Hae Anna.fi-sivustolta

Erityislapsen väsynyt äiti

Viestiketju osiossa 'Erityislapset' , käynnistäjänä pää hajoaa, 04.12.2011.

1. Ewedell Vierailija

Taidat olla alle 20v tai muuten vaa tosi naiivi. Kun ei se noin ihan real life mene...
    Miten ap voit nyt?

2. Muuan äiti Vierailija

Hei ap

mitä sulle ja lapsellesi nykyisellään kuuluu?

Mulla kans erityislapsi ja ollut samanlainen tilanne, siksi kyselen.

yt Muuan äiti

3. Martt Vierailija

Hei.edellinen kommentti on ihan tyhmä. Kuulostaa sille kuin hänellä ei olisi lapsia. Tottakai erityislapsen kanssa tilanne on totaalisen erilainen kuin tavis lapsen.
    ihan hyviä neuvoja sadellut. Olen erityislasten kanssa ollut ja oman sellaisen omaan ja itselläni ADHD, joten luulen tietäväni jotain myös asiasta.
    A. puhuminen koirakielellä auttaa ja tukee lasta. Tukee muistia..turha lässytys pois.
    B.Kiitosta joka ikisessä pikkuasiassa joka äidin mielestä onnistuu. "JEE YKSI RUOKAILU ILMAN MUKIN KAATUMISTA"...ja palkkion aika...karkki...halaus...mikä se sitten ikinä onkaan.
    C.Muista huomioida lapsi aina kun ei negatiivista käytöstä tule.ja kun tulee...koita olla puhumatta mitään.voit pitää kiinni ja olla hiljaa..mutta älä anna huomioo muuuten.
    D.Pidä taukoja. sano miehellesi..nyt käyn pihalla...sillon ku savu nousee.
    E.ja tämö..kaikkein tärkein. älä koskaan anna periksi lapsen oikkujen takia..vain jos sinä päätät niin. mutta pysy johdon mukaisena. ylivilkkaalle on myrkkyä jos säännöt päivittäin vaihtuvat. pidä kii omista säännöistänne.
    Nämä tiedän olevan peruspullaa...mutta jostain syystä ne voi erit.lapsen kanssa kadota taivaan tuuliin,ellei välillä joku muistuta:). tsemppiä kaikille

4. uteliaskysyy Vierailija

miten on mennyt ja onko ap hakenut tietoa ja saanut apua??

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri