M
Merja78
Vieras
Eli olemme osallistuneet 4v tytön kanssa satubalettiin nyt 2 kertaa ja ekalla kerralla lapsi oli hetken mukana ja kun ohjaaja rupesi kyselemään lempieläintä niin ujosteli ja oli todella epävarmana. Sen jälkeen ei enään osallistunut vaan tuli syliini. Katsoi koko ajan muiden tanssia kuitenkin.Seuraavalla kerralla sain suostuteltua mukaan ja oli innoissaan kun sai mennä taas "katselemaan" balettia. Noh olin alussa mukana ja ohjasin tytön ohjaajan luokse joka noin. 20v. Sanoin, että ohjaaja on ihan mukava ja että mitään pahaa ei tapahtuisi ja että äiti tulee kohta hakemaan.
Tyttö ei olisi millään päästänyt lähtemään, ei itkenyt mutta takertui käteen.
Kun tulin tunnin lopussa takaisin, niin tyttö tuli iloisena hymyillen,pomppien vastaan. Sitten kysyin ohjaajalta miten oli mennyt. Niin ohjaaja sanoi vaikeana, että tyttö oli katsellut tunnin ajan koko ajan sivusta sen näköisenä, että tuo voisi olla kivaa, mutta pelkää liikaa uusia ihmisiä.
Se oli jotenkin musertavaa äidille kuulla, koska tyttö pitää tanssimisesta kotona ja aina pukeutuu balettipukuun. Itse kärsin samanlaisesta ongelmasta, että on ns. rooli ja en päästä ketään lähelleni ja yritän miellyttää. Luottamus mennyt ihmisiin (olen koulukiusattu ja käyn terapiassa)
Nyt pelottaa, että olen pilannut tyttäreni jotenkin ja hän ei voi tehdä rakastamiaan asioita kuin vain salassa.
Tyttö ei olisi millään päästänyt lähtemään, ei itkenyt mutta takertui käteen.
Kun tulin tunnin lopussa takaisin, niin tyttö tuli iloisena hymyillen,pomppien vastaan. Sitten kysyin ohjaajalta miten oli mennyt. Niin ohjaaja sanoi vaikeana, että tyttö oli katsellut tunnin ajan koko ajan sivusta sen näköisenä, että tuo voisi olla kivaa, mutta pelkää liikaa uusia ihmisiä.
Se oli jotenkin musertavaa äidille kuulla, koska tyttö pitää tanssimisesta kotona ja aina pukeutuu balettipukuun. Itse kärsin samanlaisesta ongelmasta, että on ns. rooli ja en päästä ketään lähelleni ja yritän miellyttää. Luottamus mennyt ihmisiin (olen koulukiusattu ja käyn terapiassa)
Nyt pelottaa, että olen pilannut tyttäreni jotenkin ja hän ei voi tehdä rakastamiaan asioita kuin vain salassa.