Erikoisin pimppi

  • Viestiketjun aloittaja maijapoppanen
  • Ensimmäinen viesti
naja
Alkuperäinen kirjoittaja kehtaako sitä näyttää;10540044:
Mulla on sellainen pimppi, että sisemmät häpyhuulet roikkuu. Ne siis näkyy ulompien häpyhuulien välistä noin 1-1,5 sentin verran. En tiedä, onko tää normaalia, koska missään en pääse vertaileen, millaisia muilla naisilla on. Lisäksi karvoja kasvaa myös peräaukon ympärillä ja ulompien häpyhuulien sisäpuolellakin puolittain.

No mee vaikka cuukletaan pillu kiinostaa... niin näät kyllä satoja erillaisia pimppejä.Ei se sen vaikeempaa oo tehä vertailuja.
 
Pano-ori
Moikka kaikki kiimapillut!
Omat kokemukseni vituista ovat sellaiset, että on suorastaan vastenmielistä jos klitoris roikkuu kuin velhon hiha.. Mokoman läskipillun kusta en haistele. Kyllä parhaat pillut on niitä jotka on karvattomia ja sillälailla piilossa, että niitä saa oikein kaivaa nuollakseen. Niistä minä pidän. Mutta jos nainen on lahna, ei edes pillun kauneus pelasta. Siispä olkoon pillu minkälainen tahansa, mutta jos runko on hyvä ja liikettä löytyy kammarin puolella niin silloin on hyvä. :D
 
Pus in boots
Moikka kaikki kiimapillut!
Omat kokemukseni vituista ovat sellaiset, että on suorastaan vastenmielistä jos klitoris roikkuu kuin velhon hiha.. Mokoman läskipillun kusta en haistele. Kyllä parhaat pillut on niitä jotka on karvattomia ja sillälailla piilossa, että niitä saa oikein kaivaa nuollakseen. Niistä minä pidän. Mutta jos nainen on lahna, ei edes pillun kauneus pelasta. Siispä olkoon pillu minkälainen tahansa, mutta jos runko on hyvä ja liikettä löytyy kammarin puolella niin silloin on hyvä. :D
Mulla on aika sievä pieni klitoris, karvoja ei ole, ja vähän pillun huulia levittämällä pääsee katsomaan.. mutta joutuu tekemään sen eteen jotain ettei se siis niin levällään ole. Kusi ei haise, sen voin taata.
 
Viimeksi muokattu:
Rane
oletteko kukRaan törmännyt sellaiseen pimppiin jolla huulet roikkuvat 5cm ulkona ja klitoris on kuin pieni muna. Minä tyttö pokasin sellaisen viime viikon lopulla ja aika vempain se oli. Tyttö ei ollut kovinkaan vanha vielä vaan jotain 25v mutta pimppi oli kuin mummolla.
Minkaslaisia te muut olette nähneet.
Ai niin, yks oli taas sellainen tosi siisti kun kaikki oli tavallaan kasvanut sisään päin ja mitään huulia ei näkynyt missään. Oli erittäin kaunis ja kiihoittava olemus

kummallisin pillu oli eräällä opiskelijalla. Pillu oli tosi pieni, ehkä vaan pikkusormen mittainen. Kostea seoli ja ko opiskelijatyttö oli myös kova nussimaan, myös ryhmässä. Erikoisinta oli myös että hänellä oli melko paljon rintakarvoja tisseissään.
 
Viimeksi muokattu:
o.s
Elikkäs olen 13-vuotias tyttö ja minun pimppini on todella venyvä ja roikkuva. Ja se on kauheaa kun se näkyy paljon selvemmin kuin " normaali " pimppi. En tiedä onko tämä normaalia kun olen vielä näin nuori. En muista minkälainen se oli esimerkiks ekalla luokalla. Joku voisi kertoa tähän rehellisen ja asiallisen vastauksen kiitos :) !

Ja vielä rinnoista että ne ovat kasvaneet kuitenkin, mutta eivät ole mitkään isoimmat. Sehän on varmasti normaalia että kaikilla on eri kokoiset rinnat ja näin. Milloin rintojen kasvu suunnilleen loppuu ? Ja sitten olen huomannut että kun vähän niikun purista rintaa tuntuu sellainen " kehä " tai sellainen kova ympyrä joka on kipeä joistan kohdista. Mikä se on ja mistä se johtuu ? Ja nänni ei tule ulos ja jollain muilla kavereilla tulee. Mistä sekin johtuu ? Minulla on vähän erikokoiset rinnat ja pelkään että minulla on rintasyöpä. Voiko lapsena sairastaa jo rintasyöpää ja mistä sen huomaa jos on ? Minä pelkään että kohta kuolen.

AUTTAKAA KIITOS !
 
Erikoisin
Erikoisin näkemäni pillu oli sellainen mihin käsi meni noin vain , ja sieltä pillusta oli työntymässä ulos joku "mollukka" sen mollukan tunsi käsin ja joskus se näkyikin ulospäin kuin sisärengas rikkinäisestä päällysrenkaasta . (Tietäiskö kukaan mikä se "mollukka" oli ? )

Toisinsanoen se pillu ei herättänyt mitään suurta himoa .
 
No sehän oli
Erikoisin näkemäni pillu oli sellainen mihin käsi meni noin vain , ja sieltä pillusta oli työntymässä ulos joku "mollukka" sen mollukan tunsi käsin ja joskus se näkyikin ulospäin kuin sisärengas rikkinäisestä päällysrenkaasta . (Tietäiskö kukaan mikä se "mollukka" oli ? )

Toisinsanoen se pillu ei herättänyt mitään suurta himoa .

juuri se sisäkumi.
Afrikantytöillä kun se kivasti vilkkuu punaisena sieltä mustien häppäreitten välistä, niin jo vot.
 
Viimeksi muokattu:
Erikoisin
Alkuperäinen kirjoittaja No sehän oli;11245751:
juuri se sisäkumi.
Afrikantytöillä kun se kivasti vilkkuu punaisena sieltä mustien häppäreitten välistä, niin jo vot.

Kyllä se oli ihan suominaisen mollukka sisäkumipillu . Afrikantytöillä on nätti pillu ilman mollukoita .
 
x x x
Moikka kaikki kiimapillut!
Omat kokemukseni vituista ovat sellaiset, että on suorastaan vastenmielistä jos klitoris roikkuu kuin velhon hiha.. Mokoman läskipillun kusta en haistele. Kyllä parhaat pillut on niitä jotka on karvattomia ja sillälailla piilossa, että niitä saa oikein kaivaa nuollakseen. Niistä minä pidän. Mutta jos nainen on lahna, ei edes pillun kauneus pelasta. Siispä olkoon pillu minkälainen tahansa, mutta jos runko on hyvä ja liikettä löytyy kammarin puolella niin silloin on hyvä. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä