epätyydyttävä seksi pitkässä suhteessa

  • Viestiketjun aloittaja avovaimoke
  • Ensimmäinen viesti
avovaimoke
Olemme hiukan päälle 3-kymppinen pariskunta, yhdessä kymmenisen vuotta. Olemme olleet toistemme ensimmäiset (ja tietääkseni yhä ainoat) seksikumppanit. Asumme avoliitossa, ei lapsia. Ongelmanani (nimenomaan minun ongelmanihan se on) on että miestä ei kiinnosta minun nautintoni seksissä lainkaan. Ei ole koskaan kiinnostanut.

Jos mies saisi päättää, seksiä harrastettaisiin kokonaan ilman esileikkiä. Ehkä vähän minun hänelle antamaa suuseksiä alkuun ja sitten yhdyntää. Itse en ole saanut orgasmia pelkässä yhdynnässä, vaan klitoriksen pitäisi saada stimulaatiota myös. Miehen mielestä "jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan", ja hän tulkitsee sen niin, että ellen saa yhtä nopeasti kuin hän, se on minun ongelmani.

En kuitenkaan ole mikään vaikea laukeamaan. Saan orgasmin suuseksillä, sormilla, vibralla, eikä siihen mene tuntitolkulla, ehkä kymmenisen minuuttia jos sitäkään. Käytännössä seksikertamme menevät kuitenkin niin, että pussaamme vähän (mies ei pidä suutelusta), sitten hän ehkä minuutin koskettelee minua, sitten liukkaria (koska en ole kostunut siinä ajassa) ja yhdyntää. Yhdynnän jälkeen mies haluaa suihkuun eikä tule kysymykseenkään, että hän voisi tuottaa minulle orgasmin yhdynnän jälkeen. Ehkä nelisen kertaa vuodessa hän antaa minulle suuseksiä niin, että tulen. Yksi orgasmi saa riittää, toiseen hän ei sitten edes tähtää. Neljä kertaa vuodessa on kuitenkin auttamattoman vähän!

Hänelle sopisi, että käyttäisimme klitoriskiihotinta yhdynnän aikana, mutta hän ei suostu sitä käyttämään, vaan minun pitäisi. Se ei olisi mikään ongelma, ellei mies lähes aina haluaisi yhdyntää takaapäin, jolloin molemmat käteni menevät itseni tukemiseen eikä kiihottiminen pitely ole mahdollista. Mies myös valittaa, että hän joutuu tekemään kaiken työn sängyssä. En oikein ymmärrä, mitä hän tarkoittaa, sillä jos hän haluaa vain yhdyntää ja vain takaapäin, on naisen rooli ko. tilanteessa aika passiivinen. Ei sieltä kontiltaan juuri voi muuta tehdä kuin työntää lantiota vastaan...

Minua kiinnostaisi opetella CAT-tekniikkaa, mutta mies ei innostu. Takaapäin on kuulemma hyvät näkymät. G-pistettä mies ei ole koskaan vaivautunut etsimään, vaikka olen sitä suoraan ehdottanut. Itse löydän sen kyllä itseltäni, joten voisin opastaa. Mutta ei. Mies ei oikein osaa koskettaa minua oikein... olen yrittänyt kannustuksen kautta neuvoa ("tuntuu hyvältä, kun..."), ohjata hänen kättään oikein, voihkia kannustavasti jne. Mutta ei.

Alkuun, monia vuosia, minua ei tämä asetelma haitannut. Kuvittelin itsekin olevani vähän hankala tapaus, ja nautin seksin tuomasta läheisyydestä. Viime vuosina olen kuitenkin alkanut kaivata yhä enemmän sitä, että minäkin saisin nautintoa. Haluaisin, että mies pitäisi minun nautintoani tärkeänä, haluaisin että seksi tyydyttäisi meitä molempia.

Olen urheilullinen, ihan hyvässä kunnossa. Pidän alapääni posliinina osittain miehen toiveesta (mukavampi antaa suuseksiä sitten joskus kun sitä haluaa antaa), huolehdin hygieniastani jne. Kaiken pitäisi siis siltä osin olla kunnossa, ja kyllä mies seksiä kanssani haluaakin. Minun nautinnollani vaan ei ole väliä.

Olemme keskustelleet asiasta monesti, ja viime aikoina kun mies on ehdottanut seksiä, olen kysynyt suoraan, onko tarkoituksena että hän nauttii vai että me molemmat nautimme. Kun vastauksena on tullut, että ei hän nyt jaksa ajatella minun nautintoani, olen kylmästi ilmoittanut, että en sitten halua seksiä lainkaan. Ehkä aika ilkeää(?), mutta alan oikeasti saada tarpeekseni.

Alan olla tosi turhautunut tilanteeseen ja olen alkanut kyseenalaistaa, rakastaako mies minua lainkaan. Olen jopa alkanut ajatella sallivammin pettämisestä. Itsetyydytys on toki kivaa, ja sitä harrastan säännöllisesti, mutta kaipaan sitä, että joku muu tuottaa minulle nautintoa. Kaipaan suuseksiä, sitä että joku veisi minut hulluuden partaalle sormillaan, kaipaan orgasmia joka ei olisi omista sormistani lähtöisin. Kommentteja tilanteeseen? Onko miehen jättäminen ja uuden löytäminen ainut mahdollinen tapa saada parempi seksielämä?
 
Jaska-Setä
Pahoittelen tilannettasi ja ymmärrän turhautumisesi täysin. Miehesi vaikuttaa melkoisen itsekkäältä ja sanoisinko hieman heskenkasvuiselta kakaralta. Parisuhteessa pitäisi ottaa molempien tarpeet huomioon ja molempien pitää olla valmiita toteuttamaan kumppaninsa toiveita.

Mies ottaa sinut ja suhteenne täysin itsestäänselvyytenä ja olettaa että olet aina valmiina kun hänen tarpeitaan pitäisi tyydyttää. Nyt on mielestäni aika hieman horjuttaa tätä asetelmaa.

Jos olet asiasta yrittänyt puhua eikä mies ole tilannetta tajunnut, on sinun aika siirtyä askelta rajumpiin keinoihin. Seuraavan kerran kun keskustelette asiasta voit kysäistä mieheltäsi että koska hän ei ole kiinnostunut sinun nautinnostasi niin hän ei ilmeisesti pahastu jos hankit rakastajan joka tuottaa nautintoa myös sinulle. Mikäli mies ei edelleenkään ole halukas tuottamaan sinulle nautintoa vaan jatkaa samalla tyylillä, voit joko hankkia sen rakastajan tai ottaa kokonaan eron.
 
neiti
Jaska-setä puhuu asiaa. Mies pitää sinua aivan itsestäänselvyytenä. Eihän yhteisestä onnesta ole tietoakaan, jos turhaudut noin kovasti eikä tilanne muutu edes vaikka olet puhunut asiasta monta kertaa. Hienoa, että olet osannut puhua asiasta noin suoraan ("nautintoa vain sinulle vaiko meille molemmille"), pisteet sinulle! On aivan selvää, ettei tilanne voi jatkua noin, ja että asia ON ongelma suhteen tulevaisuuden kannalta. Sinuna menisin lakkoon kunnes mies on valmis muuttumaan. Jos hänestä ei ole siihen vaan hän alkaa reagoida jotenkin ilkeästi, piikittelevästi, yrittää kiristää takaisinpäin jollain keinolla, tms, niin teillä on suurempia ongelmia.
 
jänkäjoonas1943
Onpa todellakin epätyydyttävää tuo sinun seksielämäsi. Tuontapainen suhtautuminen kuinka parisi käyttäytyy oli varmaan yleistä joskus 50 vuotta sitten. Ei tätäpäivää. Varsinkin jos olet yrittänyt puhua ja opastaa. En ole edellisen kirjoittajan kanssa yhtä mieltä "lakkoon"menemisestä. Mielestäni miehesi on suoraan sanottuna toope. On varsin todennäköistä ettei hän välitä sinusta tarpeeksi. Jos asia on näin, eikun vaihtoon mies varsinkin kun teillä ei ole lapsia. Jokaisella on oikeus nauttia seksistä parisuhteessa!
 
Nainen75
Kuulostaa niiiin tutulta. Sain ravisteltua avomiestäni aikoinaan vain niin että lopetin seksin harrastamisen kokonaan ja sanoin etten halua antaa hänelle nautintoa kun hänkään ei piittaa minun nautinnostani. Tässä oli se riski että mies olisi voinut lähteä vieraisiin mutta olin niin kypsä tilanteeseen että se olisi ollut minulle aivan sama. Nykyään hän on epäitsekkäämpi mutta vielä on oppimistakin ja mies on nelikymppinen.
 
viihdyttäjä
Ymmärrän paremmin kuin hyvin, miten surkealta se tuntuu. Meillä on sama homma, mutta silleen toisin päin, että minä miehenä olen se, joka jää ilman. Naiselleni riittäisi sekin että saa vain munaa kun taas itse en edes syty hommaan, jos vaan pitää suoraan alkaa painamaan. Hänelle kyllä kelpaa suuseksi jota annan mielelläni ja leikin vibralla niin että varmasti saa ja moneen kertaan.

Mutta vaikka kuinka yritän tuottaa kaiken mahdollisen ilon ja nautinnon, hän ei osaa ajatella että miehellekin pitäisi jotain tehdä, edes koskea. Tämän naisen kanssa olen todennut sen, että siemensyöksy ei ole sama asia kuin orgasmi. Sen verran pitää hyväkseen sanoa, että muutaman kerran minäkin olen aktin jälkeen ollut hymy huulilla, mutta pääsääntöisesti vain tyhjentynyt ja silti edelleen puutteessa.

Ei enää huvita tehdä aloitetta, vaikka tiedän että hän sitä odottaa. Jos ei puhuminen eikä mikään auta, niin mieluummin olen sitten ilman. Vaikka ei päättyne hyvin sekään, naisilla voi pihtaaminen toimia keinona paremmin...
 
Joopa
No huh huh... Aika uskomattoman itsekästä touhua AP:n mieheltä! Minä en ikipäivänä suostuisi tuollaiseen kohteluun! Vähän käy mielessä, että rakastaakohan miehesi sinua kuitenkaan. Rakkauteen kun kuuluu toisen hyvänä pito ja halu siihen. Olemme myös mieheni kanssa toistemme ensimmäiset ja ainoa seksikumppanit, yhteistä taivalta takana 6 v. Ei tässä mitään seksiguruja alussa oltu, mutta yhdessä on opeteltu seksin salat ja huolehditaan siitä, että kumpikin saa täyden tyydytyksen! Tietty joskus on ollut hetkiä, että toinen ei ole syystä tai toisesta lauennut, mutta se nyt on normaalia. Kuitenkin siihen pyritään, että molemmat nauttivat ja on kivaa, jotta seksiä haluaisi jatkossakin. Minä en sietäisi tuollaista hetkeäkään, uskomatonta touhua!
 
NO THANKS
Minä olen ollut vastaavanlaisessa suhteessa kuin aloittaja.
Mies halusi vain mitä hänen mieli teki, mitään ei minulle ollut valmis antamaan. Kovasti vaati, että suihinottaessa mällit on nieltävä ja jos minä en sitä tee, hän etsii naisen joka sen tekee. Hän ei lempiasiastaan voi joustaa.

Sängyssä ei saanut helliä, ei katsoa, ei puhua. Äijä vielä ihmettelee, kun minä en nauti.

Miten minä voin nauttia, kun hellyys normaalissa arkielämässäkin on olematonta tai hyvin väkinäistä. Kaikki minulle merkitsevät asiat oli kielletty.

Hänet jätettyäni, olen ollut tyytyväinen ja olen löytänyt miehen, jonka kanssa kaikki sujuu, seksi on taivaallista ja molemmat saavat toisistaan kaiken minkä haluavat.
Niin sen pitää olla, vähempään ei pidä tyytyä.
 
kysymys
jos olette toistenne ensimmäiset, niin tuo voi urautua juuri tuolla tavalla; tahto ja opettelukysymys. Pitää vain tuoda asia esille ymmärrettävästi , eikä syyttävästi.
 
Yhdenmiehenvinkki
Hei alkuperäinen postaaja,

Luin tekstisi ensin hutiloiden, ja ajattelin nopeasti, että oma vikasi. Aloin laatimaan vastausta ja luin tarkemmin, muutin hieman mielipidettäni:

Olet tehnyt oikein, kun olet ymmärtänyt, että sinun seksuaalisella nautinnollasi on parisuhteessa merkitys ja että myös sinulle kuuluu nautinto. Olet tehnyt oikein, kun olet pyrkinyt ohjaamaan ja opastamaan miestäsi siihen, mikä sinulle tekisi hyvää ja minkälaista seksiä sinä haluaisit saada.

Ja nyt se kovan tekstin osuus: Olet tehnyt ja teet jatkuvasti väärin itseäsi kohtaan, kun tyydyt siihen mitä saat. Olet yrittänyt hyvällä, ja nyt näköjään laitat myös tiukat ehdot, mutta siltikin: jäämällä suhteeseen olet kouluttanut miehesi siihen, että hän voi käyttäytyä kuten hän käyttäytyy.

Nyt se kovin teksti: Olet liian nuori heittämään sukupuolielämäsi hukkaan. Olet vasta hieman päälle kolmikymppinen. Miehesi ei muutu. Jätä hänet. Ei vain huonon seksin vuoksi, vaan sen vuoksi, mistä se kertoo: hän ei halua ottaa sinua huomioon, hän on liian itsekäs. Jätä hänet.

Oikeasti. Mene.

Terveisin, eräs mies vaan
 
kysymys
Hei alkuperäinen postaaja,

Luin tekstisi ensin hutiloiden, ja ajattelin nopeasti, että oma vikasi. Aloin laatimaan vastausta ja luin tarkemmin, muutin hieman mielipidettäni:

Olet tehnyt oikein, kun olet ymmärtänyt, että sinun seksuaalisella nautinnollasi on parisuhteessa merkitys ja että myös sinulle kuuluu nautinto. Olet tehnyt oikein, kun olet pyrkinyt ohjaamaan ja opastamaan miestäsi siihen, mikä sinulle tekisi hyvää ja minkälaista seksiä sinä haluaisit saada.

Ja nyt se kovan tekstin osuus: Olet tehnyt ja teet jatkuvasti väärin itseäsi kohtaan, kun tyydyt siihen mitä saat. Olet yrittänyt hyvällä, ja nyt näköjään laitat myös tiukat ehdot, mutta siltikin: jäämällä suhteeseen olet kouluttanut miehesi siihen, että hän voi käyttäytyä kuten hän käyttäytyy.

Nyt se kovin teksti: Olet liian nuori heittämään sukupuolielämäsi hukkaan. Olet vasta hieman päälle kolmikymppinen. Miehesi ei muutu. Jätä hänet. Ei vain huonon seksin vuoksi, vaan sen vuoksi, mistä se kertoo: hän ei halua ottaa sinua huomioon, hän on liian itsekäs. Jätä hänet.

Oikeasti. Mene.

Terveisin, eräs mies vaan
Mistä otit oikeudeksesi tuomita koko suhteen ja mistä tiedät, että mies olisi ymmärtänyt asian ja olisi vain k..pää. Minun mielestäni tilanteen voi saada muuttumaan, mutta se voi tapahtua jonkin pysähdyksen kautta, jolloin tajutaan, että asioita voi muuttaa. Mutta onhan se järkyttävää, jos suhde kaatuu sen vuoksi, että sängyssä ei tehdä asioita "oikein" tai toisen haluamalla tavalla.
 
Viimeksi muokattu:
Vastaus
Mistä otit oikeudeksesi tuomita koko suhteen ja mistä tiedät, että mies olisi ymmärtänyt asian ja olisi vain k..pää. Minun mielestäni tilanteen voi saada muuttumaan, mutta se voi tapahtua jonkin pysähdyksen kautta, jolloin tajutaan, että asioita voi muuttaa. Mutta onhan se järkyttävää, jos suhde kaatuu sen vuoksi, että sängyssä ei tehdä asioita "oikein" tai toisen haluamalla tavalla.
Eikös nämä palstat ole sitä varten, että täällä saa sanoa mielipiteensä jokainen, myös jonkun muun mielipiteestä eroavan mielipiteen? Ei meistä kukaan mitään tiedä, kun ei olla jonkun muun nahkoissa, mutta omaa mielipidettä täällä vain kerrotaankin.

Olen muuten ihan samaa mieltä Yhdenmiehenvinkin kanssa. Mies on käsittämättömän piittaamaton, vaikka asiasta on sanottu, ja tuollainen käytös on rajussa ristiriidassa sen kanssa, että rakastaisi toista. Pöyristyttävää itsekkyyttä, eikä tuollainen luonne vähällä muutu. Jos olisi muuttuakseen, olisi kyllä muuttunut jo, kun asiasta on kerran puhuttu kauan! Mies on antanut selvän vastauksen, ettei kiinnosta. Mitä ihmissuhteesta kertoo se, ettei kumppanin hyvinvointi kiinnosta? Haloo, hei!
 
Viimeksi muokattu:
kysymys
Eikös nämä palstat ole sitä varten, että täällä saa sanoa mielipiteensä jokainen, myös jonkun muun mielipiteestä eroavan mielipiteen? Ei meistä kukaan mitään tiedä, kun ei olla jonkun muun nahkoissa, mutta omaa mielipidettä täällä vain kerrotaankin.

Olen muuten ihan samaa mieltä Yhdenmiehenvinkin kanssa. Mies on käsittämättömän piittaamaton, vaikka asiasta on sanottu, ja tuollainen käytös on rajussa ristiriidassa sen kanssa, että rakastaisi toista. Pöyristyttävää itsekkyyttä, eikä tuollainen luonne vähällä muutu. Jos olisi muuttuakseen, olisi kyllä muuttunut jo, kun asiasta on kerran puhuttu kauan! Mies on antanut selvän vastauksen, ettei kiinnosta. Mitä ihmissuhteesta kertoo se, ettei kumppanin hyvinvointi kiinnosta? Haloo, hei!
Tottakai saa sanoa mielipiteensä, mutta jos mielipide toisen ongelmaan on, että älä yritäkään ratkaista sitä, vaan heitä pitkä suhde romukoppaan, niin aika raju ohje mielestäni.

Ei sängyssä käyttäytyminen ole välttämättä luonnekysymys, tietysti se sitäkin voi olla, mutta se on hyvin pitkälle oppimiskysymys ja jopa tapa. ja minun mielestäni oppimista voi tapahtua ja tapoja voi muuttaa. pitää vain saada mies pysäytettyä ja tajuamaan, että hänen tulisi toimia eri tavalla sängyssä. Minusta ap on toisaalta hyvin aktiivinen ja valveutunut siitä mitä hän haluaa; hän haluaa sitä jopa itsekkäästikin, mutta se on ok, jos sillä ei loukkaa toista.
 
Viimeksi muokattu:
Vastaus
Tottakai saa sanoa mielipiteensä, mutta jos mielipide toisen ongelmaan on, että älä yritäkään ratkaista sitä, vaan heitä pitkä suhde romukoppaan, niin aika raju ohje mielestäni.

Ei sängyssä käyttäytyminen ole välttämättä luonnekysymys, tietysti se sitäkin voi olla, mutta se on hyvin pitkälle oppimiskysymys ja jopa tapa. ja minun mielestäni oppimista voi tapahtua ja tapoja voi muuttaa. pitää vain saada mies pysäytettyä ja tajuamaan, että hänen tulisi toimia eri tavalla sängyssä. Minusta ap on toisaalta hyvin aktiivinen ja valveutunut siitä mitä hän haluaa; hän haluaa sitä jopa itsekkäästikin, mutta se on ok, jos sillä ei loukkaa toista.

Itsekkäästi, kun myös hän haluaa saada jotain? Nythän mennään täysin miehen ehdoilla ja mies on selkeästi ilmaissut, että muu ei kiinnosta. Neljästi vuodessa on sama kuin ei mitään. Havahdu!
 
Viimeksi muokattu:
kysymys
Itsekkäästi, kun myös hän haluaa saada jotain? Nythän mennään täysin miehen ehdoilla ja mies on selkeästi ilmaissut, että muu ei kiinnosta. Neljästi vuodessa on sama kuin ei mitään. Havahdu!
Minä uskon ihmisen kykyyn muuttua, jos hän itse sisäistää muutoksen tarpeen. vaikeitakin asioita voidaan ratkaista, mutta ap:n asia on varmaan saanut hänen itsenkin mielissä aivan liiankin valtavat mittasuhteet. Tietysti asia on tärkeä ja pitää ratkaista, mutta moni ihminen tälläkin palstalla ajattelee, että olisipa minunkin ongelmani tuota luokkaa, niin voisin katsoa, että minulla ei valtavaa ongelmaa olekaan. Toisaalta, jos asia vaikutta vuositolkulla päivittäin, niin onhan se ap.lle iso asia.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Minä uskon ihmisen kykyyn muuttua, jos hän itse sisäistää muutoksen tarpeen. vaikeitakin asioita voidaan ratkaista, mutta ap:n asia on varmaan saanut hänen itsenkin mielissä aivan liiankin valtavat mittasuhteet. Tietysti asia on tärkeä ja pitää ratkaista, mutta moni ihminen tälläkin palstalla ajattelee, että olisipa minunkin ongelmani tuota luokkaa, niin voisin katsoa, että minulla ei valtavaa ongelmaa olekaan. Toisaalta, jos asia vaikutta vuositolkulla päivittäin, niin onhan se ap.lle iso asia.
"Jäkä,jäkä,jäkä. Olet varmaan tottunut siihen, että saat sanoa viimeisen sanan? Siis vaikka ei mitään sanottavaa olisi.
 
Viimeksi muokattu:
kysymys
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11140852:
"Jäkä,jäkä,jäkä. Olet varmaan tottunut siihen, että saat sanoa viimeisen sanan? Siis vaikka ei mitään sanottavaa olisi.
Sinä ehdotit välitöntä eroa ja minä keskustelua, että kummalla meistä olikin sanottavaa?
Toki saat sanoa viimeisen sanan vielä, ei minun siihen tarvitse enää vastata.
 
Metsien mies
Olisipa minullakin aloittajan kaltainen nainen joka tietää mistä nauttii ja haluaa hellittelyä ja esileikkejä.

Olen ollut liian pitkään naisen kanssa joka ei halua suudella, ei välitä esileikeistä ja seksikin on vain mekaaninen suoritus joka toteutetaan siksi koska parisuhteessa kuuluu tehdä niin. Hän ei koskaan pyydä minua hellimään tai koskettelemaan itseään, tekemiini aloitteisiin hän suostuu eleettömästi kuin kone.

Kaipaan niin hyväilyjä ja suuteluita, mielihyvän tuottamista toiselle.
 
Gaby
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11140852:
"Jäkä,jäkä,jäkä. Olet varmaan tottunut siihen, että saat sanoa viimeisen sanan? Siis vaikka ei mitään sanottavaa olisi.
Kamooooon! Jätkä on vaan paska sängyssä ja ei tule meidän mielipiteistä huolimatta muuttumaan!
 
kröhöm...
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11139269:
Onpa todellakin epätyydyttävää tuo sinun seksielämäsi. Tuontapainen suhtautuminen kuinka parisi käyttäytyy oli varmaan yleistä joskus 50 vuotta sitten. Ei tätäpäivää. Varsinkin jos olet yrittänyt puhua ja opastaa. En ole edellisen kirjoittajan kanssa yhtä mieltä "lakkoon"menemisestä. Mielestäni miehesi on suoraan sanottuna toope. On varsin todennäköistä ettei hän välitä sinusta tarpeeksi. Jos asia on näin, eikun vaihtoon mies varsinkin kun teillä ei ole lapsia. Jokaisella on oikeus nauttia seksistä parisuhteessa!

Ai jos olisi lapsia niin sitten pitäisi kärvistää epätyydyttävässä suhteessa hautaan asti.

Näin myös lapset oppisivat 100% tunnekylmän avioliiton josta ottaa aikanaan mallia omaan liittoonsa ja ihmetellä kun sama schaisse jatkuu ja siirtyy sukupolvelta toiselle.
 

Yhteistyössä