Hae Anna.fi-sivustolta

Erin Anttila

Viestiketju osiossa 'Musiikki' , käynnistäjänä sohvis, 21.08.2011.

1. sohvis Vierailija

Sattumalt osoin oikeerseen aikaan oikeeseen paikkaan.Imatralla esiintyi Erin Anttila bändinsa kanssa. Kyll mää nyt sanon, Erin on aivan mahtava, lahjakas, kaunis nainen.
    Pari sanaa vaihdettiin nimmarin kera. Olin aivan myyty. Hänen , siis koko setti, todella tasokas.
    Hänellä hyvät muusikot duunaamassa.
    Kertakaikkiaan, 110%.
    Sovitaan niin, minua pidetään naistenvihaajana, mutta päivitetään se asia. Arvostan naisia todella paljon tasa-arvoisina elämän sulostuttajina.
    Vain tuo ylenpalttinen meikkien kanssa läträäminen tympii.Tätähän tapahtuu pääasiassa pisnismiesten mainoksissa, ja sitä puolta voisi järkeistää. Onko naiset jotain helposti höynäyttäviä?
    Olen saanut nauttia Anna Erikssonin esiintymisestä.Todella upeeta.Monet muutkin suomalaiset naismuusikot, todella asiansa osaavia immeisiä.
    Myös miesartistien konsertteja olen käynyt kuuntelemassa. Tommi Läntinen orkkansa kanssa, sanat eivät riitä kertomaan, mutta lyhykäisesti, aivan sikahyvää kuultavaa taitureiden aikaansaannoksena.
    Nyt voin ppuhtaalla omallatunnolla todeta, nuo musiikin ammattilaiset, suomalaiset, ei sen puoleen, muunkin maalaiset, he ovat tosi taitavia soitto,lauluniekkoja.
    Oma taito on aika tasokas, mutta, oppia ikä kaikki.Muusikko tuskin koskaan on tyytyväinen omaan osaamiseensa. Jos on, olkoon.Tuossa vaiheessa ollaan jo lähes täydellisyyttä hipovalla tasolla.

2. namutäti Vierailija

Olen jo aiemmin kehunut ko. artistia elleissä.

Kerrankin olemme Sohvis asioista täysin samaa mieltä.
    Aivan ihastuttava esiintyjä ja laulun sanoitukset ovat loistavat.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri