epätoivo ja väsmys alkaa ottaan voiton =(

Himpulat ja Vimpulat

Aktiivinen jäsen
25.05.2004
1 989
1
36
tunnen olevani aivan surkea äiti kun elämä meillä pyörii hyvin paljon vain tässä kotosalla ja se on aika rytmitöntä :ashamed: :(
olen tosi väsnyt ja mieli on tosi maassa :|
3kk neidin kanssa nukkumiset on olleet hyvin vähäisiä ainakin kuukauden ajan.. päiväunia ei nuku juuri lainkaan, useimmiten torkahtee vain niin että yht. unia kertyy sellaiset 1½ tuntia. joskus tosi harvoin saattaa nukkua 2 tuntia putkeen.
Illalla saan nukkumaan aikaisintaan klo 24, pahimmillaan menee 02:een.. Viime yö oli rankka; neiti nukahti taas vasta 1:30 ja heräsi syömään jo klo 3:30! :o :/ loppuyöstä mulle ei ole edes muistikuvaa.

Olen kyllä aika loppu, on kuitenkin 2 isompaakin lasta joita pitäisi myös huomioida. Vauva ei juurikaan viihdy yksinään.

Luulen että tuollaisia tunteita on aika monella pienen vauvan äidillä kausittain. Meilläkin herra 4kk, on aikas huono nukkkumaan öisin.. Herää klo 24-08 välillä noin tunnin välein syömään (ollaan täysimetyksellä ) ja taas päivällä mie en osaa nukkua. :/ Oskar kyllä vetelee silloin ihan kunnon sikeitä. Ja kun mies tekee älyttömästi töitä kahdessa työpaikassa, ei kauheasti häneltä apuja lastenhoitoon saa.. Joten välillä olo on tosi rättiväsynyt ja turhautunut.

Mutta jos sulla tilanne on jatkunut pidempää, ota ihmeessä yhteyttä neuvolaan ja kysy apua. Myös sukulaisilta / ystäviltä kannattaa rohkeasti pyytää apua, mikäli heitä asuu lähistöllä. Tsemppiä ja voimia! :hug: Kyllä se tilanne siitä helpottuu, kun vauva kasvaa!!

:hug: Voisko neuvolan kautta saada muutamaksi päiväkis kodinhoitoapua?? Näin ainaskin pääkaupunkiseudulla jos alkaa liika väsy, tarkoitan siis juuri tuollasta, painaa. Sullakun on noita muitakin pieniä siellä. Kannattaa kysyä että saisit nukkua.

Yhteistyössä