Erittäin nolo kysymys pian 27 vuotta täyttävältä naiselta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
:ashamed: :ashamed: :ashamed: Miten se kuukautiskierto taas laskettiinkaan? En jaksa googletella.

Mulla alkoi viime kuussa kuukautiset, 28.3. Sitä ennen oli viimeksi helmikuun 1. tai 2. päivä 2005. Silloin kierto oli suht säännöllinen: 28 päivää. Mutten enää muista miten tuo lasketaan. :D Mistä päivästä mihin? Tässä odottelen mensuja, mutta eipä näy.

No, kiertohan ei varmaankaan vielä ole säännöllinen, kun sulla vasta ekat kuukautiset viime kuussa. Saattaa olla vielä pitkäänkin epäsäännöllinen, esim. joskus jää vaikka yhdet kuukautiset välistä pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Kysely kans:
Mulla alkaa menkat aina 25päivä, eli onko mun kierto sit 30päivää?

Kukaudet on eripituisia, eli sun kierto ei ole aina 30 päivää. Ihme juttu, jos menkat osaa kattoa kalenterista aina saman päivän! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Sä odotat nyt kolmosia.
Warma tieto B)
T: Madame Q

Nyt kyllä koputat puuta, syljet kolme kertaa vasemman olan yli ja kierrät itsesi seitsemän kertaa vastapäivään ympäri!

Tein työtä käskettyä :D
Tosin nuo sylkäisyt feikkasin, kun en viitsi alkaa olkkarin lattialle räkimään :snotty:
Likka katseli mua ja ajatteli varmaan että WTF, ilme ainakin oli sen mukainen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sä odotat nyt kolmosia.
Warma tieto B)
T: Madame Q

Nyt kyllä koputat puuta, syljet kolme kertaa vasemman olan yli ja kierrät itsesi seitsemän kertaa vastapäivään ympäri!

Tein työtä käskettyä :D
Tosin nuo sylkäisyt feikkasin, kun en viitsi alkaa olkkarin lattialle räkimään :snotty:
Likka katseli mua ja ajatteli varmaan että WTF, ilme ainakin oli sen mukainen :laugh:

Joo, mut naisen on tehtävä mitä naisen on tehtävä. Koskee erityisesti annettujen ennustusten jälkitiloja....

Yhteistyössä