Hae Anna.fi-sivustolta

Erilaisia?!

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Kiinnostunut, 23.08.2005.

1. Kiinnostunut Vierailija

Olen erittäin kiinnostunut lukemaan muiden kokemuksia henki-olennoista, jollaisena joku teistä on niitä nähnyt. Miten ns,pahat henget reagoi elävään ja missä muodoissa ilmaantuvat? Joskus olen jonkun kuullut mainitsevan, että ne voi olla missä muodossa tahansa..valoina, väreinä, kuvioina,hahmoina.
    Kertokaa ihmiset kokemuksianne!!!

2. Nukkumaija Vierailija

Kun selaat tarkemmin näiden sivujen kirjoituksia, ja perehdyt vietiketjuihin, löydät varmasti paljon vastauksia kysymykseesi:)

3. Everett Vierailija

Tällä palstalla on mitä huikeampia kuvauksia henkiolennoista ja muista paranormaaleista ilmiöistä. Sen kun rupeat lukemaan.

""Kummitusilmiöitä"" on monenlaisia. En väitä, että ymmärtäisin tätä aluetta mitenkään kattavasti, mutta seuraavanlaista jakoa asiassa olen nähnyt:

Henget näkyvät värillisinä valonvälähdyksinä. Kuolleet (ja elävät OOB-tilassa) näkyvät ihmisenmuotoisina läpinäkyvinä, usein sinertävinä olentoina (astraaliruumis). Toisesta ulottuvuudesta täällä vierailevat ""alienit"" voivat olla oikeastaan minkämuotoisia tahansa. Itse olen nähnyt yhden lattiamopin näköisen.

Enkelit, demonit ja poltergeist-ilmiöt eivät varsinaisesti ole henkiolentoja. Niihin ei liity sielua.

Mutta ilmeisesti on muunkinlaista kummittelua kuin itse aiheutettu poltergeist, ja tällöin kyseessä olisi kuolleen energia. Tämä viimeksimainittu on minulle aika epäselvä vielä.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri