Erilainen isänpäivä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iipa

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
3 987
0
36
Huomenna on ensimmäinen isänpäivä, ilman isää.
Isä kuoli viime keväänä ja pahin ikävä on hellittänyt, mutta nyt kun isänpäivä lähenee on paha olo vain lisääntynyt.

Olisin viime lauantaina halunnut mennä muisto jumalanpalvelukseen missä luettiin ja sytytettiin kyntilät kaikille vuoden aikan kuoleille en vaan päässyt kun likka oli kuumeessa ja mies töissä.

Huomenna ajetaan isän haudalle viemään kynttilä. Järkevästi ajateltuna siinä ei ole kyllä mitään järkeä ajaa 100km viedä kynttilä ja ajaa sama matka takaisin.

No tarviiko siinä olla järkeä? Mun ystävän isä on haudattu 350km päähän ja hän käy juuri tuollaisia reissuja haudalla, vie kynttilän, siistii haudan ja ajaa kotiin takaisin tuon 350km.
Sehän on ihan itsestä kiinni, jos haluat mennä käymään haudalla niin tarviiko siinä olla muuta syytä?
Pahoittelut isäsi poismenosta

sama täällä :'( isi kuoli viime toukuussa ja nyt siis eka isänpäivä ilman isää.Meillä hauta on tuossa 10km päässä että siinä suhteessa ei ongelmaa mutta kyllä on kurja päivä :'( Tyttöni halusi tehdä papalle kortin joka sitten huomenna viedään haudalle.

Mulla kanssa.. Huomenna ensimmäinen isäinpäivä ilman pappaa, joka on aina ollut mulle ainoa isä. Meillä pappa kuoli vielä meidän lapsen syntymän jälkeisenä aamuna, ei kerinnyt nähdä meidän ihanaa poikaa, jota oli odottanut pitkään.. :'( Oltiin papan kanssa melkein päivittäin tekemisissä ihan mun lapsuudesta asti tähän päivään. Ja mä olin niin ylpeä että sain antaa uuden pojan meidän sukuun/perheeseen. Ensimmäinen syntynyt poika oli mummin ja papan poika joka kuoli 6 vuotiaana. Olisin niin kovasti halunnut nähdä vielä pojan ja papan yhdessä, toivoin niin että olisin saanut viedä pojan papalle näytille ja pappa olisi omalla järkähtämättömällä tyylillään murahtanut "no, siinähän se on".

Minulla kans ensimmäinen isänpäivä ilman isää..isäni kuoli keväällä, ihan liian varhain ja tosi väärään aikaan..ikävä on ihan mieletön, tuntuu niin pahalle, kun ei enää pysty halaamaan isää..kynttilä ja kukkasia vaan haudalle...

Alkuperäinen kirjoittaja iskän tyttö:
Minulla kans ensimmäinen isänpäivä ilman isää..isäni kuoli keväällä, ihan liian varhain ja tosi väärään aikaan..ikävä on ihan mieletön, tuntuu niin pahalle, kun ei enää pysty halaamaan isää..kynttilä ja kukkasia vaan haudalle...

Ensimmäinen isänpäivä, ensimmäinen joulu ensimmäinen vuosi kokonaisuudessaan on varmaan pahin kun kaikki ne tilaisuudet missä on tottunut että isäkin on mukana joutuu nyt viettämään ilman isää.

Isä kuoli yöllä äiti soitti sairaalasta olivat siskon kanssa oleet isän luona loppuun asti. Aamulla kerroin lapsille että vaaria ei enään ole hän on kuollut.
Nuorempi kysyi että eikö sinulla ole enään isää ja kerroin että näin on.
Vanhempi mietti asiaa pitkään tuli syliin ja sanoi:
"On sinulla isä sinun isä on muuttanut taivaaseen"

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Isä kuoli viime keväänä ja pahin ikävä on hellittänyt, mutta nyt kun isänpäivä lähenee on paha olo vain lisääntynyt.

Olisin viime lauantaina halunnut mennä muisto jumalanpalvelukseen missä luettiin ja sytytettiin kyntilät kaikille vuoden aikan kuoleille en vaan päässyt kun likka oli kuumeessa ja mies töissä.

Huomenna ajetaan isän haudalle viemään kynttilä. Järkevästi ajateltuna siinä ei ole kyllä mitään järkeä ajaa 100km viedä kynttilä ja ajaa sama matka takaisin.
no on siinä järkeä, jos se sun oloa helpottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
Alkuperäinen kirjoittaja iipa:

no on siinä järkeä, jos se sun oloa helpottaa.

Totta.

Minun isä kuoli elokussa ja ikävä on kova :'( Perjantaina kävin viemässä haudalle lyhdyn ja paljon kynttilöitä. Haudalla käydessäni kerron joka kerran, miten paljon häntä rakastin... Kuolema tuli yllättäen enkä kerennyt häntä hyvästelemään... :'(

Yhteistyössä