Epäilisitkö että miehesi on homo jos...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tuntematon"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tuntematon"

Vieras
Olisitte olleet naimisissa kaksi vuotta ja heti melkein aamenen jälkeen miehesi alkais nukkua pääsääntöisesti eri huoneessa eikä edes "himoitsisi" sinua mitenkään.Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa olisi seksiä kanssasi jos sitäkään.
Miuutenkin viettää kaiken vapaa-aikansa jäähallilla ns.poikien ja miesten kanssa eikä ymmärrä että vaimonkin kanssa voisi joskus olla ihan muutenkin.Ei ymmärrä jos puhun kaipuusta,avioliiton hoidista ym vaan ärsyyntyy .

En epäilisi että on homo. Mutta näköjään on tyhmä kun kuvittelee vaimon olevan itsestään selvyys kun kerran pappi on aamenen sanonut. Minunkin mieheni näin oletti ja nyt lähes kolmen vuoden jälkeen olemme eroamassa. En vain jaksanut sitä enää.

Lol. Minkä näköinen itse olet? Jos on paikat kun petolinnun perseessä niin kai siinä mies kuis mies homoksi muuttuu ennemmin kuin alkaa karvojen sekaan lykkimään.

törkeä vastaus. onhan se mies valinnut juuri tämän naisen VAIMOKSEEN. siihen liittyy velvoitteita, mm seksuaalisia.

Omalla miehelläni on tosi alhainen libido. Sen kanssa on kamppailtu 5 vuotta. Ei oo kivaa, kun tulee sellainen olo ettei oo haluttu, mutta kun miehelle ei vaan tuu mieleen yhtä usein kuin itselleni, eikä hänellä ole haluja ketään muutakaan kohtaan. Ei kaikki miehet vaan halua seksiä niin usein kuin kuvitellaan.

Jos se ukko luulee ettet halua sitä. Jos sillä on huono itsetunto? Pysyttelee itse ennemmin pois ettet sinä joudu sanomaan hänelle ei. Ei halua laittaa sinua ikävään tilanteeseen.

[QUOTE="heh";22393412]Jotkut miehet tykkää kylläkin "luomu-naisista".Olen kuullut jopa erään miehen suusta että hänestä tuntuu että sekaantuu lapseen jos nainen alapäästä täysin karvaton.[/QUOTE]

Valitettavan usein miehet puhuvat naisille sitä mitä naiset haluavat kuulla. No en tiedä mikä on totuus mutta kyllä siistitty on parempi kuin luomu. Mutta en nyt sekaannu tähän aiheeseen sen enempää. En minä esimerkiksi tykkää silikonirinnoistakaan.

[QUOTE="tuntematon";22393430]No en tod.öe kertonut epäilyksestäni.Kunhan vain omassa päässäni mietin kun yksin leveässä sängyssä yöllä valvon:([/QUOTE]

Siis kerro sille miltä susta tuntuu. Todennäkäisesti sille miehelle tulee huono olo kun ei ole ottanut sinua huomioon ja saa tietää miltä sinusta tulee. Ja varmaan hyvittää kaiken. Mutta siis itse haluaisin ehdottomasti kuulla tälläisistä asioista. Ja tuskin se on homo.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä