epäonnea miesten kanssa kerta toisensa jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sartsina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sartsina

Vieras
olen 28-vuotias ja lapseton. asun tällä hetkellä yksin. haluaisin parisuhteen ja lapsia, mutta huonolta näyttää tilanteeni.

juuri päättyi lyhyt seurustelusuhde. mies halusi vain pitää hauskaa. minä taas pidin hänestä oikeasti. mutta tämän suhteen päättyminen oli varmaan vain hyvä asia koska miehellä ollut pahoja ongelmia mielenterveyden kanssa. ei ole nyt mitään ongelmia mutta aina siinä on pelko että ongelmat palaa.

edellinen mies taas oli alkoholisti. jaksoin sitä touhua katsoa pari vuotta mutta sitten lopetin suhteen. toinen ei halunnut tehdä mitään juomisen suhteen joten parempi erota.

tätä ennen oli myös tuon ensimmäisenä mainitun suhteen tapainen. eli mies piti vain hauskaa ja minä jouduin pettymään kun kyse olikin vain siitä.

eräs suhde kesti neljä vuotta mutta se kuihtui kasaan. asuimme yhdessä mutta katsoimme parhaaksi erota kun pidimme toisiamme lähinnä kavereina.

olenko jotenkin epäkelpo? miksi minä olen tosissani ollut noissa parissa suhteessa ja mies onkin vain pitänyt hauskaa? jäänkö lapsettomaksi vanhaksi piiaksi?

en jaksaisi enää pettyä. :(

Alkuperäinen kirjoittaja äitikolmen:
Anteeksi olet varmaan ok, mutta tuli vaan mieleen tuo Lotus mainos, TIINA 5 kertaa kihloissa.

Höpöhöpö. Itse "löysin" mieheni 35-vuotiaana ja kerkesimme tekemään kaksi lastakin... Älkää nyt alta kolmekymppiset miettikö vanhojapiikuuksia.

tiedän tasan miltä susta tuntuu :( ite löysin mieheni vasta kolmekymppisenä,sitä ennen 4v epätoivoisesti yksin ja välillä lyhyitä surkeita suhteita.kova oli kainalon kaipuu ja lapsen.nyt onneks molemmat,kaverin kautta mieheni löysin :) jos säkin sitä kautta? toivon totisesti niin,voimia etsintään :)

On kaikille joku ja montakin. Itse olen kolmatta kertaa naimisissa, niin hirveältä kuin tuo kuulostaakin. Silti olen ihan kunnollinen ja tavallinen. En mikään kukasta kukkaan lentäjä. Muistissa on vielä ne helvetilliset sinkkuvuodet, kun odotti ja toivoi sitä oikeaa.
Vika ei ole sinussa. Kyllä se oikea vielä kolahtaa. Mieti onko sulla esim. huono itsetunto, joka vie omanarvontuntoasi pois ja tyydyt ns. huonompaan vaihtoehtoon.

Niin...ja sellanen tietty "epätoivo" alkaa näkyä, ei kannata stressata liikaa asiasta. Silloin kun itse olin sinkku, niin aattelin etten ikinä löydä kunnollista miestä. Mitä enemmän yrittää, sen vaikeampaa se on. Se oikea tyyppi tulee vastaan sitten kun aika on oikea.

Pää pystyyn! Et ole mitenkään epäkelpo, mutta jos liian epätoivoisesti ja epätoivoisen näkyvästi etsit miestä niin kyllä ne miehet sen huomaa ja jotenki eivät sitten ota sua vakavasti. Kun kohtaat miehiä niin leiki itse vaikeasti tavoiteltavaa, kohta sulla on jono oven takana mistä valita. Äläkä sittenkään ala heti häistä ja lapsista puhumaan vaan pikkuhiljaa hiissaudu miehen kanssa saman katon alle, siitä se sitten lähtee :hug:

en pidä itseäni huonoitsetuntoisena. luulen aina löytäneeni sitä jotakin joka sitten osoittautuu täydeksi peeksi. onkohan mulla otsassa jokin leima että tässä nainen jota voi käyttää hyväkseen? minua pidetään vain hauskanpitona vaikka itse olen tosissani. :(

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Ehkä et osaa tulkita viestejä oikein?? tai sitten olet tavannut vääränlaisia miehiä?
Kunnollisiakin on, niihin ei vaan tutustu baareissa ;)

varmaan kumpaakin noista. en mä tapaa ketään baarien ulkopuolella. ainakin tuntuu siltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ehkä et osaa tulkita viestejä oikein?? tai sitten olet tavannut vääränlaisia miehiä?

varmaan kumpaakin noista. en mä tapaa ketään baarien ulkopuolella. ainakin tuntuu siltä.

Kokeile Suomi24. Tee vaikka oma profiili!

Lohduttavaa kuulla että olette jotkut löytäneet sen oikeen vähän myöhemmälläkin iällä. Itse olen myös 28 ja kieltämättä tää sinkkuus syö naista ja pahasti...!! Olen aina uskonut että se oikea tulee vastaan sitten kun on tullakseen, mutta ajanmyötä asenne on muuttunut pessimistisemmaksi......mitäs jos minulle ei vaan olekaan sitä oikeaa ... :C

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kokeile Suomi24. Tee vaikka oma profiili!

mä olen käynyt siellä palstalla enkä pitänyt niistä miehistä jotka chateissä heti "hyökkäsi" kimppuun ja ehdottivat privaa ja tuli ties mitä ehdotuksia. inhottavaa touhua.

Alkuperäinen kirjoittaja ikikinkku:
Lohduttavaa kuulla että olette jotkut löytäneet sen oikeen vähän myöhemmälläkin iällä. Itse olen myös 28 ja kieltämättä tää sinkkuus syö naista ja pahasti...!! Olen aina uskonut että se oikea tulee vastaan sitten kun on tullakseen, mutta ajanmyötä asenne on muuttunut pessimistisemmaksi......mitäs jos minulle ei vaan olekaan sitä oikeaa ... :C

mullakin alkaa olla niin pessimistinen asenne miehiin. en jaksa enää vaan haluan löytää sen oikean. mutta vaikealta näyttää.

Yhteistyössä