K
kiitti kommenteista!
Vieras
Meillä ensimmäinen yrityskierto takana, oviksen aikaan seksiä. Mulla alkoi tänään kuukautiset, just oikeaan kierron aikaan. Mutta mulla ei ollut minkäänlaisia ennakkutuntemuksia ennen kuin verta tänä aamuna tuli. Yleensä koko edeltävän viikonlopun jomottaa vatsaa ja etenkin selkää, on ihan masisolo jne. Nyt katsoin kalenterista että menkkojen pitäisi kohta alkaa mutta mietin ettei varmasti ala (muutenkin mulla jäänyt joskus vuoto pois). Mistähän tämmöinen johtuu?
Rinnoissa välillä tuntuu pieni kuumotus tai nipsaisu, tätä olen huomannu ihan pienesti pari viikkoa silloin tällöin. Ei muita oireita mitään.
Varmaan ihan kaukaa haettu, että olisinkin raskaana..? Silloinkin voi kai tulla valemenkat, vaan olisko normaalin menkan määräiset? Ehkä tää vaan jostain muusta syystä nyt näin, ettei ollut oireita? Nyt alavatsassa vähän turvottaa kuten menkka-aikaan yleensä, selkä ei edelleenkään kipeä.
Rinnoissa välillä tuntuu pieni kuumotus tai nipsaisu, tätä olen huomannu ihan pienesti pari viikkoa silloin tällöin. Ei muita oireita mitään.
Varmaan ihan kaukaa haettu, että olisinkin raskaana..? Silloinkin voi kai tulla valemenkat, vaan olisko normaalin menkan määräiset? Ehkä tää vaan jostain muusta syystä nyt näin, ettei ollut oireita? Nyt alavatsassa vähän turvottaa kuten menkka-aikaan yleensä, selkä ei edelleenkään kipeä.