N
Nuori rouva Haisuli
Vieras
Minulle tuli nyt tässä parin päivän sisään nolo vaiva jollaista ei koskaan aiemmin ole ollut. Alapää alkoi haisemaan voimakkaasti todella tympeältä. Hävettää kun tuntui että varmana koulussa istuessani joku sen hajun joutui haistamaan. Stretch housuihinkin tarttui tuo haju ja aika reippaasti tuntui sitä läpi päästävänkin.
Mistä voisi johtua? Muilla ollut tälläistä?
Valkovuoto on ihan normaalin väristä ja normaalia koostumukselta. Ei ole kutinoita tms. Meillä on nyt vauvan yritys päällä ja pari viikkoa olen juonut greippimehua ja seksi elämä pitkästä aikaa aktiivista (kerran päivässä). Voisiko olla tulehdus vai auttaisiko joku apteekin käsikauppatavara lääke? Ikää löytyy 22 (mikäli sillä jotain merkitystä on).
Mistä voisi johtua? Muilla ollut tälläistä?
Valkovuoto on ihan normaalin väristä ja normaalia koostumukselta. Ei ole kutinoita tms. Meillä on nyt vauvan yritys päällä ja pari viikkoa olen juonut greippimehua ja seksi elämä pitkästä aikaa aktiivista (kerran päivässä). Voisiko olla tulehdus vai auttaisiko joku apteekin käsikauppatavara lääke? Ikää löytyy 22 (mikäli sillä jotain merkitystä on).