Epämiellyttävä oire :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Todella harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Todella harmaana

Vieras
Mulla on alkanut kieli nykiä. Ihan oikein luit.
Kielen kärjessä, vasemmassa 'lohkossa' on sellainen nykivä kohta. Ilmeisesti jokin lihaskramppi tms.
Todella ärsyttävä ja pelottaa mikä ihme se voisi olla.

Pelottaa kun tämä oire alkoi toissapäivän iltana. Olin aiemmin päivällä ottanut Panadol Forte 650 mg:n (särki ihan veetusti päätä) ja muutamia alkoholiannoksia tämän jälkeen. Hitto vie kun en tajunnut, että ei ehkä ollut viisasta ottaa alkoholia tuon lääkkeenoton jälkeen. :headwall:

Nauretaanko minut lääkärissä pihalle, jos huomenna menen tämän vaivan kanssa sinne? En pysty elämään tämän kanssa, tämä on ihan hirveää. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Siis tyyliin elohiiri?

Jotain sinne päin, tämä vaan on paljon rytmikkäämpi. Tykyttää aika nopeaa. Ei ole pulssin tahdissa. :(

Eihän elohiirikään ole pulssin tahdissa. Mä en voi uskoa et toi voisi olla millään tavalla vaarallista, vaikkakin ärsyttävää onkin.
On mullakin ollut noita elohiirin tyyppisia polvessä, kädessä, huulessa jne. Joskus kestää monta viikkoa, joskus ei niin kauan. Mutta ei lääkäri sille mitään mahda.

Siis tyyliin elohiiri?

Jotain sinne päin, tämä vaan on paljon rytmikkäämpi. Tykyttää aika nopeaa. Ei ole pulssin tahdissa. :(

Eihän elohiirikään ole pulssin tahdissa. Mä en voi uskoa et toi voisi olla millään tavalla vaarallista, vaikkakin ärsyttävää onkin.
On mullakin ollut noita elohiirin tyyppisia polvessä, kädessä, huulessa jne. Joskus kestää monta viikkoa, joskus ei niin kauan. Mutta ei lääkäri sille mitään mahda.

Mulle tuli heti kaikenmaailman parkinsonin taudit tms. mieleen. Olisi kamalaa elää loppu ikänsä tutisevan kielen kanssa.
Tuo on tosi raivostuttavaa kun se vaan nypyttää vaikka puren kieltä tai pidän sormilla ja puristan siitä nykivästä kohtaa. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinuna soittaisin terveysneuvontaan. (suuntanumero)-10023.

Miks?
Meinaatko, että on jotain vakavampaa kyseessä? Hui. :o

eiku päinvastoin. tuohan on palvelunumero josta hoitsut voi neuvoa ja antaa vinkkejä. en ehk heti lähtis lääkäriin. ellei sit tosiaan pitkään jatku ja ole todella häiritsevää.

No, jos ajattelee että sulla oli kova päänsärky ja sit tuollainen erikoinen oire, niin soittaisin sinne terveyspalveluun. Mutta muuten jos aikoo ottaa alkoa, ei missään tapauksessa pidä ottaa Panadolia! Buranaa mieluummin.

Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmaana:
No, jos ajattelee että sulla oli kova päänsärky ja sit tuollainen erikoinen oire, niin soittaisin sinne terveyspalveluun. Mutta muuten jos aikoo ottaa alkoa, ei missään tapauksessa pidä ottaa Panadolia! Buranaa mieluummin.

No enhän minä sitä enää sitten hetken kuluttua muistanut. :(
Vasta seuraavana päivänä hoksasin, että eihän Panadolia saa ottaa holin kanssa, burana oli se jota olisi kestänyt ottaa mutta sitä ei ollut. Vain tuota toista. :kieh:

mulla inhottavan pitkäaikaisen elohiiren silmäkulmasta vei magnesiumkuuri. Ostin apteekista 350 mg magnesiumia ja sitä sitten kerran päivässä. Kokeile josko sullakin auttais.

Alkuperäinen kirjoittaja Todella harmaana:
Olin aiemmin päivällä ottanut Panadol Forte 650 mg:n
mistä saa ton vahvuisia Panadoleja? En ole koskaan kuullutkaan, eikä Lääkelaitoskaan tunne kuin
Panadol 24 mg-ml oraalisuspensio
Panadol 500 mg tabletti
Panadol 500 mg, 1g peräpuikko
Panadol 60, 125, 250 mg peräpuikko
Panadol Comp poretabletti Panadol Comp tabletti
Panadol Extend 665 mg
Panadol Forte 1 g
Panadol Hot 500 mg-annos jauhe oraaliliuosta varten
Panadol Pore 500 mg poretabletti
Panadol Zapp 500 mg tabletti

Yhteistyössä