Erektiosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reagointi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Reagointi

Vieras
Saattaako sinulle poika/mies, tulla erektio ihan ns normaalissa tilanteessa, esim. olet uuden deitin kanssa kahvilla (hanen ulkonaostaan, ilmeistaan, aanestaan tms), tai jos naet tyttoystavasi, tai jos naet kauniin naisen esim kaupassa?

Eli ihan ns. "normaaleissa" tilanteissa, joissa nainen ei kayttaydy provosoivasti, mutta jos ulkonako tms viehattaa, saatatko saada erektion? Jopa voimakkaan sellaisen? Mika saa sinut arkena kuumenemaan?

Kiitos paljon tiedosta, valaiskaa asiaa meille naisille:)))

Kyllä se tulee ihan huomaamatta, kukoistaa aikansa ja laskeutuu ihan huomaamatta. Eikä naisten kannata siitä pahastua jos näkee pullottavan miehen yleisellä paikalla, koska on tilanteita ettei mies pysty sitä estämään millään keinoin. Se ei vaan käskyjä ymmärrä.

Hahah, jotenkin hassua ajatella etta kun esim olisin miehen kanssa kahvilla, ja vaikka asiallisesti keskustelisimme asioista, ja han vaikuttaisi olevan ihan ok (ei ainakaan hirvean kuumissaan) etta hanella kuitenkin olisi kunnon erektio poksyissaan!

Kyselen koska kerran uuden deittini kanssa ihan vain kaveltiin kasi kadessa ja kerran ohitustilanteessa menimme hetken perakanaa, ja tunsi kauhean pullotuksen hanessa!! Enka olisi arvannut ollenkaan etta han on kiihottunut!! :) Mukavan sykayksenhan se antoi:)

Voitteko te miehen nayttaa ihan asiallisen "cooleilta" ja keskustella normaalisti vaikka se erektio sitten painaisikin siella housuissa (esim kahvipoydassa)? Onko siita jotakin muita merkkeja, hengitys tiivistyy, posket punoittavat tms??

Kertkaa tarkemmin mika saa sen aikaan arjen tilanteissa. Esim poikaystavani joskus tuijottaa suutani puhuessani siihen malliin, etta jotenkin naen etta hanella on jotakin muuta mielessaan!

Onpa mielenkiintoinen aihe:)

Näkeminenhän miehelle on tosi tärkeää ja nainen on aina kaunis. Näkeminen pelkästään saa jo erektion aikaiseksi. Ihan varmasti mies voi puhua ihan normaalisti vaikka penis on kohonnutkin. Eikä se erektio tarkoita välttämättä sitä, että miehen pitäisi päästä yhdyntään.Mutta voihan se joskus ajautua siihen. Kosketuskin saa samoin aikaiseksi erektion. Hengityksen tihentyminen tulee jossakin myöhemmässä vaiheessa kuvioihin. Tietysti nuorella iällä on se akti jossain määrin mielessä. Näin vanhemmalla iällä on tuo erktion nousu ja välillä kuihtuminen ja taas nousu niitä nautinnollisimpia hetkiä.

Tarkoittaako se sitten kaanteisesti sita, etta mies ei pida minua kauniina ja haluttavana, seksikkaana, jos hanelle ei tule erektiota ihan minun nakemisestani? Kyseessa siis nuori mies, 24.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tarkoittaako se sitten kaanteisesti sita, etta mies ei pida minua kauniina ja haluttavana, seksikkaana, jos hanelle ei tule erektiota ihan minun nakemisestani? Kyseessa siis nuori mies, 24.

Tämä on taas sitä tyypillistä naisen logiikkaa. Jos nyt miehellä sattuu ottamaan eteen, niin tilanne on poikkeuksellinen ja johtuu jostakin yllättävästä seksuaalisesta vireestä, mikä miehelle on sattumalta syntynyt. Siihen syntyyn voi vaikuttaa ihan mikä tahansa, naisen puhee, eleet, vihjailu, yllättävä mielikuva, naisen kauniit piirteet, pilke silmäkulmassa, etc. ja vaikka miehen kokemattomuus. Itselläkin on näin joskus käynyt. Naisen kannalta on varmaan parempi, että tuleva mies on mielummin seksuaalisesti innokas, kuin toisinpäin.

Niin eli siis se on niin etta mies ei koe naista erityisen haluttavana jos hanelle ei tule erektiota naisen nakemisesta tai hanen kanssaan olemisesta (vaikkei nainen erityisesti provosoisikaan siis)?

Tuskin kenelläkään miehellä on kokoajan erektio päällä kun hän näkee naisen ja on hänen seurassaan. Vaikka näkeminen usein riittää aiheuttamaan erektion. Jos sitä ei heti tule ei se tarkoita ettei mies ole kiinnostunut teistä. Mutta jokin muu lisä, Xy1 luetellut mitkä asiat vaikuttaa myös sen syntyyn. Ja jos ne miehen ajatukset on vaikka auton korjauksessa niin ei silloinkaan ole erektion aika. Kyllä siihen tarvitaan jotakin hempeitä ajatuksia mukaan.

En tieda mitaan ihanampaa, kuin mita talla alueella koi nykyisen poikaystavani kanssa. Esim kahvilassa han vain katseli minua, vieressani, ja piteli kadestani, ja vahan silitteli, ja nai etta hanella oli erektio paalla koko ajan, vahan sellainen suloinen puna poskilla, ja se kovana. Silti han oli huomaavainen ja hella, ja asiallinen. Mikaan ei tuntunut yhta ihanalta.

Miten se saakaan minut niin iloiseksi jos hanella on erektio (muutenkin siis kuin siella sangyssa vaan). Oikein sellainen primitiivinen riemu ja onni! Haha, tosi hassua!

Mutta se kaantopuoli siina on, etta en haluaisi etta muilla naisilla olisi se vaikutus, tutuu kurjalta jos han halua amuitakin naisia yhta lailla kuin minua, ja katselee heita se tanassa..:(

Oikein kiva kuulla kuinka ihanaa teillä on poikaystävän kanssa yhdessä. Nautitte erektion näkemisestä. Nautinnollisa hetkiä teille molemmille. Varmasti poikakin nauttii kovasti yhteisistä hetkistänne. Erektiohan on yksi merkki hänen nautinnostaan.
No tuohon teidän huolenaiheeseensanoisin. Mies kyllä pystyy halutessaan kouluttamaan itsensä. Kun seurustelusuhde vakiintuu ja parisuhteessa viimeistään, hänen erektionsa toimii vain tyttöystävälle tai vaimolle. Mies kyllä edelleen katselee kauniita naisia, mutta osaa myös ajatella ettei vieraat naiset kuulu itselle seksuaalisesti. Minä ainakin olen kouluttanut itseni niin ettei erektio nouse vieraille naisille. Omalle vaimolle kyllä hyvinkin herkästi. Asiasta voitte myös keskustella keskenänne. Yleensäkin kaikista asioista pitäisi keskustella jo seurustelu aikana, varsinkin jos jokin asia painaa mieltä.

Kiitos vatstauksestasi. Minua nimittain hammensi kerran kun istuimme television edessa jotakin ohjelmaa katsellen, minulla oli ollut paani hanen sylissaan jo jonkin aikaa, ja kun tv ruutuun ilmestyi kaunis, muodokas nainen, niin hanella alkoi kohoilemaan. Minulle tuli outo olo, silla nainen ei edes ollut missaan seksikohtauksessa vaan ihan vain nakojaan hanen kasvon ja vartalonpiirteistaan alkoi poikaystavallani kohoamaan.

Minulle tuli mustasukkainen olo, koska aiemmin pidin itseani jotenkin spesiaalina juuri hanelle, jos hanella on kanssani "muuten vain" erektion, ikaankuin han olisi niin hullaantunut minuun. Mutta ehka han on hullaantunut naisiin ylipaataan. Itselleni tama on vaikea kasittaa, silla vaikka hankin saa minut hyvin helposti kuumaksi, niin eipa minulla kylla poksyt kastu vaikka raamikkaan toisen miehen nakisinkin.

Tuon mustasukkaisuuden tunteen kyllä voitte hylätä. Miehet vaan toimivat nopeammin ja pienemmistä ärsykkeistä. Miehestä myös näkee ja tuntee helpommin mitä miehellä on mielessä. Kuvailemassanne tilanteessa on poikaystävänne kuitenkin ajatellut teitä tai jotakin yhteistä hetkeänne joka viimekädessä on laukaissut erektion. Tuolla tv-ohjelmalla ei ollut muuta merkitystä kun se vaan laukaisi jonkin muiston. Nuorena etenkin jokin hyvin pienikin ajatus saa aikaan erektion. Kun se lähtee käyntiin niin sitä ei pysty vastustamaan milläänlailla se tulee ja häipyy ihan itsestään. Nauttikaa ihmeessä hänen erktiosta niin että se kuuluu teille ja teidän läsnäolo vaikuttaa ainoastaan sen syntyyn. Ihania yhdessä olo hetkiä ja myönteisiä ajatuksia. Oletto muuten antanut mitään kommenttia hänen erktiostaan? Itse ainakin pitäisin siitä jos vaimoni sanoisi jotain kaunista erektiostani. Ujostuttaako teitäkin kuten vaimoani.

Kiitos ihanasta viestista. Niinhan se taitaa olla :) Mukava vahan tietaa miten se mies "toimii" ylipaataan, ettei tarvitsisi turhista murehtia.

Ja siita palautteesta sen verran, etta kylla han tietaa etta se (minun aiheuttamanani) minua ilahduttaa, silla aina leviaa hymy kasvoilleni ja alkaa kikatuttamaan, ja jos tilanne sen mahdollsitaa, niin usein alkaa muutakin tapahtumaan. Han kylla tietaa mika vaikutus silla on minuun:)

Voi miten kivalta kuulosta tuo nuori rakkaus.
Niin kysyä aina pitääkin, ja kun tietää niin ei tarvitse luulla. Nyt toivotankin teille molemmille mukavia yhteisiä hetkiä. Muistakaa keskustella kaikista asiosta keskenänne. Tulee myös aika kun pitää puhua vaikeistakin asioista.
Rakastakaa myös tulevaisuudessa kun arki koittaa.

Kyllä jokaisella terveellä miehellä nousee kun näkee hyvännäköisen muodokkaan naisen,vaikka kuinka rakastaisi omaa naistansa. Turha sitä naisia mielyttääkseen puhua paskaa. Joissain naisissa on vain sitä jotain joka saa viisarin värähtämään.

Kuitenkin se on miehen omasta ajatusmaailmasta kiinni kuinka siinä käy. Jos mies haluaa kouluttaa itsensä niin se onnistuu. Ainakin minä olen onnistunut, joka oli yllätys itsellekin. Käskyt lähtee aivoista sinne alaspäin, joten on olennaista mitä ajattelet.
Mitä te sitten antaisitte neuvoksi alkuperäiselle?
Miksi asioista ei voi puhua kauniisti?

Taman minakin ymmarsin RJVn puheista, ei niinkaan p.n puhumisen, vaan sen etta ei se ole kaikki kuitenkaan ihan niin elaimellista ja elimillista miehillakaan. Nain itsekin toivoisin olevan poikaystavani kohdalla. Vahan kylla kalvaa epatietoisuus ja pelko kuitenkin, miksihan sita on niin vaikea luottaa mieheen?

Biologisia juttuja naemma.. Ahdistaa kun nakee miehessa sen valmiuden ja halun toisin naisia kohtaan... Haluaisin tunteen etta han on vain minua varten, se olisi tie minun sydameeni. Ja tassa tietysti auttaa se, jos nakee miehen ajattelevan sydamellaan ja aivoillaan, kuten RJV naytti etta mies voi tehda, silloin ei se biologiakaan niin paljoa pelota.

Pyrkikää nyt kuitenkin kasvattamaan tuota luottamusta. Molemminpuoleinen luottamus ainakin helpottaa huomattavasti parisuhteessa elämistä. Tietysti molempien pitää olla luottamuksen arvoinen. Koska teidän seurustelunne on niin alkuvaiheessa, niin poikaystävälle voi käydä vielä, että ajatus välillä harhailee. Mutta pidemmässä suhteessa on mahdollista, että miehen rakkaus kohdistuu yksiomaan teihin. Se on myös miehen tahdosta kiinni. Oletteko varma ettei se erektio johdu kuitenkin teistä, ja kun jokin toinen nainen ilmestyy läheisyyteen, tarkistatte tilanteen, josta päättelette sen johtuvan ulkopuolisesta henkilöstä, todellisuudessa teidän läsnäolo vaikuttaa eniten. Mies odottaa myös teidän hellyyttä ja rakkautta. Kun keskinäinen rakkaussuhde ja luottamus on riittävän vahva, niin ei sitä kyllä ulkopuoliset henkilöt pysty horjuttamaan.