Eräs lastenvaatteiden nettikauppa ja tavaran katoaminen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Tilasin yhdestä nettikaupasta vaatteita 2 kpl lapsilleni ja posti ei ole tuonut niitä perille.
Olen ollut lukemattomia kertoja yhteydessä myyjään ja hän tehnyt eilen katoamisilmoituksen.
On luvannut maksaa rahat takaisin minulle. vielä tätä ei kuitenkaan ole tapahtunut.
Ongelma ei ole kuitenkaan tässä vaan hänen soitossaan, josta jäi selkeä maku,että hän epäilee minun valehtelevan vaatteiden tulon suhteen.
Puhetta tuli niin,että hyvä kun väliin sain jotain sanottua. Hän on lähettänyt paketin, hänellä on niin paljon rahaa maailmalla "kadonneissa" paketeissa, kun on epärehellisiä ihmisiä ym. Viesti oli erittäin selkeä. Mitä hän epäilee.
Onko kaikilla nettikauppiailla sama näkemys. Jos tavara katoaa, ostaja valehtelee? Lähes kaikista suomen lastenvaatteiden nettikaupoista kymmeniä kertoja tilanneena tämä on ensimmäinen kerta, kun paketti katoaa.(maksikirje)
Tällä tavoin myyjä kyllä loistavasti menetti jälleen asiakkaan. En todellakaan tilaa ihmiseltä, joka kiertoteitä ilmaisee epäilevänsä rehellisyyttäni.
Onneksi näitä nettikauppoja riittää.
Kokemuksia ja mielipiteitä kaipaan. Itse pahoitin mieleni ja jopa jälkikäteen suututti niin,että melkein soitin myyjälle, etten ole p....le mikään valehtelija.

Ompa kurja selvitellä tuollaisia. Myyjää on varmasti harmittanut kun menee omaan piikkiin koko homma ja purkanut sen sitten sinuun vaikka tietenkään niin ei saa tehdä. höh, soittaisin varmaan vielä myyjälle tai laittaisin sähköpostia että saisi puhdistettua ilmaa

Tuolta viittaamastasi kaupasta en ole tilannut aikoihin. Siellä ei toimi mikään. Kaikki on ala-arvoista. Olihan siitä pitkät ketjutkin joku päivä sitten.
Tää menee enemmän semmoisen kiukuttelun puolelle. Tinttaiita oli tämä. Mitäs minä sitä salaamaankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Ompa kurja selvitellä tuollaisia. Myyjää on varmasti harmittanut kun menee omaan piikkiin koko homma ja purkanut sen sitten sinuun vaikka tietenkään niin ei saa tehdä. höh, soittaisin varmaan vielä myyjälle tai laittaisin sähköpostia että saisi puhdistettua ilmaa

Laitan sähköpostia sitten, kun myyjä on rahani palauttanut. Eniten minua kirpaisi se,että palautanhan hänen rahansa,sitten kun paketti tulee??
Tuskin se parin viikon jälkeen enää tulee ja selviökö hänen mielestään,että vielä tulee? Paha mieli tuli ja kiukku myyjää kohtaan.
Tottakai palautan rahat, JOS paketti ilmestyy !!! Itsestään selvää.
Puhetta tuli kuin papupadasta, kun hän selvitti ja minä koitin väliin sanoa,että minulla ei ennen paketit ole kadonneet ja lähes joka viikko jostakin jotakin tilaan. ÄRSYTTÄÄ kovasti, se täytyy myöntää.

Tilasin ja maksoin eräästä liikkeestä imetysrintsikat. Paketti ei koskaan tullu perille (lähti kirjeenä). Ei koskaan ole aiemmin kadonneet muista paikoista. Kun soitin ko myyjälle, hän sanoi, että posti näköjään taas kadotti, että hänelle on sitä paljon tapahtunut. Lähdetti uudelleen ja tuli sit perille.

Mulla heräsi epäilys, että kyseisen paikkakunnan postissa ois joku pöllijä.

Kuinka postin työntekijöitä tarkkaillaan? Mitä jos postissa on pöllijöitä? Kun näkevät että selvästi on vaatetta sisällä, uutta ja priimaa lastenliikkeestä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tilasin ja maksoin eräästä liikkeestä imetysrintsikat. Paketti ei koskaan tullu perille (lähti kirjeenä). Ei koskaan ole aiemmin kadonneet muista paikoista. Kun soitin ko myyjälle, hän sanoi, että posti näköjään taas kadotti, että hänelle on sitä paljon tapahtunut. Lähdetti uudelleen ja tuli sit perille.

Mulla heräsi epäilys, että kyseisen paikkakunnan postissa ois joku pöllijä.

Selväähän on,että jossakin joku mättää, kun tavarat katoaa. Ikävää, että sinullekin noin on käynyt.
Minulle myyjä taas ihmettelee, kun näin käy ja en nyt viitsi itseäni toistaa, kun tuossa avauksessa kirjoitin jo, mutta mielestäni puhuu täysin siihen malliin,että rivien välistä on luettavissa,että kyseenalaistaa minun rehellisyyteni! Minusta nettikauppojen myyjien kannattaisi hivenen miettiä asiakkaitaankin ja minkä kuvan antaa. Suurin osa meistä ihmisistä ja lastenvaatteita tilaavista äideistä on varmasti rehellista kansaa ja kun myyjä sitä epäilee, niin kyllä se on good bye minun puoleltani!

Yhteistyössä