Erikoisin pimppi

  • Viestiketjun aloittaja maijapoppanen
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun pillu on vaan ihan semmonen viiva ja sisällä on semmonen pippelin näkönen reikä mulla on emätin ja osaan kloksuttaa sitä ja pissa kulkee ensin tulee sieltä aukosta sitten menee semmoseen kaareen valuu semmosee pitkään aukkon ja perältä alas
 
vierailija
On kunnon norsunkorvat ja viivapilluja... Molempia yhtä paljon suunnilleen. Kuka tykkää mistäkin.. Kummatko onkin sit nätimmät ja naisellisemmat.. Norsu korvissa on enemmän herkkää ilolihaa.
 
vierailija
Mulla on sellainen pimppi, että sisemmät häpyhuulet roikkuu. Ne siis näkyy ulompien häpyhuulien välistä noin 1-1,5 sentin verran. En tiedä, onko tää normaalia, koska missään en pääse vertaileen, millaisia muilla naisilla on. Lisäksi karvoja kasvaa myös peräaukon ympärillä ja ulompien häpyhuulien sisäpuolellakin puolittain.
ihana pimppi,imisin nuolisin nauttisin
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Suuret roikkuvat pimppihuulet ovat ihanat ottaa kokonaan suuhun ja imeä syvälle.Posliinipimpissä naisen seistessä näkyy roikkuvat pimppihuulet kiihottavasti reisien välistä,pakko saada imeä.
 
vierailija
joo olen kanssa tavannut ja ollut naisen kanssa jolla häppärit tuli ulos 3-4cm
ja oli muuten märkä tapaus
sai jopa mä'rkiä orgguja jos kunnalla sormetti ... viimestään kun kaikki 5 sormea nai pillua alkoi liki ainan lentään nesteet
Oli oikeesti kiihottavaaaa, harmi ettei muuten synkannut (ero tuli, mutta kaipaan seksiä hänen kanssa)
 

Yhteistyössä