Epäsäännöllinen kierto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VR

Vieras
Hei

Mietityttää että onko minulla kovinkin epäsäännöllinen kierto? Tässä kiertoni viime tammikuun alusta: 29,35,29,29,27,32,35,29,29,26,28,29,33 ja 29 ja nyt kuukautiset menossa. Mistä voisi johtua? Harmittelen joka päivä kiertoani, jos se on este raskauden alulle, en ole tehnyt ovulaatiotestejä, olemme koittaneet nyt 4kk lasta, ei vielä pitkä aika. Mies sanoo, että mene lääkäriin jos olen liian huolissani, olen ollut jo ennen raskaaksi koittamistakin. Menisinkin lääkäriin, mutta lääkäristä minulla on vain huonoja muistoja.. ja pakkokauhu ja nolostuminen tulee minulle AINA.

kiitos

Hei "VR"!

Kiitos kysymyksestäsi.

Ei tuo sinun kiertosi vaikuta mitenkään epäsäännölliseltä, tuollainen muutaman päivän heitto on vielä ihan normaalia.
Teillä on yritystä takana vasta kovin lyhyt aika vaikka ymmärrettävästi jokainen kuukausi pettymyksineen luo lisäpaineita asialle. Raskauden alkaminen on vain kovin monimutkainen juttu eikä raskaaksi tuleminen ei ole itsestään selvää juuri silloin kun sitä toivotaan. Tilastojen mukaan kuitenkin n.90% onnistuu tulemaan raskaaksi vuoden sisällä yrityksen alkaimisesta.
Voitte mielestäni aivan rauhallisin mielin odotella vielä.
Onnea yritykselle!

Yhteistyössä