Erikoisin pimppi

  • Viestiketjun aloittaja maijapoppanen
  • Ensimmäinen viesti
maijapoppanen
oletteko kukaan törmännyt sellaiseen pimppiin jolla huulet roikkuvat 5cm ulkona ja klitoris on kuin pieni muna. Minä tyttö pokasin sellaisen viime viikon lopulla ja aika vempain se oli. Tyttö ei ollut kovinkaan vanha vielä vaan jotain 25v mutta pimppi oli kuin mummolla.
Minkaslaisia te muut olette nähneet.
Ai niin, yks oli taas sellainen tosi siisti kun kaikki oli tavallaan kasvanut sisään päin ja mitään huulia ei näkynyt missään. Oli erittäin kaunis ja kiihoittava olemus
 
kehtaako sitä näyttää
Mulla on sellainen pimppi, että sisemmät häpyhuulet roikkuu. Ne siis näkyy ulompien häpyhuulien välistä noin 1-1,5 sentin verran. En tiedä, onko tää normaalia, koska missään en pääse vertaileen, millaisia muilla naisilla on. Lisäksi karvoja kasvaa myös peräaukon ympärillä ja ulompien häpyhuulien sisäpuolellakin puolittain.
 
kehtaako käyttää
Alkuperäinen kirjoittaja kehtaako sitä näyttää;10540044:
Mulla on sellainen pimppi, että sisemmät häpyhuulet roikkuu. Ne siis näkyy ulompien häpyhuulien välistä noin 1-1,5 sentin verran. En tiedä, onko tää normaalia, koska missään en pääse vertaileen, millaisia muilla naisilla on. Lisäksi karvoja kasvaa myös peräaukon ympärillä ja ulompien häpyhuulien sisäpuolellakin puolittain.

Korjaan. Ne roikkuu ainakin 2cm ulkopuolella.
 
kollinen
Alkuperäinen kirjoittaja kehtaako käyttää;10540045:
Korjaan. Ne roikkuu ainakin 2cm ulkopuolella.
Voin miehenä lohdutta sua että noi on vielä ihan yleisissä mitoissa. Törmämiini naisiin suurimmalla osalla on ne huulet uloimpien ulkopuolella.
 
Jämäkkä kuin tiiliseinä
Sattui kerran kohdalle sellainen pillu joka suorastaan valui nestettä, touhun jälkeen patja oli kuin kustu. En tiedä onko tässä nyt mitään erikoista mutta vastaavaa ei ole tullut vastaan. Oli aika kiihottavaa kun muija oli niin kiihkossa. Tai kukapa ei oli meikäläisen käsittelyssä...
 
Mitä jämäkkää
Alkuperäinen kirjoittaja Jämäkkä kuin tiiliseinä;10540472:
Sattui kerran kohdalle sellainen pillu joka suorastaan valui nestettä, touhun jälkeen patja oli kuin kustu. En tiedä onko tässä nyt mitään erikoista mutta vastaavaa ei ole tullut vastaan. Oli aika kiihottavaa kun muija oli niin kiihkossa. Tai kukapa ei oli meikäläisen käsittelyssä...
on pilalle kuseksitussa patjassa ?
 
tykkää seksistä
Alkuperäinen kirjoittaja Jämäkkä kuin tiiliseinä;10540472:
Sattui kerran kohdalle sellainen pillu joka suorastaan valui nestettä, touhun jälkeen patja oli kuin kustu. En tiedä onko tässä nyt mitään erikoista mutta vastaavaa ei ole tullut vastaan. Oli aika kiihottavaa kun muija oli niin kiihkossa. Tai kukapa ei oli meikäläisen käsittelyssä...
En tiedä, onko joku urbaanilegenda, mutta olen kuullut, että nainenkin voisi ejakuloida, siis saada siemensyöksyn kuin mies. Tällöin ilmeisesti virtsaputkesta valuisi jotain nestettä todella paljon. Minusta tuo kyllä kuulostaa oudolta, koska mitä muuta sieltä virtsaputkesta tulisi kuin virtsaa. Joskus kuitenkin olen itse niin kostea, että sängyyn saattaa touhusta jäädä pieni noin 3x3cm läntti kosteuttani, heh, ja reidetkin saattavat kastua.
 
M23v
Sisempien häpyhuulten pitää näkyä ja roikkua ja lerpattaa oikein kunnolla. Ne on kauniit ja niin nuoltavat! Kypsien 50-60 -vuotiaiden naisten ihailijana pääsen tuollaisista usein nauttimaan.
 
kysymys
Sisempien häpyhuulten pitää näkyä ja roikkua ja lerpattaa oikein kunnolla. Ne on kauniit ja niin nuoltavat! Kypsien 50-60 -vuotiaiden naisten ihailijana pääsen tuollaisista usein nauttimaan.
Onko vanhempien naisten häpyhuulet jotenkin erinäköisiä kuin nuorten, siis eri muotista tehtyjä? Miesten vehkeet ei onneksi ole ihan yhtä arvattavia.
 
Viimeksi muokattu:
like
Onko vanhempien naisten häpyhuulet jotenkin erinäköisiä kuin nuorten, siis eri muotista tehtyjä? Miesten vehkeet ei onneksi ole ihan yhtä arvattavia.
Sisemmät häpyhuulet kasvavat murrosiän aikana lähestulkoon lopullisiin mittoihin.
Synnytykset eivät juurikaan vaikuta häpyhuulten kokoon vaikka näin luullaan yleisesti.
Syynä tähän on se että alapäätä aletaan tutkia vasta synnytyksen jälkeen ja silloin huomataan että häppärit ovatkin jotain muuta johon on uskottu...
Hormonitasapainon muutokset synnytyksebn jälkeen saattavat myöskin kutistaa sisemmät häpyhuulet aivan olemattomiksi ja ne palautuvat ennalleen taas hedelmällisyyden palauduttua.
Tästä aiheesta on julkaistu hyvin vähän tutkimustietoa.

Viivapillu on ja pysyy jos on sellaisen saanut.
Toisaalta ulkonevat / roikkuvat sisemmät häpyhuulet eivät ole liiallisen runkkailun tai paneskelun tulosta vaan "lahja".
 
Viimeksi muokattu:
Hyacinth 52v
hiukan vaikuttaa häppäreihin iän mukana.:)) Lerpattaa aavistuksen enemmän, ja niin olen huomannut muillakin ikäisiäni vanhemmilla. Johtuu tietty siitä kun ihon kimmoisuus vähenee. Mutta ei se tule tahtia haittaamaan, ehkä muut asiat enemmän vanhetessa.
 
eräs mies
oletteko kukaan törmännyt sellaiseen pimppiin jolla huulet roikkuvat 5cm ulkona ja klitoris on kuin pieni muna. Minä tyttö pokasin sellaisen viime viikon lopulla ja aika vempain se oli. Tyttö ei ollut kovinkaan vanha vielä vaan jotain 25v mutta pimppi oli kuin mummolla.
Minkaslaisia te muut olette nähneet.
Ai niin, yks oli taas sellainen tosi siisti kun kaikki oli tavallaan kasvanut sisään päin ja mitään huulia ei näkynyt missään. Oli erittäin kaunis ja kiihoittava olemus
en tiedä miltä mummon pimpit näyttää, enkä kehtaa asiaa alkaa tutkimaan ainaskaan vielä,ehkä pappa iässä
 
Viimeksi muokattu:
Rekku
Kun Brigitte Nielsen aikoinaan pienennytti häpyhuuliaan, sattui samaan sairaalaan Formulakisoissa pahoin palanut Niki Lauda.
Pari päivää leikkauksen jälkeen tuli Brigitelle iso kimppu kukkia ja viesti: Kiitos uusista korvalehdistä. T: Niki
 
like
Kun Brigitte Nielsen aikoinaan pienennytti häpyhuuliaan, sattui samaan sairaalaan Formulakisoissa pahoin palanut Niki Lauda.
Pari päivää leikkauksen jälkeen tuli Brigitelle iso kimppu kukkia ja viesti: Kiitos uusista korvalehdistä. T: Niki
Onko todella niin että häpyhuulista ei ole muita vitsejä väännetty kuin tämä ja Pikku-kallen mummon kalkkunanheltta?

Todella omituista folklorea. Mikään ei muutu.
 
Viimeksi muokattu:
ap. vähän oppia
Auur oh suuret häpyhuulet lisäävät naisen tuntumaa sen kullin ympärillä.. Siksi iso huuliset naiset aivan kuin imevät sen pienimmänkin nakin kuoriinsa.. tästä on todettu hyötyä. ja siksi afrikan jossain kulttuureissa kasvatetaan roikkuhuulia painojen kanssa.

Nauti siis mummo pillusta tms.. todennäköisesti se viiva pimppa ei tunne samalla lailla kiihotu lähes joka asennossa niin kuin nämä isot. siinä syy..
Onko todella niin että häpyhuulista ei ole muita vitsejä väännetty kuin tämä ja Pikku-kallen mummon kalkkunanheltta?

Todella omituista folklorea. Mikään ei muutu.
 
Viimeksi muokattu:
lue
Alkuperäinen kirjoittaja tykkää seksistä;10540842:
En tiedä, onko joku urbaanilegenda, mutta olen kuullut, että nainenkin voisi ejakuloida, siis saada siemensyöksyn kuin mies. Tällöin ilmeisesti virtsaputkesta valuisi jotain nestettä todella paljon. Minusta tuo kyllä kuulostaa oudolta, koska mitä muuta sieltä virtsaputkesta tulisi kuin virtsaa. Joskus kuitenkin olen itse niin kostea, että sängyyn saattaa touhusta jäädä pieni noin 3x3cm läntti kosteuttani, heh, ja reidetkin saattavat kastua.
Ehkä kannattaisi vaikka googlettaa jos ei tiedä mistä puhuu. Naisen ejakulaatio ei tule virtsaputkesta, eikä sillä ole mitään tekemistä virtsan kanssa.

"Naisen ejakulaatio on joillakin naisilla esiintyvä ilmiö, jossa naiselta purkautuu ulkoisista sukupuolielimistään nestettä orgasmin tai voimakkaan kiihottumisen aikana. Kyseisen nesteen on epäilty olevan naisen virtsaputkesta valuvaa virtsaa, mutta tämä on väärä käsitys, sillä kyseessä on Skenen rauhaserite."
 
like
Ehkä kannattaisi vaikka googlettaa jos ei tiedä mistä puhuu. Naisen ejakulaatio ei tule virtsaputkesta, eikä sillä ole mitään tekemistä virtsan kanssa.

"Naisen ejakulaatio on joillakin naisilla esiintyvä ilmiö, jossa naiselta purkautuu ulkoisista sukupuolielimistään nestettä orgasmin tai voimakkaan kiihottumisen aikana. Kyseisen nesteen on epäilty olevan naisen virtsaputkesta valuvaa virtsaa, mutta tämä on väärä käsitys, sillä kyseessä on Skenen rauhaserite."
Kyllä se neste saattaa silti tulla virtsaputkesta, tämä vaihtelee fysiologian mukaan hyvin paljon.
 
Viimeksi muokattu:
Vilhelm
Sisemmät huulet pitää näkyä reilusti, sellainen VIIVAPILLU ei ole mitenkään kiihottava.
Olen eri mieltä. Minusta viiva on tosi kaunis. Niitäkin on kuvien mukaan monenlaisia. Omalla vaimolla kun on lähinnä reikä siellä jalkojen välissä eikä viivaa eikä roikkuvia osia enkä enää muista miten muilla tuntemillani naisilla tuo olisi ollut. Kun olivat kaikki karvojen peitossa.
 
Viimeksi muokattu:
Kto
Katsoin tänään 4D dokua, joka käsittelili aihetta. Olen normaali suomalainen äijä ja nähnyt monenlaisia "pimpsukoita". Ne on lapsellisia ihmisiä jotka haukkuu toista vain siksi,että ovat mukamas itse ns. normaaleja. Mistä pirusta nuo muka tietää, että mikä on normaali sukukupuoli-elin, jos se ei nyt aivan ammu yli. Mitään standardia ei ole olemassakaan.

Toisella ex kunppanillani kiihoittuessaan oli kuin HK:n siniset, Mutta toisella paksujen poskien piilossa, hyvin ohuet häpyhuulet. Jos itseäsi häiritsee, ja luulet että sulla on ns "kanan heltat". Anna vaikka kynelogokin arvioida ne terveys-riskien vuoksi. Monet miehet kiihoittuu vain, kun näkevät halukkaat "huulet".

Itse olen ollut kiusaantunut karvoituksestani, mutta en mene kuitenkaan immakki kylylpyyn. Pitää hyväksyä itsensä sellaisenaan kuin on. Sanokoot mitä muut hyvänsä. Kyllä Runsas rintakarvoitus vielä skulaa joskus... Kelpaan viellä jollekkin. Pärstä kun ei ole kuin teeren ammuttu perse.
 
Viimeksi muokattu:
Risto räppääjä
Se on sellainen, jonka joka nainen tahtoisi, mutta harva saa, koska se on syntymälahja. Kahdestakymmenestä naisesta vain yhdellä on sellainen ihana pikku tytön sievä pillu. Ihanalta se tuntuu kiihottuessa ja suurenee ja supistuu ihan määräysten mukaisesti, ei sitten mitään vikaa.

Joskus olen ollut lerpakkeiden kanssa hiukan hankaluuksissa, mutta nekin menettelevät
 

Yhteistyössä