erektio aamujunassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuvuorolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aamuvuorolainen

Vieras
Tämä nyt ei ole ihan rippituoli...sain erektion aamujunassa ja vastapäätä istunut nainen taisi jopa huomata sen. Levitti sääriään ja antoi ymmärtää, että sopisi. Mutta en kuitenkaan kuunnellut vaistojani ja nyt jo kaduttaa. Toivottavsti luet tämän:-))

Minulle sattui samanlainen tapaus ruuhkabussissa, että alkoi seistä, kuin aisa ja viereisellä penkillä istui kaksi 17-18v tyttöä. Käänsin heille selän ja vaivihkaa avasin housun vetoketjun ja otin kullin ulos niin, ettei kukaan muu sitä huomannut. Sitten käännyin tyttöihin päin sellaiseen asentoon, ettei kukaan muu busissa nähnyt pystyssä seisovaa kaluani. Syrjäsilmällä seurasin tyttöjen ilmeitä, jotka, kun he vilkaisivat ensin toisiaan ja sitten hämillään naurahtivat ja yrittivät katsella ikkunasta ulos niin, että eivät mukamas olisi huomanneet kaluani ollenkaan, mutta kuitenkin aina syrjäsilmällä vilkaisivat, että se edelleenkin oli heidän silmien edessä. Kun saavuin omalle pysäkille sujautin kullin housuun ja toivotin tytöille hyvää päivän jatkoa, jotka naurahtaen hämillään sanoivatr, että sitä samaa.

Oletko nyt ihan tosissasi että tulet tänne kertomaan että kyrpäsi seisoo ja junassa.....voi helvetti kun oot tyhmä nämä asiat on täysin luonnollisia....että sulla seisoo olisit tyrkänny munasi liukuoven väliin jossa on jo rasvat valmiina mällisi olisi lentäneet junan toiseen päähän ....mäntti

Noinhan siinä saattaa käydä, jos ei ole psykloogista silmää ja osaa valita kohdettaan oikein. Olen oppinut näkemään jo päälle päin, kenelle ja missä tilanteessa kannattaa näyttää. Harjoittelu tekee tässäkin asiassa mestarin.

Itse vedän monesti käteen junassa ja myös bussissa.Kerran seisoin piruuttani keskellä junan vaunun käytävää ja runkkasin.Kukaan ei nähnyt paitsi eri asemilla ne joille näytin ikkunan läpi.Hyvin lensi.Kerran taas katselin junan penkissä istuen edessä istuneita,noin 15-18v tyttöjä ja annoin sperman lentää toisen penkin selkänojaan.Eivät huomanneet mitään.