Eräs nainen ei uskaltanut rakastella mun kansa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DICK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DICK

Jäsen
03.09.2006
464
0
16
ei vit.. kerta se on ensmäineki. tapahtuma sattu launtaina. oltii jo täydes vauhis ja kon tää otti mun tiedäte minkä esiin ni oli kauhistunee näkönen ja sanoe ttei hän uskalla antaa mul.
ei stana. se siit site aattelin et ois voinu tul jotain tosta. uskalsi se käsitek muuto sit mua ja sillee. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja DICK:
Alkuperäinen kirjoittaja susanna:
Mä kyl olen kerran uskaltanut pienipeniksisen miehen kanssa olla silleen mutta naiset on tietty erilaisia.

Tsemppii!

tää sano et liika iso.

En usko. Laita kuvaa palstalle. Kaikki miehet väittää et niillä on iso, kun se on oikeesti katkarapu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä kyl olen kerran uskaltanut pienipeniksisen miehen kanssa olla silleen mutta naiset on tietty erilaisia.

Tsemppii!

tää sano et liika iso.

En usko. Laita kuvaa palstalle. Kaikki miehet väittää et niillä on iso, kun se on oikeesti katkarapu.

en mä kuvaa laita mut on se iso oikeesti. ex sanoo et isoin oli hänel. muutki kehunu. mut täs en aikonu kehuu sitä asiaa vaa todet et voiko joku pelät jos on hyvän kokone? ei o tullut ennen vastan .

Tsemppii!

tää sano et liika iso.

en mä kuvaa laita mut on se iso oikeesti. ex sanoo et isoin oli hänel. muutki kehunu. mut täs en aikonu kehuu sitä asiaa vaa todet et voiko joku pelät jos on hyvän kokone? ei o tullut ennen vastan .

Ainahan sitä sanoa voi... :whistle: :whistle: :whistle: (ja miehet uskoo)

Mikä hiton murre se tuommonen on? Ja mitä tarkotat tuolla, että exälläsi oli isoin, mikä?

Toi on sitä nykyajan tekstarikieltä (mitä pääasiassa vissiin pissikset käyttää ).

Joka toisesta sanasta jätetään pari vikaa kirjainta pois, se on niin ihq!! :xmas: :D

Yhteistyössä