epävarmuus ja huono liitto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abcd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

abcd

Vieras
Eli tunnen itseni huonoksi, kun haaveilen siitä, että joku ihana mies tulisi ja rakastuisi minuun. Miehen kanssa ollut ongelmia jo pitkään ja luottamus minulla mennyt ja lisäksi tuntuu,että en arvosta miestä tarpeeksi. Pidän itsevarmoista miehistä ja mieheni ei ole sellainen..meillä 2 lasta, joten lähteminen tällä hetkellä vaikeaa, taloudellisesti ja muutenkin, koska lapset alle kouluikäisiä.
En vaan rakasta miestäni, olen joskus rakastanut mutta nyt en pysty sitä sanomaan.
Sitten ihastuin mieheen, joka tuntui täydelliseltä minulle, mutta hän ei kiinnostunut minusta muuta kuin ystävänä. Aina käy näin..

saman kokenut!

mun tilanteessa vaan toinen mies ihastui minuunkin, mutta ei asiat siitä pidemmälle edenneet.

meidän suhteemme ei ole päättynyt lapsen isän kanssa. mieheni alkoi viimein kuunella minua kun aloin puhumaan miehelleni kipeistä asioistani. ymmärsi etten "nalkuta" huvikseni vaan koska mun oli paha olla.

pikku hiljaa voisin sanoa että luotan taas mieheeni.

kannattaisi ehkä keskustella miehesi kanssa ja harkita vakavasti parisuhdeterapiaa.

parisuhdeterapiassa olen käynyt yksin toistaiseksi. Miehelle olen puhunut ja hän yrittää nyt itseluottamusta parantaa ja kuntoilun aloittanut ym. Yrittää muuttua. Silti tuntuu, että en vaan saa sitä tunnetta enään. Pelko kuitenkin estää eroamasta, koska pelkään yksin jäämistä.
Huomaan, että olen liian vahva mieheni kanssa, siis häntä vahvempi, kun haluaisin olla se heikko.

Yhteistyössä