukaan luettuna.

Toisaalta mensalaisissa on myös sellaisia, jotka pyrkivät salaamaan jäsenyytensä ja pitävät kai pelkästään hauskaa "älyttömämpien" kustannuksella.
 
Viimeksi muokattu:
Sellaista
Tämä on huvittava keskustelu. Sääliksi käy vaan niitä, jotka käyttävät energiaansa johonkin omien ja muiden tasojen miettimiseen. Kertoo heikosta itsetunnosta.

Eipä siinä, jokainen on oman elämänsä seppä. Jatkakaa samaan malliin!
 

Yhteistyössä