Siivosin saunaa myöden koko asunnon ja tuntiha siinä meni!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "anna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep. Meillä menis tollasessa hommassa koko päivä. Arkena on sekaista. Silti ei tunnissa onnistuis, vaikka perussiistiä olisikin. Mussa on se vika? että kun siivoamaan alan, olen pikkutarkka.

No nopee olit! Mulla menee aina vähint. 3h jos imuroin, höyrytän lattiat, järjestän ja pesisin vielä saunankin... ja tää aika mulla menee yksin siivotessa. Jos nuo 3 lasta kotona, menee koko pvä:/

No mulla ei ollu muksuja kotona.
Menin minäkin taikasienellä kaapin ovet ja lattia listat läpi. Vessat pesin kunnolla jne. että en hätikoinyt,mutta mulla oli montaa rautaa tulessa samaan aikaan. vessat "kylpes" kloritiannoksen alla ja sillä välin otin keittiön
sitten harjasin ja huuhtelin vessat ja lopuksi muut huoneet. Vikaksi likan kammari ja elukoiden häkien siivoaminen. eihän siinä nyt kauvan nokka tuhise. kohta meen hakemaan petivaatteet ulkoota ja sit on valmista =D
Nyt on miehen kivaa tulla kotiin työmatkaltaan ja muksujen on taas kivaa alkaa sekoittamaan =) vai oliko se leikkimään?!?!

oon kyl kade tuosta vauhdista... Kuinkas paljon neliöitä teillä on?
Meil on kahdessa kerroksessa noin 100 neliöö ja mul menee kyl about koko päivä siivoamiseen yksin. Tosin joudun aina jotain järjestelemään sun muuta siinä välissä, kun ei sillä tavalla oo perussiistiä ja mä siirrän aina kaikki huonekalut imuroidessa ja nostelen tuolit pöydälle jne. Pelkän olkkarin sohvan perusteelliseen imuroimiseen mul menee joku 20 min. :laugh:

Mulla menee jo pelkkään imurointiin tunti! Siihen vielä vessojen pesut, pölyjen pyyhkimiset, tavaroiden järjestelyt jne. Siihen vielä saunan siivous... menis ainakin puoli päivää. Tykkään olla perusteellinen :D

[QUOTE="vieras";22599730]No meillä menee tunti mattojen puristeluun... teillä on vissiin vähän pienempi talo?[/QUOTE]

Miksi kummassa te niitä mattoja sitten puristelette? Eihän siitä ole edes mitään hyötyä!

Nopeaa toimintaa :) Koko ilta tahtoo siivouksiin kulua meilläkin, vaikka isännän kanssa yhdessä siivoillaan. Tänään oon laitellut vähän joulua kotiin, kiva vaihdella verhoja ja laittaa jouluvaloja :)

Yhteistyössä