Epilaattoreista kysyttävää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ks

Vieras
Yritän tässä etsiskellä netistä tietoa eri valmistajien epilaattoreista ja kiinnostaakin käyttökokemukset :)

Olen vannoutunut höylän käyttäjä mutta alkanu tympäisemään kun saa melkein joka päivä olla ajelemassa kainalo ja biksualuetta.

Onko siis epilaattori vastaus ongelmiini?
Pystyykö sillä ajamaan ajamaan myös bikinialueelta hyvin vai onko se pelkkää kidutusta?

Onko noista halvemmista malleista mihinkään vai kannattaako sijoittaa uusimpaan malliin minkä kaupasta saa?

Kiitos kovasti jos joku osaisi auttaa =)

Sanotaanko näin, että bikinirajan epilointi vaatii kyllä aika lailla asennetta ;) Mä käytän tota lähinnä sääriin, ja niihin se on tosi oiva peli. Sijoitin kalliiseen epilaattoriin (Braunin joku, Expressive/Excellence, jotain sellaista), ja kyllä tossa on eroa verrattuna entiseen karvalakkimalliin.

Auts, asennettahan multa löytyy :D Muttei ehkä tuossa asiassa...Piru vie kun just biksualueen haluaisin saada siistiksi pidemmäksi aikaa.

Pitänee miettiä jotain muuta ratkaisua..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Auts, asennettahan multa löytyy :D Muttei ehkä tuossa asiassa...Piru vie kun just biksualueen haluaisin saada siistiksi pidemmäksi aikaa.

Pitänee miettiä jotain muuta ratkaisua..

Jos tota vertaa bikinirajan sokerointiin, niin sattuu ehkä 100 krt enemmän ;)

Sillä tavalla sen suurinpiirtein kestää, että käy eka sokeroinnissa ja sitten epiloi toooosi usein, eli on vain vähän karvoja poistettavana. Mutta sitten jossain vaiheessa se aina unohtuu, ja täyttä pehkoa ei kyllä pysty tolla siistimään. Tai mä en ainakaan pysty, ja mä sentään synnytin ilman kivunlievitystä :D

Juu en kärsi ajella kun sääret epillä. Multa taitaa löytyä Braunin silk epil xelle (onko sitä enää edes myynnissä ) ja olen ollut ihan tyytyväinen tuohon mutten osaa sanoa onko tuolla mitään eroa niihin halvempii versioihin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eli sokerointi ois hyvä?!
Paljon se maksaa ja kuinka usein se pitäis tehdä et pysyy siistinä?

Kauhean tärkeä asia ;)

No mutta onhan se tärkeä asia :D Parikymppiä täällä maksaa, ja pysyy siistinä sen mukaan miten apinasta seuraava sitä on... 4-6 vk mun tapauksessa. Mun mielestä toi ei satu yhtä paljon kuin perinteinen vahaus.

sokereinnista en osaa sanoa, mutta ite oon vetäny biksarajaa vahaliuskoilla kotona. Vaatiihan seki asennetta, mutta huomattavasti vähemmän, ku epilointi... Ja kun muutaman kerran tekee, niin tottuuhan siihenki, kuten aikoinaan kulmien nyppimiseen... Joskus, kun ei mitään muuta ollutkaan, ku aikaa tällätä itseään, nipsin pinseteillä biksurajat. Ei satu juurikaan, mutta aikaa vie eka kerralla ihan järjettömästi.

Hurjia olette :D

Ai se sokerointi on noinkin edullinen?!
Sitä mä harkitsen kyllä vakavasti! Olen joskus yrittänyt käyttää niitä liuskoja mutta paree se on kun toinen sen repäsee, ite en pysty :P

Kiitos kovasti kommenteista tässä tärkeässä asiassa :D

Yhteistyössä