erektiohäiriö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Heips,

Ehkä tuosta otsikosta voisi luulla, että kirjoitan väärälle palstalle, mutta ihan tarkoituksella tänne.

Ongelmamme on se, että miehelläni on erektiohäiriö ja kummasti haittaa tässä lapsenteossa ;-). Hänellä vika on enemmän psyykkinen kuin fyysinen ja paineen alla ei ainakaan seksi onnistu sitten mitenkään. Kuitenkin niitä lapsia pitäisi yrittää tiettyyn aikaan kuukaudesta, jos jotain tulosta haluaisi. Miehellä on lääkitys tähän häiriöön, mutta mutta.. jos paineet on liian kovat, ei seksistä tule mitään.

Onko kellään muulla samanlaisia ongelmia?

Yritän kovasti olla kannustava ja ymmärtävä, mutta eihän sille mitään voi, että itku meinaa oikeesti päästä ja kyllähän toinen sen huomaa.

Olemme puhuneet asiasta avoimesti ja asia ei suhdettamme muuten häiritse. Syitä tähän ongelmaan on monia ja ne on puitu jo aikapäiviä sitten, joten älkää please nyt sanoko että vaihda miestä, koska sitä en nyt kuitenkaan aio enkä halua tehdä. Olisko jotain muita vinkkejä tai edes vertaistukea :-)))

Poikaystävälläni on ihan sama juttu, ei ole vielä onnistunut kertaakaan... Itse olen miettinyt, että onhan niitä keinoja jos lapsia haluaisi koettaa, ehkä mies pystyy yksinollessaan saamaan siemensyöksyn vaikka mukiin? Eiköhän tarkoitus pyhittäisi keinot tässä tapauksessa? ;)

Hyvä että voitte asiasta jutella! Ymmärränkö oikein, että lääkityksen avulla ja muutenkin yhdyntäkin onnistuu? Voisitko siinä tapauksessa olla sanomatta ja ilmaisematta, milloin ovis on. Meillä ei ole erektio-ongelmaa, mutta kummasti, jos sanoin että nyt ois otollinen aika, niin paineet nousi ja joku muu ei : ). Mittailin sitten ite oviksen ajankohtia, mutta en vahingossakaan paljastanut milloin se oli, vaan olin niinkuin ois kyse mistä tahansa rakastelusta. Näin kaikki oli luonnollisempaa.

Mutta jos yhdyntä ja/tai siemensyöksy on mahdotonta, mee gynekologille ja teillehän voitais tehdä inseminaatio jo tämän ongelman vuoksi? Yksityiselle ainakin pääset....

Hei
Ymmärrän täysin tunteesi, meillä tilanne pikkasen erillainen mutta samasta ongelmasta on kyse, mies ei saa annettua näytettä purkkiin kun sekin on paineen alla lähes mahdotonta olen aivan lukossa, miten tämä asia hoidettaisiin ,ehdotin että minun on tultava avuksi jos ei onnistu ,sitä mies ihmetteli miksei saa hoitaa hommaa luonnollisesti siihen asti kun siemensyöksy tulee, mutta kait sen näytteen täytyy olla täysin puhdas ettei siinä ole mitään ylimääräistä mukana.
Meilläkin oli alkuun miehellä myös paineita liikaa jos erehdyin sanomaan että nyt ois pakko peuhata kun on ovulaatio ,mutta opin tietämään ettei miehelle kannata kertoa näin on sen suhteen ollut helpompaa joten suosittelen että älä kerro miehellesi milloin on ovulaatio niin ei tule suorituspaineita.

Yhteistyössä