epilaattori

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WTF
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vinkit hyvästä epilaattorista kelpaisi mullekin. :wave:

Ja kertokaa mulle yksi juttu. Se laitehan nyppii karvat. Onko siinä vaaraa että iho jäisi sinne nypintävehkeiden väliin? *pelkää nipistyksiä*

Mulla on epilaattori, mutta ei se kovin hyvæ ole. Vaikka kuinka monta kertaa surruuttaa saman kohdan, niin edelleen on puolet karvoista jæljellæ :kieh: joutuu sheivaamaan kuitenkin... Sit taas jos kæyttææ sitæ trimmeriæ, joka vaan leikkaa, niin kintuissa on sænki jo seuraavana aamuna |O

Näissäkin se menee niin että kalliit on hyviä :/ Tota mun mallia ei enää vissiin myydä, se olis ollu loistava. Tumpula, jos vaan sääristä meinaat ajella niin tuskin jää =) Nipistyksiä tulee muuten kyllä jatkuvasti ja se sattuu |O :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Vinkit hyvästä epilaattorista kelpaisi mullekin. :wave:

Ja kertokaa mulle yksi juttu. Se laitehan nyppii karvat. Onko siinä vaaraa että iho jäisi sinne nypintävehkeiden väliin? *pelkää nipistyksiä*

Ei mulla ainakaan jäänyt silloin kun sitä käytin. Mutta kyllä se nyppiminenkin nipistelee :whistle: Tai no jonkun ajan päästä siihen tottuu... Mua vaan otti päähän kun ei se kuitenkaan kaikkea nyppinyt. Eli osa karvoista lähti viikoiksi, osa ei.

Ei mua nyppimisnipistely pelota mutta jotenkin se ajatus nahan jäämisestä sen laitteen väliin inhottaa. :D

Ärsyttää höylätä, sänki tuntuu selvästi jo illalla jos aamulla höylään.

Braun silk epil on hyvä.. tykkään ainaki ite hirveesti.. monta eriosaa mut tiesti kallis.. ei nahka jää väliin.. joskus vahingossa painankin jalkaa niin ei oo viel ainakaa jääny.. epiloin kainalotki :D

Mulla on aika halpa perus-Philips (vai Braun :ashamed: ), mutta ihan ok se on. Suurimman osan karvoista ottaa kerralla, joistain paikoin pitää veivata kahteen kertaan.

Säärissä ei nahka väliin jää kun on sen verraan kireetä, mutta kainaloista vois jäädäkin tai bikinin rajasta, jos on löysempää nahkaa. ;)
Mutta mä ajelen vaan sääret, joten en osaa sanoa tarkemmin.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja suikku:
Braun silk epil on hyvä.. tykkään ainaki ite hirveesti.. monta eriosaa mut tiesti kallis.. ei nahka jää väliin.. joskus vahingossa painankin jalkaa niin ei oo viel ainakaa jääny.. epiloin kainalotki :D

Kainalot ja myös alapäänkarvat lähtee helposti. Mutta sieltä alempaa edelleenkin sheivaan.

Yhteistyössä