erektio pettää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liiillliiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liiillliiii

Vieras
Jos olen vuoteessa ns.lahnana eli passiivinen ja asenteella "ihan sama", miehen erektio pysyy kovana ja laukeaa ilman ongelmia, mutta jos nautin ja olen aktiivisesti touhussa mukana, niin erektio pettää ja tulee kuulemma suorituspaineita...

on kuulemma helpompaa panna, jos naisen nautinnolla ei ole mitään väliä???

Jaa.aa...näin mieheni minulle selittää erektion pettämistä. Luulisi että kävisi toisin päin..mitä kiihkeämpi nainen, sitä kovempi muna..mutta ei?

Onko yleistäkin tämä tällainen??

Ikävä ongelma, eikä varmaankaan siitä yleisimmästä päästä. Meneehän tuossa jo naisella tekemisen ja kokemisen ilo, ja parilta yhdessä harrastamisen hehku.

Miten mahtaa olla miehen itsetunnon ja miehekkyyden kokemisen laita? Itselleni tulee mielikuva siitä, että hän saattaa kokea aktiivisen naisen jotenkin uhkaavan hänen asemaansa, nousevan jotenkin hänen "yläpuolelleen" tai muuttuvan vaativaksi.

Kun hän saa touhuta "rauhassa" naisen "häiritsemättä", kaikki sujuu hyvin. Innokas nainen saattaa jopa pelottaa seksuaalisesti arkaa miestä, kun taas lahnana makaava käy pumpattavasta seksinukesta. "Nuken" kanssa mies voi tuntea olevansa turvassa ja tilanteen herrana.

Voisi olla hyödyllistä miehelle käydä juttelemassa omasta mieskuvastaan ja itsetunnostaan ammattikuuntelijan luona, sillä näin menetätte kumpikin jotakin keskeistä ja olennaista yhteisestä seksielämästänne.

Minun mies ei pidä yhtään aktiivisuudesta ja hän lähestyy aina samalla tavalla kuten edellisen naisen kanssa kun se hänellä toimi. Miksi vaihtaa nappulaa jos sen on kerran oikeaksi havainnut?
Ei se mitään kun sen tietää ja hän kuitenkin toiveistaan puhuu. Hyvin tässä pärjätään. Käytän mielikuvia kun en mitään muuta saa käyttää. Omia elokuvia suosittelen teillekin, eipäs ukko tiedä mitä mielessä liikkuu.

Yhteistyössä