Erektion parantaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikketin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikketin

Vieras
Hei ystäväiseni!

Nyt tulen siis murehtimaan olen 18v nuori kolli jolla on hemasevan vetävä tyttöystävä joka haluaa seksiä yli viisi kertaa jos vain olisi mahdollista. Näämme yleensä vain viikonloppuisin kunnolla (koulut ja muut vievät ajan)
Mutta nyt huomaan itsess'ni esim jos perjantaina panen useita kertoja vaikka 4 kertaa ei enää lauantaina pysty panemaan kuin pari kertaa. Yksinkertaisesti patterit vain ovat loppu. EI siitä etten olisi kiihottunut tai muuta. Vaan ei vaan jaksa nousta.
Hän haluaisi seksiä todella usein ja todella paljon, häntä tyydytänkin myös muilla tavoin. Mutta mietin olisko jotainj simpopeliä juttua? Jota harjottelemalla oman erektion saisi kovemmaksi ja useammin nousevaksi? Vaikka päivittäinen masturbointi? Auttaako vai haittaako?

Jos esim ennen viikonloppua olen monta päivää itse tulematta olen täydessä latingissa ja pystyn tulemaan monta kertaa mutta jo seuraavana päivänä en enää vain tule yhtä kovaksi.

syitä?

Poltan silloin tällöin tupakkaa? Haittaako erektioon?
Pitäkö välttää tissuttelua olutta kahta ennen seksiä saattavatko nämä heikentää?

Itse liikun paljon päivittäin
syön terveellisesti
Ja muutenkin aika perustervettä arkea elän :)

Mutta olisiko jotain harjoitetta? hedelmää :D? Tai vastaavaa joilla parantaa erektiota?
Penisrengas on jo ja se toimii kovasta vielä okvemmaksi, turha sitä on melkein kovan päälle laittaa ei auta siinä tilanteessa. Venyttelenkö kalua? Miten ja kuinka usein?
Vai alanko vaan välttämään esim masturbointia muutamaa päivää ennen seksiä?
Tämä ei ole varsinainen ongelma mutta panisin mieluusti itsekkin enemmän mutta "latautumiseen" menee oma aikansa.

Vibkkejä? Kokemuksia? Neuvoja?

Hei ystäväiseni!

Nyt tulen siis murehtimaan olen 18v nuori kolli jolla on hemasevan vetävä tyttöystävä joka haluaa seksiä yli viisi kertaa jos vain olisi mahdollista. Näämme yleensä vain viikonloppuisin kunnolla (koulut ja muut vievät ajan)
Mutta nyt huomaan itsess'ni esim jos perjantaina panen useita kertoja vaikka 4 kertaa ei enää lauantaina pysty panemaan kuin pari kertaa. Yksinkertaisesti patterit vain ovat loppu. EI siitä etten olisi kiihottunut tai muuta. Vaan ei vaan jaksa nousta.
Hän haluaisi seksiä todella usein ja todella paljon, häntä tyydytänkin myös muilla tavoin. Mutta mietin olisko jotainj simpopeliä juttua? Jota harjottelemalla oman erektion saisi kovemmaksi ja useammin nousevaksi? Vaikka päivittäinen masturbointi? Auttaako vai haittaako?

Jos esim ennen viikonloppua olen monta päivää itse tulematta olen täydessä latingissa ja pystyn tulemaan monta kertaa mutta jo seuraavana päivänä en enää vain tule yhtä kovaksi.

syitä?

Poltan silloin tällöin tupakkaa? Haittaako erektioon?
Pitäkö välttää tissuttelua olutta kahta ennen seksiä saattavatko nämä heikentää?

Itse liikun paljon päivittäin
syön terveellisesti
Ja muutenkin aika perustervettä arkea elän :)

Mutta olisiko jotain harjoitetta? hedelmää :D? Tai vastaavaa joilla parantaa erektiota?
Penisrengas on jo ja se toimii kovasta vielä okvemmaksi, turha sitä on melkein kovan päälle laittaa ei auta siinä tilanteessa. Venyttelenkö kalua? Miten ja kuinka usein?
Vai alanko vaan välttämään esim masturbointia muutamaa päivää ennen seksiä?
Tämä ei ole varsinainen ongelma mutta panisin mieluusti itsekkin enemmän mutta "latautumiseen" menee oma aikansa.

Vibkkejä? Kokemuksia? Neuvoja?

Konstit on monet. Tässä muutama:
Syö runsaasti katkarapuja, valkosipulia, kananmunia, läskiä ja ennenkaikkea pidä yllä kyrpäsi peruskuntoa runkkaamalla päivittäin vähintään kolme kertaa. Huomaa kuitenkin lopettaa ennen siemensyöksyä!

Viimeksi muokattu:
Kiittos jänkä :) Sinulta tulee aina niin hyvää materiaalia palstoille :) Mutta siis runkkailen ja lopetan ennen siemensyöksyä :)? Sehäån harjoittaa samalla kestävyytttä ;)
Mutta yrittäisinkö nyt tässä runkatessani runkata mahollisimman pitkään kunnes lopetan ennen siemensyöksyä? Yrittäisinkö kestää mah pitkään? Auttaisiko se vielä enemmän? Jos pystyn runkkaamaan 3 minuuttia tai 10 minuuttia ennen lopettamista. Kumpaa suosittelet? Vai eikö ole väliä?

Olen sitä mieltä että libidossasi tai erektiosi kestävyydessä/syntymisessä ei ole mitään vikaa.
Ehdottaisin, että siirryt(te) seksissä seuraavalla levelille.
Miksi ruiskia monta kertaa päivässä?
Siirtykää "seksin harrastamisesta" kunnolliseen Rakasteluun. Eli varaatte useamman tunnin siihen hommaan, ja varsinkaan sinä, et laukea tuona aikana kuin kerran tai kahdesti.
Jos naisesi on monesti laukeavaa tyyppiä, niin anna hänelle orgasmeja niin paljon kuin tarve on. Mutta hänkin voisi kokeilla pientä pidättelyä ja hidastamista.

Kiittos jänkä :) Sinulta tulee aina niin hyvää materiaalia palstoille :) Mutta siis runkkailen ja lopetan ennen siemensyöksyä :)? Sehäån harjoittaa samalla kestävyytttä ;)
Mutta yrittäisinkö nyt tässä runkatessani runkata mahollisimman pitkään kunnes lopetan ennen siemensyöksyä? Yrittäisinkö kestää mah pitkään? Auttaisiko se vielä enemmän? Jos pystyn runkkaamaan 3 minuuttia tai 10 minuuttia ennen lopettamista. Kumpaa suosittelet? Vai eikö ole väliä?

Mitä pitempään pystyt runkkaamaan ja samalla vältät siemesyöksyn sitä kestävämmaksi tulet ja aikanaan opit ns. sisääpäin suuntautuvan siemensyöksyn. Silloin olet saavuttanut korkeamman asteen rakastelun jalossa taidossa. Saavutettuasi tuon tason pystyt rakastelemaan kuinka pitkään haluat ja kykenet saamaan useita orgasmeja saman rakastelun aikana.

Viimeksi muokattu:
Okei :)
Mutta ps löysin itselleni kunno ohjeet :)
Alan nyt harjottamaan kaveria mahdollisimman kovaksi runkatessani ja opetan ennen laukeamista, rentoutan kullin ja pistän uudestaan mah kovaksi. Tämä mahdollistaa onnistuneen verenkierron kulliin hyvin :)

Ja okei tuohonh rakasteluun :) Itsekkin tykkäisin rakastella pitkään :) Mutta hän tykää alistamis leikeistä ja aika HC menosta muutenkin ;) Kyllä nyt hommaan kovan kestävyyden ja nussin häntä niin paljon kun haluaa ;)

Okei :)
Mutta ps löysin itselleni kunno ohjeet :)
Alan nyt harjottamaan kaveria mahdollisimman kovaksi runkatessani ja opetan ennen laukeamista, rentoutan kullin ja pistän uudestaan mah kovaksi. Tämä mahdollistaa onnistuneen verenkierron kulliin hyvin :)

Ja okei tuohonh rakasteluun :) Itsekkin tykkäisin rakastella pitkään :) Mutta hän tykää alistamis leikeistä ja aika HC menosta muutenkin ;) Kyllä nyt hommaan kovan kestävyyden ja nussin häntä niin paljon kun haluaa ;)

Suo anteeksi, mutta olet varsinainen hölmö. Kuvitteletko tosiaan olevasi naimakone vai kaninako itseäsi pidät? Suosittelen, että ennen kuin tapaat tyttöystävääsi ota löysät pois. Rakastele sitten pidempään ja kestätkin paremmin, ettet heti laukea. Voithan hoidella tyttöä myös käsin ja suulla ettei tarvitse määrättömästi höylätä. Laatu korvaa määrän eli nai taidolla ja tuota sellaiset kiksit, että ei jatkuvasti tarvitse harjoitella.

Viimeksi muokattu:
Mutta Kun itse tykkään pitkästä syvästä ja hellästä rakastelusta :) Niin kuin hänkin, mutta hän sanoi haluavansa välillä myös "Kovaa kyytiä" ja usein. Hän sitä seksiä kerjää enkä minä :) Itse tykkään vaikka mistä myös :) Mutta kun meinaa patterit loppua iltapäivään mennessä :D Ja kyllä häntä hoitelenkin käsin esim saan hänet ejakuloimaan Tiedän miten se tehdään kyllä :) Mutta hän sanoi sen olevan silti eri asia saada orgasmi sormituksesta ja itse seksistä missä tulen samaan aikaan kun hänkin :) Haluaisin tätä antaa enemmän :)