Erittäin kärttyinen ja helposti ärsyyntyvä raskauden aikana. Mistä ihmeestä tämä johtuu????????????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Esikoisen kaa olin kuin viilipytty. Niin pitkä pinna, ettei se koskaan katkennut. En ärsyyntynyt mistään.

Nyt kakkosta odottaessa olen koko ajan kärttyinen, ärsyyntynyt, lyhytpinnainen jne. Itkuherkkä en ole. Olen lähinnä kuin k*rpä otsassa.

Mitä ihmettä? Onko tämä normaalia?????????? Ja mistä johtuu??

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Miulla se tarkoitti sitä että tyttö tulossa... :D

Oisko?? =)

Samat oireet. Esikoisen aikana ei mitään "henkisiä ongelmia", mutta nyt on se hemmetin sarvi otsassa koko ajan. Ja 4D rakenneultran mukaan olisi selvääkin selvempi tyttö tulossa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä :

Oisko?? =)

Samat oireet. Esikoisen aikana ei mitään "henkisiä ongelmia", mutta nyt on se hemmetin sarvi otsassa koko ajan. Ja 4D rakenneultran mukaan olisi selvääkin selvempi tyttö tulossa. :)

Meillä on esikoinen poika.
Tämä tulokas ei paljastunut ultrassa, nla-lääkäri tosin pieneksi tytöksi veikkaili :heart: saa nähdä.

Oisko?? =)

Meillä näin :D Esikoisen raskausaikana koko maailma sai raivota ympärilläni ja minä ihan putkiaivona en välittänyt mistään mitään. Tyttöhän sai alkunsa melkein heti perään ja täysin erilainen raskaus, voin tosi hyvin ja painoa tuli hyvin vähän mutta se henkinen puoli... teini-ikä strikes back :D

Mä en uskalla veikata vielä mitään, mutta just ajattelin että näillä mun super-extra-mega ärsytys-hermoilu-itku hormoneilla pitää olla kahden naisen hormoonit kehossa :D
Edellistä (poika) kun odotin, oli tosi seesteistä ja olin tooodella rauhallinen ja =)
Nyt on pinna kireellä kokoajan :whistle:
Maanantaista ultraa odotellessa, josko paljastuisi kumpi tulossa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko esikoinen poika...? Nyt kuulostais tytöltä ;)

Kyllä, esikoinen poika. Nyt olen kuin raivohullu teini, ja tyttö mahassa :)

Meillä on mies ilmoittanut et ei enempää lapsia, koska oon niin hirviö koko odotusajan... Ja kaksi tyttöä löytyy...
Mä kyllä mielusti haluisin kolmannen, mut toi teini-aika 9kk hirvittää...

haha...mulla oli sama..esikoisesta olin niin tyyni ja rauhallinen.tyttö tuli. toka raskaus oli ihan kauhea! siis mä olin kauhea...ja aikas temperamenttinen tyttö tuli! nyt on kolmas raskaus ja oon kai ihan ok...en sentäs niin paha ku tokan aikana :D

Sama juttu, olen kokoajan ku perseelle ammuttu karhu tai mikäki pahainen teinari...
esikoisesta olin yhtä hymyä kokoajan... Esikoinen poika ja niin näyttäis olevan tääki ultrissa mitä on killuttimiaan heilutellu.... mut ärsyttää ihan et mikä hormoonihirviö oon ollu tän kakkosen ootusajan >:S hermo napsahtaa ihan pienestäkin ja kaikki ottaa aivoon o_O

Hormonit, ne hirvehiä on. Koskaan ei pidä uhmata raskaana olevaa ihmistä, sen tässä elämässä ainakin oppii, kun tietää, mitkä kierrokset sieltä lähtee, jos ovat lähteäkseen. Se on yhtä pms:ää koko raskausaika ja kolme päivää sen jälkeen. Sitten hormonit romahtaa, tulee itku ja järki näennäisesti palautuu. Tosin sitten alkaa valvominen, mutta kuitenkin, periaatteessa kuvio on tämä.

Mulla esikoista odottaessa olin viilipytty, poika tuli. Tokaa odottaessa olin noita-akkahirviö, toinen poika tuli! Mä veikkaan, et toka raskaus on aina stressaavampi ja aiheuttaa enemmän paskahalvauksia, koska ei pysty lepäämään samalla tavalla kuin ekaa odottaessa?

Yhteistyössä