Eräs ihminen saa minut raivon partaalle keskustelutyylillään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivona

Vieras
Jos sanoo hänelle jonkun asian niin, että sen voi käsittää toisellakin tavalla niin käsittää aina tahallaan väärin. Esim kellojen siirto, jos sanoo sen noin, hän alkaa vängätä että "siirrätkö niitä paikasta toiseen vai" sekä jokaisessa vastaavassa lipsahduksessa alkaa tuo sama.

Kerran pari se ehkä naurattaisi mutta tuo on ihan jatkuvaa ja on alkanut jo todella vituttamaan. Miten toimisitte tuollaisen ihmisen kanssa? Olen siis sanonut, että ei jaksa aina noita väännöksiä ja haista paska mutta ei vaan lopu se jauhaminen.

Ehkä alkaisin kokeilla sellaista taktiikkaa, että sanoisin siirtäneeni koko huushollin kellot vessaan ja nyt siellä kivasti tikittää kun käy jöötillä, mut mitenköhän tää puhelimen kello nyt kun sitä ei voi siirtää minnekään vaan se kulkee mukana, olisiko sulla joku ehdotus tähän?

Kokeilisin kauan toinen jaksaa samanlaista länkytytstä mitä itse harrastaa... ;)

Ymmärrän mitä tarkoitat. Jotkut tekee tota, joidenkin kohdalla olen käsittänyt, että he koittavat tahallaan ärsyttää. Mua kans vituttaa noi puujalkavitsit kesken keskustelun. Monesti niihin on piilotettu pientä vittuilua joka laitetaan huumorin piikkiin.
Tuollaisen ihmisen seurassa niitä ei vaan kannata noteerata ja jatkaa keskustelua kuin ei olisi kuullutkaan mitä toinen sanoi.

Yhteistyössä