erikoisin mutta myös kivoin nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikuu108

Vieras
mikä on erikoisin mutta myös ihanin tai kivoin etunimi (eli nimi josta tykkäsit) johon olet törmäännyt? kun täällä vaan haukutaan lähestulkoon kaikki nimet, varsinkin yhtään erilaiset.

mun tutuilla on tytöt joiden nimet on punya ja pashini. ovat mielestäni söpöset nimet

(avaa jo valmiiksi sateenvarjon kun tää on tällanen aihe.. :laugh: )

nelosta odotellessa ajateltiin, että jos on poika niin Halti tulee nimeksi. tuli likka ja nimi jäi käyttämättä ja minusta erittäin kiva pojan nimi. pidän myös pojan nimestä Uuve. ja tytön nimi Aurora on minusta kaunis, mutta niin pirkuleen yleinen, ettei sitä voitu laittaa. meidän nelosen kolmas nimi Kaiutar on meistä erittäin kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nelosta odotellessa ajateltiin, että jos on poika niin Halti tulee nimeksi. tuli likka ja nimi jäi käyttämättä ja minusta erittäin kiva pojan nimi. pidän myös pojan nimestä Uuve. ja tytön nimi Aurora on minusta kaunis, mutta niin pirkuleen yleinen, ettei sitä voitu laittaa. meidän nelosen kolmas nimi Kaiutar on meistä erittäin kaunis.

Meidän tytön toiseksi nimeksi laitettiin Aurora enkä ollut seuraillut noita kastettujen nimiä siihen asti, mut vähän harmitti, kun ristiäisten jälkeen bongasin kolme Auroraa saman päivän lehdestä kastettujen joukosta. En tiennyt laittaneeni muotinimeä, mut sellanen tuolla tytöllä nyt sit on.

Halti :o mun kenkämerkki,,,sori nyt vaan :/ Kaiutar :laugh: voi helvatan helvata

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:

Halti :o mun kenkämerkki,,,sori nyt vaan :/ Kaiutar :laugh: voi helvatan helvata

Vieras79, nikkisi varmaan kuuluisi olla vieras97.
Nyt olen sen verta pahalla päällä, että tekisi mieleni tulla omin käsin katkasemaan ne sun munajohtimesi :kieh:
Ja voisin saman tien viedä sijaiskotiin ne 4 mukulaasi.
Äidin tyhmyydestä kun kärsii myös lapset...

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:

Vieras79, nikkisi varmaan kuuluisi olla vieras97.
Nyt olen sen verta pahalla päällä, että tekisi mieleni tulla omin käsin katkasemaan ne sun munajohtimesi :kieh:
Ja voisin saman tien viedä sijaiskotiin ne 4 mukulaasi.
Äidin tyhmyydestä kun kärsii myös lapset...

ei tarvii tulla,,ne on jo poikki,,mutta eihän kaikkien tarvii pitää kaikesta,vai? :) ja luuletkos että sanon ääneen lapsilleni mitä mistäkin ajattelen,,,en sentään..mutta tossa sulle :flower: jospa veis pahanmielen pois :)

kaverin tyttö sai just nimekseen shanti alyssa ja siis on puoliksi ulkomaalainen kaunis nimi kauniille tytölle tosin eipä ehkä ihan kokonaan suomalaiselle vauvalle sopisi minkään virtanen nimen kanssa=)

Yhteistyössä