Epäitsekäs rakkaus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja farfromperfect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

farfromperfect

Vieras
Nyt taidan vihdoin ymmärtää mitä rakkaus on. Olen miettinyt, mistä sen sitten tunnistaa. Kuka sen määrittelee mitä rakkaus on? miltä silloin pitää tuntua? tuntuuko se kaikista samanlaiselta? olenko minä koskaan rakastanut? vai olenko vain luullut niin...
Minulle tärkeä ihminen on saanut minut ymmärtämään mitä tuo sana tarkoittaa. Elämä on nimittäin heittänyt volttia lyhyessä ajassa. Jouduin isojen valintojen eteen. Ne vaihtoehdot joiden välillä piti ratkoa, vaikuttaisivat meidän molempien elämään ja tulevaisuuteen. Puhuin toki vaihtoehdoista tämän ihmisen kanssa. Hän kertoi oman kantansa asiaan, mutta sanoi tukevansa minua, tekisin sitten kuinka vaan. Tein päätöksen, joka koski häneen, mutta hän on niin epäitsekäs, että tuki minua valinnassani silti. Eikä hän ole hävinnyt viereltäni mihinkään. Hän siis siirsi omat tunteensa sivuun ja auttoi minua jaksamaan ja seisomaan päätökseni takana, jopa silloin kun aloin epäröidä ja meinasin luovuttaa. Kaiken tämä jälkeen tajuan todella kuinka onnekas olen kun olen kohdannut tuon ihmisen. Tuollaisia ihmisiä ei tapaa usein. Ehkä vain kerran elämässä..
Sami, rakastan sinua.

Mitä olet nyt Sami mennyt tekemään? Saadaan kärsiä koko miesukukunta. Nyt ne alkavat kaikki vaatimaan samaa ihmeellistä eikä me edes tiedetä mitä se on.Älä ole täst edes liian lepsu. Ei tuo pure kauan naiseen.On ne niin kimurantteja otuksia.

Yhteistyössä