Hae Anna.fi-sivustolta

Erikoisin pimppi

Viestiketju osiossa 'Seksi' , käynnistäjänä maijapoppanen, 17.05.2010.

1. lallijuu Vierailija

Oma pimppini on todella kireä, en saa sinne edes pikkurilliä, olen kaksitoista vuotias jo ! onko tämä normaalia????

2. naja Vierailija

No mee vaikka cuukletaan pillu kiinostaa... niin näät kyllä satoja erillaisia pimppejä.Ei se sen vaikeempaa oo tehä vertailuja.

3. hienoo Vierailija

etin googlesta pimppiä ja löysin tämmösen sivun pimppi.fi ...

4. lesBo Vierailija

ei sillä että tämä olisi mikään pimppirage, mutta minulla on maailman erikoisin pimppi. häpyhuuleni roikkuvat mahassa asti. se on hyvin jännä

5. meisi Vierailija

ei, sinne pitäisi mahtua ainakin kokonainen käsi, hankkiudu välittömästi hoitoon.
    t. tohtori

6. Pano-ori Vierailija

Moikka kaikki kiimapillut!
    Omat kokemukseni vituista ovat sellaiset, että on suorastaan vastenmielistä jos klitoris roikkuu kuin velhon hiha.. Mokoman läskipillun kusta en haistele. Kyllä parhaat pillut on niitä jotka on karvattomia ja sillälailla piilossa, että niitä saa oikein kaivaa nuollakseen. Niistä minä pidän. Mutta jos nainen on lahna, ei edes pillun kauneus pelasta. Siispä olkoon pillu minkälainen tahansa, mutta jos runko on hyvä ja liikettä löytyy kammarin puolella niin silloin on hyvä. :D

7. Pus in boots Vierailija

Mulla on aika sievä pieni klitoris, karvoja ei ole, ja vähän pillun huulia levittämällä pääsee katsomaan.. mutta joutuu tekemään sen eteen jotain ettei se siis niin levällään ole. Kusi ei haise, sen voin taata.

8. pm Vierailija

pimpin pitää olla kaunis

9. Pus in boots Vierailija

Kauneus on katsojan silmissä :)

10. Asiassa ollaan Vierailija

Kun kerran taas aiheessa hyvin pysytty niin myös maku on maistajan suussa.

11. drxdr Vierailija

miten sitten erottaa viivapillun ns. ''normaalista'' pillusta ?

12. Ahti Vierailija

13. Rane Vierailija

kummallisin pillu oli eräällä opiskelijalla. Pillu oli tosi pieni, ehkä vaan pikkusormen mittainen. Kostea seoli ja ko opiskelijatyttö oli myös kova nussimaan, myös ryhmässä. Erikoisinta oli myös että hänellä oli melko paljon rintakarvoja tisseissään.

14. o.s Vierailija

Elikkäs olen 13-vuotias tyttö ja minun pimppini on todella venyvä ja roikkuva. Ja se on kauheaa kun se näkyy paljon selvemmin kuin " normaali " pimppi. En tiedä onko tämä normaalia kun olen vielä näin nuori. En muista minkälainen se oli esimerkiks ekalla luokalla. Joku voisi kertoa tähän rehellisen ja asiallisen vastauksen kiitos :) !

Ja vielä rinnoista että ne ovat kasvaneet kuitenkin, mutta eivät ole mitkään isoimmat. Sehän on varmasti normaalia että kaikilla on eri kokoiset rinnat ja näin. Milloin rintojen kasvu suunnilleen loppuu ? Ja sitten olen huomannut että kun vähän niikun purista rintaa tuntuu sellainen " kehä " tai sellainen kova ympyrä joka on kipeä joistan kohdista. Mikä se on ja mistä se johtuu ? Ja nänni ei tule ulos ja jollain muilla kavereilla tulee. Mistä sekin johtuu ? Minulla on vähän erikokoiset rinnat ja pelkään että minulla on rintasyöpä. Voiko lapsena sairastaa jo rintasyöpää ja mistä sen huomaa jos on ? Minä pelkään että kohta kuolen.

AUTTAKAA KIITOS !

15. Erikoisin Vierailija

Erikoisin näkemäni pillu oli sellainen mihin käsi meni noin vain , ja sieltä pillusta oli työntymässä ulos joku "mollukka" sen mollukan tunsi käsin ja joskus se näkyikin ulospäin kuin sisärengas rikkinäisestä päällysrenkaasta . (Tietäiskö kukaan mikä se "mollukka" oli ? )

Toisinsanoen se pillu ei herättänyt mitään suurta himoa .

16. No sehän oli Vierailija

juuri se sisäkumi.
    Afrikantytöillä kun se kivasti vilkkuu punaisena sieltä mustien häppäreitten välistä, niin jo vot.

17. Erikoisin Vierailija

Kyllä se oli ihan suominaisen mollukka sisäkumipillu . Afrikantytöillä on nätti pillu ilman mollukoita .

18. Henna-Hanna Vierailija

Mun pimppi on iso vaik oon vast noin 12v.Ärsyttää.mun pimppi jää housijen veto ketjun väliin.XD

19. Emma-Sofia Vierailija

Mun pimppi on iso vaik oon 11v.Sinne mahtuu 3 sormea sisään.

20. Emma-Sofia Vierailija

Oon 11v.Sinne mahtuu 3 sormea sisään.Onko se normaalia?

21. Normikamaa Vierailija

On koska sulla on pienet sormet.

22. seksi seppo Vierailija

VIIva pillu on piirretty pillu

23. x x x Vierailija

24. x x x Vierailija

25. x x x Vierailija

Mistä näitä urpoja, ihme mittamiehiä, tosiorhia sikiää ?
    Isiensä kämmeniltä karanneet meitä naurattamaan ?
    . . hyvin menee, naiset nauraa . . . .

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri