Erilaiset äidit-ohjelma Miriam ja Karri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miriam 24v. Karri 39v. Karrilla edellisestä avioliitosta neljä lasta joista nuorin 7v. Miriamilla 7v. poika. Parin seurustelu eteni vauhdilla, Karri rakensi perheelle talon jota tuore raskaana oleva vaimo alkoi heti innolla ja oman makunsa mukaisesti sisustaa.
Miriamin manikyristin tuloilla ei tuollaista taloa saisi koskaan mutta niin vaan nuori rouva purjehtii sisään ja alkaa suurieleisesti sisustaa. Hänen poikansa asuu heidän kanssaan, miehen lapset käyvät joka kolmas viikonloppu.

Mahtaa Karrin 7v. pojalla olla paha mieli kun isän kanssa asuu samanikäinen poika joka saa sen huomion joka kuuluisi hänelle. Miriamin pojan isä ei ole kuvioissa eli kätevästi Karri nyt hoitaa sitten isänvirkaa ja samalla syrjäyttää omat lapsensa.

Yhteinen vauva vielä kruunaa "perheidyllin". Karri kertoo korvaavansa uudelle perheelle sen mistä vanha jäi paitsi. Niin oksettavaa! Aiemman liiton lapset jäävät edelleen paitsi mutta mitäpä siitä kun nuori rouva vaan pysyy tyytyväisenä. Karri hoitaa vauvan yöheräilytkin tuosta vaan kun nuorikko vähän tönäisee kylkeen. Ja sitten ohjelman juontaja vielä hehkuttaa tätä käenpoika-idylliä. Huh huh sanon minä!

Mulla oli kovat ennakkoluulot tota jaksoa kohtaan mutta jotenkin ymmärrän tota Miriamia. Sain esikoisen sellasen miehen kanssa joka jätti yllättäen mut ihan yksin synnyttämään ja kotiutumaan vauvan kanssa. Jouduin tekemään kaikki yksin vaikka minut oli sektioitu kiireellisenä. Lisäksi mies valitsi just vauvan syntymän aikaan sellasen ammatinvaihdon että me pudottiin tosi syvään köyhyyteen. Eli mies siis käytännössä pilasi mun ja vauvan elämän itsekkyydellään... Mä ymmärrän miksi Miriam on valikoinut tuollaisen uuden miehen koska jos ikinä enää menisin parisuhteeseen, haluisin miehen jolla on vakityö, hyvät ansiot ja muutenkin olisi oikeasti läsnä vauvalle ja äidille. Kukaan ei tiedä miltä se tuntuu kun lapsen isä irtisanoutuu kaikesta ja osoittautuu täydeksi luuseriksi. Sitä luulee että koko loppuelämä on pilalla ja lapsen kanssa selviytyminen yksin on tosi raskasta. Toi kuvio voi olla raskain ex-vaimolle, mutta joskus toisen onni on toisen onnettomuus... Mä käsitin tosta jaksosta että ehkä se eka vaimo on imettänyt kaikki lapsensa ja hoitanut ne enemmän yksin, niin olisko tämä uusi vauva nyt eräänlainen opetus että isä on enemmän läsnä vauvalle ja äiti saa osallistuvan miehen.

Sääliksi käy lähinnä ihminen joka "lapsen etuun" vedoten ilmeisen kateellisena rääppii jonkun toisen perheen elämää.

Taitaa siellä joku vastaava "manikyristi" huudella, tosin Miriam taisi olla ammatiltaan pelkkä rakennekynsien rakentelija. Niillä tuloilla ei rakenneta uutta taloa järvimaiseman tuntumaan. Mutta onneksi on "sugardaddy" Karri joka mahdollistaa kaiken, aiemmasta liitosta olevien lasten kustannuksella tosin.

Ei ap ole kateellinen, paljastaa vain totuuden tämän "perheidyllin" takaa ja se totuus ei ole kaunis.

Mulla oli kovat ennakkoluulot tota jaksoa kohtaan mutta jotenkin ymmärrän tota Miriamia. Sain esikoisen sellasen miehen kanssa joka jätti yllättäen mut ihan yksin synnyttämään ja kotiutumaan vauvan kanssa. Jouduin tekemään kaikki yksin vaikka minut oli sektioitu kiireellisenä. Lisäksi mies valitsi just vauvan syntymän aikaan sellasen ammatinvaihdon että me pudottiin tosi syvään köyhyyteen. Eli mies siis käytännössä pilasi mun ja vauvan elämän itsekkyydellään... Mä ymmärrän miksi Miriam on valikoinut tuollaisen uuden miehen koska jos ikinä enää menisin parisuhteeseen, haluisin miehen jolla on vakityö, hyvät ansiot ja muutenkin olisi oikeasti läsnä vauvalle ja äidille. Kukaan ei tiedä miltä se tuntuu kun lapsen isä irtisanoutuu kaikesta ja osoittautuu täydeksi luuseriksi. Sitä luulee että koko loppuelämä on pilalla ja lapsen kanssa selviytyminen yksin on tosi raskasta. Toi kuvio voi olla raskain ex-vaimolle, mutta joskus toisen onni on toisen onnettomuus... Mä käsitin tosta jaksosta että ehkä se eka vaimo on imettänyt kaikki lapsensa ja hoitanut ne enemmän yksin, niin olisko tämä uusi vauva nyt eräänlainen opetus että isä on enemmän läsnä vauvalle ja äiti saa osallistuvan miehen.

Eli etusijalla olisi raha ei rakkaus. Mitä jos hankkisit ne hyvät tulot ihan itse!

Yhteistyössä