Hae Anna.fi-sivustolta

Epärehellinen siivooja

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä Zoe, 01.09.2003.

1. ketju Vierailija

Ketjussa mielestäni kävi ilmi että asia tapahtui KREETALLA.

2. Zoe Vierailija

* tämä tapahtui Santorinilla, mutta ko. hotelli ei ole enää suomalaisten matkanjärjestäjien valikoimissa.

* ketjussa joku toinen puhui törmänneensä samanlaiseen Alipsissa, Kreetalla.

* olen matkustanut tämän kesän 2003 tapahtuneen jälkeen useita kertoja kreikassa, jännä että joku on nostanut sen ketjussa jälleen ylös

3. mandie Vierailija

4. Gaia Vierailija

Kerroppa nyt ihan rehellisesti, onko tapanasi antaa siivoojien ja muun palveluhenkilöstön varastella sinulta enenmänkin? Oletko koskaaan VALITTANUT sitä muualla kuin matkailupalstoilla ja ehkä ihmissuhdepalstoilla. Luuletko, että apu varasfobiaaasi löytyy täältä?

Minusta sinun pitäisi hakeutua hoitoon, eli pyytää AMMATTIAUTTAJAN apua vaivaasi. Silloin ehkä varkaudetkin loppuisivat ja voisit taas matkustaa oikeastikkin, etkä vain virtuaaalisesti, kun olisit päässyt eroon peloistaasi.

Ihmisen mieli on kummallinen aparaatti, joskus se toimii, joskus huononmin. Eräillä on koko ajan rasvaamisen puutetta, toisilla taas välykset väljäävät. Yleistä ""näillä"" on kuitenkin se, että vaiva tuodaan siellä esille, mistä apu on kaukana. Jos on aitoa Kreikka-asiaa, niin siitä vaan, muttei turhia valituksia!

5. Variaki Vierailija

Huh! Onpa mieletön ketju! Mutta asiaan; Itse olen lomaillut Kreikassa kymmeniä kertoja ja yleensä tunnen oloni turvalliseksi. Mutta aina on käärme paratiisissa...Samassa idyllisessä pikkukylässä ja samassa paikassa tapahtui aika iso huijaus viiden vuoden aikavälillä. Siis ensin ystävälleni ja sitten minulle. Siis nämä huomattiin. kuinkahan moni ei huomannut...Ja se ei tosiaan ollu vahinko, kaava oli ihan sama. Saatiin molemmat rahamme takas kun nostettiin riittävän iso meteli. mutta yleensä kyllä uskon kreikkalaiseen rehellisyyteen.

6. Gaialle Vierailija

-

[Edited by: admin on 14.2.2006 18:16]

7. vai Vierailija

silviisii,onko siellä oikein ihmisiäkin,jokohan kaikki ovat tulleet puusta alas.turkkiin menevät ne moni ongelmaiset joilla ei ole varaa mennä muualle.

8. -HJN- Vierailija

Hyvin kirjoitettu Gaia! Yleensähän ihmiset eivät pidä kreikkalaisia epärehellisinä esimerkiksi verrattuina italialaisiin ja turkkilaisiin. Voin ITSE kokemuksesta kertoa, että kreikkalaiset ovat TODELLA rehellistä kansaa. Ainoastaan kerran on minulta varastettu. Siis KERRAN vaikka olen käynyt Kteikassa lukemattomia kertojaa. Sillä kerralla asialla oli ruotsalainen humalainen mies, joka yritti varastaa minulta sellaista, jota minulla ei ollut hänelle antaa;-))

Tuon epämiellyttävän kokemuksen lisäksisi ei minulta ole kukaan mitään epärehellistä yrittänyt. Ystävämme Kouros on kertomnut useistakin kateellisten ihmisten huhukanpanjoista, mutta jotka ovat tyssänneet hänen määrätietoiseen ja tietotaitoiseen toimintaansaa.

Pitää myös muistaa ja aina sitä ohjeissani ja kertomuksissani opastankin, että siivoojat ovat pienipalkallisia ihmisiä, joiden elinolot ovat kiinni meidän reissaajien ""armopaloistaa"". Joten pyydänkin, että jättäkää heillekin se mikä heile KUULUU!

9. TT Vierailija

-

[Edited by: admin on 14.2.2006 18:16]

10. hjämmälle Vierailija

-

[Edited by: admin on 14.2.2006 18:17]

11. Hyvä Turku! Vierailija

-

12. Jortikka Vierailija

-

13. Kreikka-Turkki Vierailija

Turkissa minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia. Ihania ihmisiä. Kreikassa on kyllä lähes yhtä ihania.

14. House keeping Vierailija

En sinäänsä puutu tähän keskusteluun, mutta haluaisin vaan tuoda oman näkemykseni asiasta. Toimin suomalaisen viiden tähden hotellin kerroshoitajana ja käytäntöhän on se että asuvien huoneesta ei oteta mitään, mutta lähtevien huoneisiin jätetyt rahat ym ovat tippiä. Löytötavarat ovat tietysti erikseen. Ja se on kyllä tosi että suomalaisethan eivät jätä mitään, sen sijaan aasialaiset ja piheinä tunnetut britit ovat todella avokätisiä välillä. Palkka meillä on tosi paska joten esim erään herran 20 dollaria ilahdutti kovasti. Kyllä siinä tuli taas lisää motivaatiota huolehtia asiakkaiden hyviinvoinnista.

15. edelliselle Vierailija

Mistä sinä tiedät mitä italiaanot tai muut ovat kun et edes tunne heitä? Et ole niissä maissa ikinä käynyt.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri