Hae Anna.fi-sivustolta

ERÄITTEN miesten suuri himo päättää naisten vaateista

Viestiketju osiossa 'Ajankohtaista' , käynnistäjänä amanda, 10.08.2019.

1. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    292
    ERÄILLÄ miehillä on suuri himo yrittää päättää naisen vaatteista.

Useat modehuset om miesvaltaisia ja naiste vaatteista päättää mies silloin.

Nuo miehet ei päätä ainoastaan millaisia vaatteita naisille tehdään....
    ....he päättää myös millainen naisen vartalon täytyisi olla. Niin laiha kuin vain mahdollista.

Modellit jotka esittelee ne vaatteet on laihija ruipeloita. Modehuset haluaa modellejen olevan niin laihoja kuin vain voivat.
    Modellit rääkkää itseään nälässä ja voivat huonosti ja ovat fyyssisesti heikkoja vähäisen ruuan takia.

Ja tuosta nuoret naiset ja tyttölapset ottaa mallia ja monet saa anorexin.

Kaiken tuon päälle on miehiä jotka haluaa päättää miten musliminaiset pukeutuu ja joissakin maissa jo on esi. hijab kiellett
    ja nigab kielletty...
    myös muslinaista vartioivat millaiset uimavaatteet musliminaisella on ja nekin kielletty joissakin maissa.
    Mustat vaatteet mitä jotkin musliminaiset pitää yllään haluaa myös ERÄÄT miehet päättää pois heiltä.

Se että ERÄÄT muslimiperheet määrää tyttätiään pitämään hijabia on myös väärin.

Ja siihen päälle siis ERÄÄT länsimaalaiset miehet valittaa koko ajan musliminaisten vaatteista ja haluaisi pakottaa musliminaiset pukeutumaan oman tahtonsa mukaisesti.

Tuo tuo esille että kaikissa kansoissa on miehiä jotka haluaa päättää jopa naisen pujeutumisesta, ainakin musliminaisen pukeutumisesta ja se taas puolestaan heijastaa heidän ennakkoöuuöojaan ja tai rasismiaan.

Naisen täytyy saada olla vapaa.
    Länsoimaalaiset naiset ERÄÄT heistä kuten ERÄÄT miehetkin kulkee kesäisin läskit hyllyen puolialastomina ja se hyväksytää. Hyvä näin.
    Mutta myös musliminaisille täytyy antaa avapaus pukeutua miten he itse haluaa.
    Täytyisi siis antaa kaikille naisille samat arvot ja kohdella heitä tasaveroisesti.
    Ja antaa musliminaisille niin kuin muillewkkin naisille vapauden päättää itse pukeutumisestaan.

Niin kauan kuin on miehiä vaatimuksiensa kanssa mitä tulee ERÄITTEN musliminaisten vaatteisiin, ei ole tasaa-arvoa kaikilla anaisilla.
    ERÄÄT miehet, oli he muslimimiehiä tai länsimaalaisia miehiä, ovat samaa maata, naisten sortajia.
    -

2. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    292
    Tässä ässkettäin ERÄS teki avauksen linja-autokuskista ruotsista joka kielsi vähästi puketunutta naista poistumaan linja-autosta.
    Siitä oli tälläkin palstalla kova kohu ja sanottiin muslimiksi, vaikka yksikään lehti ei kertonut miehen etnisyyttä, ei edes ne ruotsalaiset vihasivustot kertoneet jutusta yhtään mitään ja se jos joku on todistus siitä että mies ei ollut muslimi.
    Nimittäin jos olisi ollut niin nuo eräs vihasuívusto olisi heti julkaissut miehen nimen ja syyttänyt uskonnollisuutta.

Minusta se kauheaa että miehet vaatii meitä naisia pukeutumaan jollakin määrätyllä tavalla ja sitä tekee kaiken maalaiset miehet, suomalaisetkin.
    Mikä hinku ERÄILLÄ miehillä on alistaa naisia? Mitä liikkuuu naisia alistavan miehen aivoissa?

Muistan kun olin nuori nainen täälä Ruotsissa. Pujeuduin silloin naismaisesti pitkään rimpsuiseen hienoon villatakkiin, lilan väriseen ja pitkät housut päällä. Kun nousin linja-autossa ylös ja kävelin ovelle lähtiäkseni bussista pois, kysyi joku keski-ikäinen nainen minulta olenko mies tai nainen :) hämmästyin valtavasti sellaista kysymystä. OK. en ollut meikannut silloin tippaakaan ja hiukseni oli afrokampaus. Mahtoi nainen luulla minua homomieheksi, vaikutti siltä. Siihen aikaan homous katsottiinvielä olevan sairaus.
    Minä en nokkiini ottanut, huvitti vain naisen uteliaisuus
    En suuttunut vaikka koko bussi-matkustajat kuuli sen ja tuijotti minua.
    ERÄÄT haluaa aina moittia muita, jos ei vaatteista tai käytöksestä, niin ulkonäöstä.

Miksi ei voivat tyytyä omaan elämäänsä, miksi he elää toisen ihmisen kautta?
    Miksi kova jankutus toisten elämästä, vaattteista, käytöksestä ja ulkonäöstä?
    Heillä taitaa olla hyvin köyhä elämä kun tarvitsevat sekaantua elämään muitten elämää ;)
    -

Last edited: 10.08.2019
  3. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    292
    Kyllä siinä avauksessa oli musliminaisista suluissa, vaikkei sanonutkaan kuskia muslimiksi.
    Ja monet jotka anonyymisti kommentoi sitä jḱetjua, moitti kuskia muslimina ja se olin minä yksin kun uskalsin sanoa vastaan, sillä mikään lehti tai muukaan media ei kertonut kuskin etnisyyttä tai uskontoa, ei edes vihasivustot ja kun vihasivustot ei kerro, silloin ei kysymyksessä ole muslimi.

Minua anonyymit moittii kun puolustan muslimeja ja moittivat minua teen avauksia Ruotsista.
    Sen sijaan kukaan ei moiti kompiaisen avauksia Ruotsin asioista.
    Tiedän kyllä miksi, mutta minusta se on väärin vaatia minua lopettamaan kirjoittamaan Ruotsin asioista mutta akaikki muut saa kirjoittaa mitä tahansa Ruotsin asioista vaikka eivät edes aina tiedä asiasta muuta kuin sen mikä expressenissä luki :)
    Useimmat anonyymit täällä rakastaa kun esille tuodaan negatiivisiä uutisjuttuja Ruotsista ja ruotsin muslimeista.
    Minä kun yritän puolustaa kotimaatani Ruotsia ja muslimeja, niin minun kirjoituksistani ei pidetä :)
    Päivän selvä asia ;) lapsetkin sen ymmärtää.
    -
    PS
    minä en mustamaalaa ketää keskustelijaa, toivon vain että kaikkia kohdeltaisiin tasa-arvoisesti, sillä hän ja minä kumpikin kirjoitamme Ruotsin asioista.
    Hän useimmiten negatiiviisiä asioita ruotsista ja anonyymit on haltioissaan mukana.
    Kun minä kirjoitan Ruotsista yritän useimmiten välttää tavallisia juoru uutisia ja en pidä siitä että kotimaatani täällä koko ajan moititaan, eipä palstalaiset pidä siitä jos kirjoittaa anegatiivisiä uutisia Suomen maasta ja suomalaisista, yritin aikaisemmin ja mitkä haukut sain päälleni ;)
    Mutta rakastavat kun Ruotsia aja ruotsalaisia haukutaan, useimmat siis täällä.
    Aloin kirjoittamaan Ruotsin asioista, sillä haluan antaa erilaisen sävyn kotimaastani mitä muut tekee.
    Ruotsi on hyvä maa asua ja olla.
    PS
    ERÄS, ERÄÄT, noilla sanoilla tarkoitan kaikkia jotka moittii Ruotsia ja ruotsalaisia ja muslimeja ja tarkoitan myös joitakin muslimeja, siis ERÄITÄ muslimeja myös jotka naisia esim. sortaa ai tekevät muuta pahaa.
    -

Last edited: 10.08.2019
  4. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    292
    Sen huomaa että miesten valta naisten vaatteisiin ja määräily miten naiset pukeutuu, on kuin ohimenevä ukkospilvi :) sama jatkuu kuitenkin.

Itse on ole paljoakaan saanut moitteita vaatteistani. Pukeudun normaalisti länsimaalaisittai, mutta joissakin juhlissa saatan pukeutua intialaisittain huvikseni ja rakastan naamiaisia, naamiaisissa tulee oltua aika usein edelleenkin, ikä ei ole esteenä. :)
    Ne harvat kerrat kun päälläni on intialaiset vaatteet, niin koskaan ei kukaan ole kadulla moittinut niitä.
    Kerran halusin tuntea vihamielisiä katseita itseeni, siis miltä se tuntuu. Lainasi niqabin naapurilta. Tunsin olevani piilossa, katselin muita, mutta muut ei nähneet muuta kuin silmäni. Niqabin alla voi irvistellä ja virnuilla muille ihmisille ilman että he huomaa sitä.
    Täytyy sanoa että paljoakaan en saanut vihaisia katseita, ne oli etupäässä uteliaat katseet, jotta en saanut tuntea tunnetta jonka saa vihaisista ihmisistä.
    Johtunee kai kun Ruotsi on sen verran tottunut kaikkiin kulttuureihin, niin kohdalleni ei osunut niitä harvoja äärioikeistolaisia tai muita musliminaisia vihaavia.
    On kuitenkin ihanaa että nainen sa pukeutua niin kuin itse haluaa, minä ainakaan en välitä mitä muut sanoisi vaatteistani.
    Mutta kaikkien olisi ymmärrettävä että kaikki ei ole kovanahkaisia kuten minä.
    Monet pelästyy, pahoittavat mielensä ja alkavat voida huonosti. Naiset jotka joutuu jatkuvasti kokemaan toisten vihaa, varmasti helposti alkavat olemaan epäluuloisia ja silloin on helppo syyllistää kollektiivisesti.
    Mutta kollektiivinen syyttely on erittäin paha asia sillä siinä samassa syyttää myös täysin syyttömiä.

Parasta on siis antaa ihmisten pukeutua niin kuin pukeutuvat ja ainoastaan pitää huolta omista vaatteistaan.

PS:
    Ad hominem-argument, ne lentelee, :) täällä, mutta kukapa noista jaksaa välittää.
    -

5. vierailija Vierailija

6. vierailija Vierailija

Edelleenkään siellä ei ole viittausta kuskin olevan muslimi. On vain (ironinen) huomautus, että kohtako kelpaa vain musliminaisten vaatetus naisille jotka hauavat kulkea yleisissä kulkuneuvoissa. Viittaa siis pukeutumiseen, Ei kuskin uskonntoon.
    Etkö todellakaan ymmärrä?
    Ja yritä käyttää asiallisempaa kieltä kanssakirjoittajista.

7. kaksikaksikolme Vierailija

8. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    292
    Jännä juttu. Minua jahtaat koko ajan ja et älyä ottaa kantaa ketjuni aiheeseen :)
    Taisi olla vaikea pala tämä avaukseni ja osui miesten, poikien kantapäähän tehden kipeää.
    Mutta aiheeni teema ei häviä pois sillä että se sivuutetaan ja hyökätään minun kimppuuni.

Miehet edelleenkin päättää muotiasioista aika paljon ja lähes kaikki muotitalot haluaa laihoja modelleja.
    ;Melkein kaikissa vaatakauppojen ikkunoissa on laihoja mallinukkeja ja päällä vaatteet. Ne vaatteet ei normaalille naiselle edes menisi päälle.
    Kuka on keksinyt että naisen tulisi olla laiha ruipelo? Miehet tietenkin.

Valitettavasti monet naiset ei edes reagioitse tuohon, ovat vain tuskissaan kun eivät ole laihija.
    Muoti ei ole hyväksi naisille, muoti vaatii sairasta laihuutta,
    Katsokaa modelleja joskus jotka esittelevät vaatteita, naiset sairalloisen laihija.
    Mutta kun katselee miesten näyttöä mieten vaatteista, niin miesmodellit on normaali kokoisia, miehiltä ei vaadita älytöntä laihuutta ollessaan modelli.

Ja tähän päälle se että monet länsimaalaiset miehet haluaa päättää ja vaativat musliminaisia pukeutumaan oman makunsa mukaisesti.
    Älytöntä, täysin älytöntä, miehet yrittää alistaa musliminaisia.
    Yleensä länsimaalaiset miehet monet sanoo että muslimimiehet alistaa naisia, mutta mitä tekee tässä yhteydessä länsimaalaiset miehet muuta kuin itsekkin yrittävät alistaa musliminaisia.
    Eivät siis ole yhtään sen parempia. Valitettavasti.
    -
    Yksikään mies ole ole uskalatanut ottaa kantaa avaukseeni.
    Taitaa olla arka asia???
    -

9. vierailija Vierailija

Eikös nuo muotihuonemiehet ole homoja. Naisten parhaimpia kavereita.

Lasted edited by : 14.08.2019 klo 11.50
  10. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    292
    Mies kuin mies, homomies on myös edelleenkin mies.
    Muotiluojia on miehiä myös jotka ei ole homoja.
    Ja aina kaikki modellit laihoja ruipeloita.
    laihuus teettää huolia ERÄILLE naisille, tytäillr, jopa pikkutytöiööe. Saavat syömishäiriöitä kun kuvittelevat ja uskovat että naisen tulee olla kaiha ruipelo.

Entäs sitten esim. suomalaiset miehet ja miehenalut jotka yrittää kovaäänisesti saada musliminaisia pukeutumaan heidän makunsa mukaisesti???
    Mistä sellainen kumpuaa?
    Ihmisvihasta, muslimivihasta, sieltä se tulee.
    -

11. vierailija Vierailija

Niinkö tähän avaukseen olisi pitänyt kirjoittaa: sanoa miehiä vastaan :rolleyes:. Ensin laitat pätemättömän viestin ja sitten kerrot miten siihen on vastattava . Et tiedä keskustelusta mitään- tyvärr. Etkä aloituksestasi päätellen sitäkään, mitkä asiat ovat verrannollisia.

12. vierailija Vierailija

Avauksessa on asiaa. Se on eri asia miten sen ottaa. Miehet puolustaa toinen toisiaan tällaisissa asioissa. Aloittajaa moititaan sillä hän on muslimi ja nainen, nainen joka uskaltaa ottaa esille arkojakin asioita.

13. vierailija Vierailija

Amanda harjottaa täysveristä whataboutismia. Se ei ole keskustelua.

14. vierailija Vierailija

Solvauskirjoitus sinulta. Sokeakin näkee kuka solvaa tässä ketjussa ja ketä.

15. vierailija Vierailija

höpöhöpö. Aloittajaa moititaan siksi, että hän potee ilmiselvää miesvihaa (muiden vihojensa lisäksi). Aloittajaa moititaan myös siksi, että hän itse tällä palstalla haukkuu ja solvaa milloin mitäkin tahoa, eikä tavoilleen näytä tulevan muutosta. Siksi hänelle annetaan samaa takaisin.

16. vierailija Vierailija

Ei kai? Jospa ymmärsit väärin? Aloitus oli aika selvästi yritys kääntää länsimainen pukeutuminen verrannolliseksi länsimaisten väitteisiin että musliminaisen vaateus on muslimimiesten halua alistaa naista. Eli tarkoittaen oikeasti, että musliminaiset eivät ole pukeutumisessaan alistettuja.
    Korjatkoon amanda jos olen väärässä. (lupaan olla suuttumatta, olla menemättä henkilökohtaisuuksiin tai nimitellä jos on eri mieltä kanssani ;))

17. vierailija Vierailija

Jokainen haukkuja joka antaa "samaa takaisin" tekee sitä siksi, että on solvaaja ja haukkuja.
    SE ei ole amandan syy. Amandan syy on vain se, että HÄN haukkuu ja solvaa. Ei muiden solvaajien teot.

18. vierailija Vierailija

minua ei haittaa yhtään antaa nettitrollille takaisin omia tekojaan, olipa tuo trolli amanda tai joku muu. ja sitä teen niin kauan kunnes trollailu loppuu

19. amanda Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    292
    Jonkin verran olet oikessa siitä mitä tarkoitin.
    Tarkoitin verrata länsimaisten mieten naisten vaateusta musliminaisten, siis eräitten musliminaisten vaatteisiin.
    Länsimaiset miehet ajattelee että mitä laihempi tyttö, sen kauniimpi ja kaikkien mopdellien täytyy olla sairaalloisen laihoja ja muoret tytöt ottaa oppia ja alkavat bantata ja monet sairastuu anoreksiaan.
    Uskovaiset musliminaiset kulkee niissä mustissa vaatteissa, useimmiten, mutta ei kaikki. Miehet ei heitä määrää, he haluaa itse pukeutua niin kun ajattelevat että niin sanotaan Koraanissa (sekin on tulkinnan varassa, sillä naisten vaatetusta Koraanin mukaan voi myös tulkita eri tavalla).
    Sen sijaa muslimimiehet jotka kulttuurinsa mukaan on herroja talossa, komentaa naisiaan ja tyttäriään pukeutumaan tahtonsa mukaisesti ja myös käyttäytymään ja tekemään niin kuin hän haluaa ja jos ei tottele, kurittaa hän vaimoaan ja tyttätiään. Se on nuo muslimimiehet jotka alistaa naisia ja määrää vaatetuksenki.
    Määrääminen naisen vaatteista tapahtuu tietenkin eri tavalla kummassakin, mutta siltikin, naista määräillään ja tai tehdään niin että naisella ei ole paljoa muuta vaihtoehtoa kuin laihduttaa itseään ja tai kuten eräillä musliminaisilla yrittää olla tottelevainen jotta mies anna turpiin.
    Muslimiryhmä missä miehet määrää ja hakkaa naisiaan ja tyttäriään, ei onneksi ole valtava suuri jos siis vertaa maailman kaikkiin muslimeihin.
    Ja eihän kaikki länsimaalaiset naiset laihduta ja ala potea anorexiaa.
    Mutta osa naisiata kärsii kummassakin ryhmässä ja se on miesten vika, niiden miesten vika jotka esittää naisille laihoja modelleja ja vaatteita tehtynä laihoille naisille ja muslimimiehet jotka määräilee naistensa pukeutumisesta ja muustakin.
    Tarkoitan siis että niissä on samanlaisuutta jos on eroakin, mutta minä paneuduin samankalataisuuteen, sillä puolustan kaikkia naisia, en ainoastaan vain musliminaisia :)
    -
    Lisäys sen verran että esim. länsimaissa suurin osa musliminaisista saa itse päättää miten pukeutua. Mutta yleisesti sanottuna esille tulee vain se negatiivinen puoli missä eräät muslimimiehet määräilee naisiaan ja tyttäriään.
    Muslimimaissakin naisilla on eri pukeutumistyylit julkisesti, mutta omissa olopissaan ja perheensä seurassa monet pukeutuu melkein täysin länsimaalaisesti.
    Esim. Saudi arabiassa monella naisella on länsimaalaiset muotivaatteet abayan alla, hieno kampaus ja koruja.
    -
    -

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus