Hae Anna.fi-sivustolta

Epätoivosta ikilaihista

Viestiketju osiossa 'Kilot kuriin' , käynnistäjänä helppistä, 15.07.2020.

1. helppistä Vierailija

Kellään kokemusta siitä Naomin ihmedieetistä? Jotku saanu sillä kuulemma painoo pudotettua vaikka kuinka monia kiloja. Kaikki keinot otettas tässäkohdin käyttöön että kertokaa Taas tullu painoo puoltoistakiloo pienellä aikaa vaikka en oo mielestäni mitenkään mässäilly. Mistä niitä kiloja oikeesti tulee:( ennen kaikkee, miten pääsenniistä eroon!apuja

2. vierailija Vierailija

Painin saman asian kanssa, kiloja vaan tuleeeee. mikä sellanen dieetti siis?

3. Ella Vierailija

Neljättä kuukautta mulla menossa, lähtöpaino 80,4, nyt on kiloja 68. Hitaasti mutta varmasti. Lapsista jäi semmoset 8 kiloo ylimäärästä mistä en millään kuurilla saanu ko pari kiloo pois ja ne tuli melki heti takasin, nyt on paino laskenu tasaseseen ja jaksamista tullu ihan eri lailla. Vaikeinta on iltasin kun laitan muulle perheelle iltapalaa ja itse en saa enää syödä. Onneks mies on hyvänä tukena ettei ole ainakaan toistaseksi tullu repsahduksia. Ihan erilainen kun aikasemmat kuurit että kyllä tää vähän ihmeeltä alkaa tuyntua.

4. vierailija Vierailija

Ei se mikään uus juttu ole, mikään niinkään dieetti vaan sellanen ohjelma, Onko siitä nyt siksi vaan kohinaa kun julkkiksetkin sitä alkaneet noudattaa. Itsellä menossa kolmatta vuotta ja kiloja -29. Tarttui esitteet matkaan kun kävin Naomilla olkapääni takia hermoratahieronnassa ja tuli tuo painoasia puheeksi. Kiloja alkoi pudota ensialkuun ihan pelottavaa vauhtia, vattanahka roikkua mutta hiukset senkun alkoi kasvaa ja paksuuntua niin että kampaajakin ihmetteli mitä oikein on tapahtunut, kun aiemmin oli laihaa luirua ja aiemmassa kuurissa alkoi hiukset vielä harveta niin lopetin koko kuurin. Vatsan toiminnassa allkoi kanssa tapahtua että vuosia jatkunu ummetus ja vattakivut loppui. Paino jatkoi putoomista sen vuoden-puolitoista ja jäi sitten lukemiin 54-55 mikä on kaksi kiloo vähemmeän kun nuoruusvuosina mutta siinä on pysynyt ja meinaan tämän ohjelman pitää ihan sillä että uusiksi en niitä kiloja ota. Vaatekoko putosi koosta xxl kokoon s. Tästä on tullut vähän semmonen elämäntapa, olen alkanut itse laittaa ruokaa ja mättöt on taaksejäänyttä elämää. Ja liikakilot :D

5. vierailija Vierailija

On kokemusta maaliskuulta asti:) Paino laskenut ilman jojoilua ja nyt olen vaan koittanut saada vatsan ihoa kiinteeks, roikkuu hiukka ikävästi kun painoo lähteny kuitenki yli 16 kg ja suurin osa ylimääräsestä oli juuri vatsan kohdalla, reisistä lähteny kanssa. Ihan parasta ikinä ja varsinkii ettei sitä iän ikusta kaloreitten laskua ja muuta piiperrystä. Tosi selkeä systeemi josta on tullu jo ihan peruskauraa eli rutiini:)

6. vierailija Vierailija

Millainen dieetti tämä on, kertokaa pääperiaatteet! Kiinnostaa :)

7. vierailija Vierailija

Se on sen selvänäkijä Naomin kehittämä joku laihdutusohjelma, mikä alkujaan ollut käytössä sen hieronta-asiakkaille. Töistä yks nainen on sen avulla pudottanu painoo ihan tolkuttomasti pienellä aikaa, en siis tuntenu kaupassa kun olen keväästä ollu lomautettuna enkä ollu nähny sen jälkee. Se on kai joku 12 kohdan ohjelma missä ei kuiteskaan ole mitään kaloreitten laskemisia vaan se perustuu kai jotenki ihmisen ruoansulatukseen ja liikuntaan. Siinä ei saa syödä kun tiettynä aikoina ja muuna aikoina vaan juoda, lisäks jotain ravinteita. En tarkemmin tiedä mistä siinä kyse mutta näytti kyllä toimineen! Kaikki vaatteet on kuulemma menny uusintaan ja näytti paljon nuoremmalta että jos itselle tulee kuuri tarpeen niin aion kyllä kokeilla.

8. vierailija Vierailija

Tahtoo laihtuu---ihana mekko kaupassa mutta ei menny vetoketju kiinni:( lähdin pois ja palasin kuiteski hakeen sen---niinnytton pakko laihtuu.

9. vierailija Vierailija

Voisko joku kirjoittaa tänne millainen tää dietti on, mitä ja miten siinä syödään jne. kun googlaamalla ei löydy mitään tietoa.

10. vierailija Vierailija

Miksi et ota yhteyttä Naomiiin, googlettamalla löytää ainakin yhteystiedot, sieltähän se selviää:) niinkun tossa joku jo todennu, se ei mikään dietti vaan ohjelma, Alotin itse keväällä, painoo tippuu tasaseen tahtiin, 17 kiloo ja tavote vielä saada 5 kiloo pois. Se on siis pääpiirteissään niin että syödä saa mitä haluaa, ei tietty mitään roskaruokaa vaan tavallista ruokaa, mutta vaan tiettynä aikana ja tietty määrä, muuna aikana vaan juodaan. Kiellettyä ei siis oikeestaan muuta kun valkoinen sokeri (korvatan esim intiaanisokerilla) ja tosi hyvin sain ainaki ite ohjeistusta ruokavalion laaadinnasta ja nyttemmin olen alkanu valmistaa melki kaiken itse.
    Ohjelma perustuu "paastoon vuorokauden aikana" eli sinä aikana kun ei syödä on vatsalla ja suolistolla aikaa sulattaa ravinto ja käyttää ylimääräset rasvat keholta pois. Käytin alkuun vielä yhtä rasvanpolttajavalmistetta mutta nyt viime käynnillä jätin Naomin suosituksesta pois. Eli sitten kun ne kehoon kertyneeet ylimääräset rasvat on käytetty, ohjelmaa voi jatkaa vaikka miten kauan koska sillä ravinnolla paärjää minkä se ohjelma sisältää, siitä ei vaan enää kerry ylimäärästä.
    Ihastuin itse siihen että tässä ei ole sitä perinteistä kaloripoliisihommaa eikä jankuteta mistään hiilihydraateista. Naomilla on ihan valtaisa ammattitaoito on vuosikymmenet tehny hermoratahierontaa ja ohjeistanu asiakkaita ravitsemusasioissa ja muuten terveydessä että kysyn häneltä mitä tahansa niin aina löytyy vastaus. Mun tuttavuus alko jotain 15 v sitten, hällä oli silloin hoitola Nokialla ja kävin kipeän selän vuoksi hermoratahieronnassa. Selkä parani ja sivutuotteena pääsin vuosien ihottumasta eroon. Myöhemmin alkoi työstressin takia vatsa reistailla, ärtynyt paksusuoli ja jatkuva ummetus, sain niihin avun ja nyt viime kesänä teloin jalan ja lenkkeily jäi ja painoa alkoi kertyä ihan hurjasti, Tähän ohjelmaan kuuluu oleellisesti myös liikkuminen, tietty määtä (tunteina) treeniä vikossa, mutta sitäkään ei ole määräätty mitä se on oltava, itsellä on ollut nyt ensin alkuun lähinnä koiran kanssa lenkkeilyä, syksympänä alan jumpan ja ehkä alan myös käydä salilla. Tää on hyvin järkeenkäypä ohjelma että jäänee ainakin minulla ihan jatkuvaan käyttöön. Pari ystävää on myös alkanu tätä noudattaa ja sama tilanne heillä, paino laskenu ja yleinen vointi parantunut koska tän ohjelman oheen on suositeltu tietyt lisäravinteet, että ei tule makeanhimoo ja että hiukset ja iho pysyy hyvinä ja tietysti että sa tarvittavat vitamiinit sun muut. Pyysin aluksi kokoamaan mulle paketin ja olen sittemmin vielä itse täydentänyt. Mun ihoki näyttää nyt paremmalta kun varmaan 10 vuotta sitten ja hiukset selvästi vahvistunut mitä ei siis yleensä laihdutuskuurien ohessa pitäs käydä. Tässä minun kokemuksia että voin kyllä lämpimästi suositella:)

11. Marke Vierailija

Siitä ohjelmasta ei varmaan olekaan missään tietoa tai itse ainakin sain sen matkaan käynnin yhteydessä, Sastamalssa ottaa vastaan. Enstemmäiseksi oli punnitukset ym. On palaveerattu myös netin välityksellä, Facebookista löytyy ainakin yhteystietoja, Villililja se hänen hoitola ja tämän laihdutusohjelman on kuulemma juurikin asiakkaittensa tarpeitten pohjalta aikoinaan kehittänyt. Olen myös ihonhoitotuotteita häneltä hankkinut, sieltä se ikääntyvälle iholleni sopiva sarja viimeinkin löytyi. Monia tuli kokeiltua mutta tämän kun löysin niin tästä ene luovu. Silmien ympärystän iho, yläluomet lähinnä roikkui vielä pari vuotta sitten niin että harkitsin jo leikkaukseen menoa vaan eipä roiku enää. Asiantuntemusta ja ammattitaitoa ja todella ystävällistä palvelua. Se on vähän kuin ystävän luona vierailisi kun Naomin luona käy ja sellainen hänestä on tässä vuosien varrella kyllä tullut.

12. vierailija Vierailija

No voi jumaleisson, mikä guru! Kerran ei esimerkkejä päivän ruoista anneta niin olkoon. Enkä kyllä lähde Sastamalaan dieettiohjeiden toivossa etsimään jotain mystistä Naomia. Ymmärsin aluksi, että kyseessä olisi Naomi Campbellin dieetti, sen supermallin. Googlettaakseen pitäisi olla sukunimi, ei tämä suomalainen Naomi kai sellaista asemaa laihdutuspiireissä ole vielä saavuttanut, että pelkällä etunimellä löytyisi x-D

13. vierailija Vierailija

Lukutaito hukassa? Tuossahan JUURI edellinen kertoi ja sangen pitkästi, kiitos! Minulle ainakin kiinnostus heräsi siinä määrin että JUURI ÄSKEN sain Naomilta sähköpostiiin vastauksen aikatiedusteluuni, on minunkin aika hieman kiloja pudottaa. Lähden erittäin mielelläni luokseen Sastamalaan ja etsiskellä ei tarvitse kun sain osoitetiedot jo aiemmin kun siellä kävin. Onko Naomi C. siis hermoratahieroja? en ole tiennytkään...Kyllä tämän topicin viesteistä on mielestäno käynyt ilmi kenestä Naomista on kysymys, sitäpaitsi, KAIKKI TUNTEE NAOMIN! Montako tunnettua ja julkkista Naomia suomessa on? Kyllä hänestä niin monet artikkelit on kirjoitettu, viimeksi olen tuosta terveyspuolesta jostakin Senioriterveyslehdestä keväällä lukenut, että ei siinä ainakaan minun kohdalla sukunimiä tarvita, hän on sitä paitsi itse sen maininnut, että hän on kaikille vain Naomi. Kannattaisiko siis LUKEA mitä muut kirjoittaa. Mystinen on, se on varmaa, varmasti selvänäkijänä kuuluu aivan Suomen valiokaartiin ja guru, oman kokemuksen pohjalta uskaltaisin sitäkin nimitystä käyttää, erityisesti mitä tulee juuri tuohon laihdutus ja suolistoasioiden tietämykseen, olen häneltä takavuosina saanut loistavan avun silloisiin suolistoni ongelmiin, tunsin sen heti ensimmäisellä käynnillä, Naomilla on parantavat kädet. Mitä tulee mainintaan laihdutuspiireistä niin kyllä hän on nimenomaan niissä piireissä MYÖSKIN tullut tunnetuksi, olen senkin jostakin lukenut että suomalaiset julkkikset ym tunnetut henkilötkin ovat kääntyneet puoleensa. Ymmärrän sen hyvin, Naomi kun näyttää itse olevan aivan mannekiinimitoissa.

14. vierailija Vierailija

No hei mut sullahan on täys oikeus pitää ne kilos. P.s googlettaessahan voi laittaa sukunimen tilalle vaikka just ton hermoratahieroja Naomi, selvännäkijä Naomi, hoitola Villilija jne.. eli kaikkia mitä tossa aiemmin jo kerrottiin. Se on jännää miten sitäkautta pääsee tiedon äärelle. Mainittiko joku noissa kommenteissaan Naomi Cambellin.

15. vierailija Vierailija

Ei sunkaan hän mikään lounasruokalan pitäjä ole..? mitä ihmeen esimerkkejä..? Olen ymmärtänyt että se on moniosainen ohjelma niin mitä esimerkkejä niistä ruoista pitäisi olla varsinkin kun tässä ketjussa jo mainittua ettei ole kielletty kuin valkoinen sokeri ja mättöruoat. Painotus vielä sanalle ASIAKKAILLEEN kehittämä että miten niitä dieettiin kuuluvista yksityiskohdista jossain keskustelupalstoilla kerrottaisiin. Ja mitä ne laihdutuspiirit on...? Jotain kilojensa kanssa kiukuttelelijoita vai...?

16. vierailija Vierailija

Tarkoitatkohan niitä Renew tuotteita mitä on hoitolansa sivuilla? Olisi kanssa tarvetta eli samaa ongelmaa. Myös leuan alustan iho kaipaisi todella kiinteytystä ja kaulan iho suoranaista ihmettä. Olen kokeillut monia sarjoja, osa tosi kalliitakin tuotteita mutta ei ole oikein löytynyt mikä tehoaisi.

17. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    505
    Kaikkein paras laihdutuskeino on kuitenkin VHH jolla laihdutin ensin mieheni 125 kilosta 80 kiloon ja itseni nyt 80 kilosta aion laihduttaa 65 kiloon. Mies toimi ikään kuin koekaniinina... 3 ateriaa päivässä, syön vain kasviksia raejuustoa juustoa munia ja maitoa, sekä jälkiruoaksi 80 prosentin suklaata pala. Aina kannattaa jäädä vähän nälkäiseksi, se on hyvä tunne. Yhtään en liiku.

18. kaventuja Vierailija

Vaikuttaa pätkäpaastolta. Itse olen syönyt 8/16 pätkäpaaston tyyliin nyt muutaman kuukauden. En oli tiukistellut ruoan kanssa ja varmaan siksi on painoa lähtenyt vain reilu 6 kk tuona aikana, mutta ympärysmitoista on lähtenyt niin, että kohta joutuu pakosti hankkimaan uusia vaatteita, kun entiset valuu pois päältä.

Kannattaa tutustua 8/16 pätkäpaastoon jos haluaa helpottaa elämää. Ei ole mikään kuuri, vaan voi noudattaa loppuelämän ajan

19. vierailija Vierailija

Joo ja tosta jo tajuaa ettei voi mitenkään täyttää ihmisen ravintotarvetta - nehän tulee ne tarpeet sitten kun kuuri ohi eli kilot takasin niinkun mulla viimeks ja ylimääräsiä vielä ja mikä on semmonen mikä ei yhtään liiku?! - tossa Naomin ohjelmas (millä itse olen laihtunu nyt 29 kiloo reilun puolen vuoden sisään (lähtö oli 89 )
    on todella monipuolisesti toi ravintopuoli että saa (ja oikeestaan pitää vaikka ei tietysti pakko jos vaikka vegetaristi mutta ite en ole) syödä myös lihaaa, kalaa ym. Mulle parasta on ollu juuri se että olen tän myötä alkanu liikkuun, nuorempoana liikuin tosi paljonki ja nyt oon sen löytäny uusiksi. Kyllä sen huomaa yleisvoinnissa että liikkuu. En kyllä kehtaisi kellekään edes myöntää jos en yhtään liikkusi.

20. vierailija Vierailija

Aivan ylivoimaisen hyviä! Minulla on iho nyt paljon paremmassa kunnossa kun vuoia sitten vaikka olen käyttänyt vain päivä- ja yövoidetta, yksi voide silmänympäryksille ja yksi tehoseerumi. Hankin Villililjasta viime kesänä kun ihoon alkoi tulla pigmentttimuutoksia, en tiedä johtuiko auringosta vai iän vuoksi mutta ne lähtivät ja olen jo pariinkin otteeseen hankkinut täydennystä. Monet sarjat lupailee että rypyt madaltuu mutta näillä tuotteilla on todella tullut tuloksia. Iho on selvästi sileämpi ja pigmenttiläiskistä ei tietoakaan.

21. Saksanpähkinä Besserwisser

Saadut tykkäykset:
    505
    Jos on vaikka tekonivelet molemmissa polvissa kuten miehelläni ja lisäksi selässä pahasti vikaa, niin ei voi juuri liikkua. Kaikki eivät ole notkeita kuin vuorikauriit, on myös paljon ihmisiä pyörätuoleissa. Eikä ole tullut miehellekään takaisin kun jatkaa loppuiän tuota helppoa dieettiä!

22. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    305
    Liikkumattomuus lisää kiloja ja myös huonontaa kuntoa.
    -

23. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    305
    Kyllä syödä täytyy niin että ei ole nälässä.
    Kiloja voi pudottaa ilman nälässä olemista.
    Ei tarvitse kiduttaa itseään nälässä. Ei se nälässä kituminen pitemmän päälle ole hyvä, kuten sanoit, joskus se nälkäinen laihduttaja saa tarpeekseen ja alkaa syödä entistäkin enemmän.
    Tai sitten se nälkäinen jatkaa nälkäkidutustaan ja on huonolla mielellä koko ajan, ärtynyt ja kiukkuinen muille kun nälkä kursisee sen vatsassa ;)
    -

24. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    305
    Jos ei voi liikkua, voi voimistella istualtaan tai makuu asennossa niitä jäseniään joita voi liikuttaa.
    Kaikki liikunta on terveellistä ihmiselle.
    Liikkumattomuus kasvattaa kiloja ja huonointaa kuntoa ja lyhentää elin-ikää.
    -

25. jestas Vierailija

Hienoa, että olet liikunnankin ammattilaisena täällä jakamassa viisautta meille muille.:p

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri